Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz MasterDeeJay #54650 üzenetére
Nem a kártya a nagy különbség, hanem a szerver instance. Az első esetben a 17-18 fps-ed 129-132 ezer entity-vel volt, míg amikor 34 fps-ed volt, csak 58 ezer. Szóval kevesebb dolog volt a szerveren betöltve (azt hiszem ezek a szerver által betöltött entitások, karakterek, modellek, hajók és hajórészek ,stb)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)