Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
-
PROHARDVER!
A Sony 2010. május 11-én bejelentette a MILC (tükörnélküli cserélhető lencsés) fényképezőgépcsaládjának első két tagját, a NEX-3, és NEX-5 gépeket, APS-C méretű szenzorral. A piaci várakozásnak megfelelően az APS-C vázak rövid, de gyors evolúciója után 2013.október 13-án megjelent az első full frame méretű érzékelővel szerelt Sony MILC ILCE-A7 néven. Az összefoglaló a rendszert átlátni próbál segítséget nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
nagyúr
Nekem ami piszkálja, az a rohadt global shutter , a mocsok gyors PD-képes töltés és a jobbfelső LCD megléte. Na meg egyforma - vihargyors - kártyatípus ill. slot-ok, nem ez a hülye egyik ilyen, másik olyan.
Egy Nikon Z8-ra ránézek és a szépségétől elmorzsolok egy könnycseppet, csak sajnos - vagy sem - a Sony AF-et semmi nem veri egyelőre, márpedig embereknél ez megakritikus.
Na nem mintha alkalmatlan lenne, hiszen halálbéna tükrösökkel is készültek az első digi gépek korszakában A4-es magazinfotók, tehát jééé, tudott fókuszálni a fotós, de egyrészt megy a pixelkukk és ezt AF-el is ki kell szolgálni (precízió sok megapixelekhez), másik a konfidencia, hogy nem kell annyit lőnöd, mint régen, hogy 10-ből 3-4 kuka úgyis és legyen miből választani még, hanem tudod, hogy 10-ből 9.9x telibe talál és foglalkozhatsz azzal, hogy a szája széle hogy görbül, a mosolya természetes-e vagy be kell dobni valami kretén poént, hogy a mimika helyreálljon, az AF meg pontle**arós, mert csúcs.
A7C szériában meg talán a mech shutter hiánya, vagy valami ilyesmi rémlik, mikor jövögettek ki ezek, hogy mintha nonstop EFCS-ben lennél, vagy rosszul rémlik ? Pici hatása van a bokeh-ra egyiknek-másiknak, nem számottevő amúgy, de van aki háklis erre. Mintha egyik mód hiányozna ezekről a kis vasakról, de lehet a II-esekre már megoldották, nem követtem egy ideje.
Mindenesetre valami 16-50 pancake-el el lehet lenni a nyakban utazósnak csak itt a gyors sebesség érdekében iso-t áldozunk, mert nincs fényerő a szűk rekesz (kicsi obi) miatt, ez pedig minimum ekvivalens azzal, hacsak nem kifejezetten utóbbi nyer, hogy ha eleve egy kis gép+obi kombóval indulsz, például egy m4/3-assal.
Mire 4K-ra lehozod (és borotva nyomtatásra A4-re elég az FHD is, hihetetlen), ember meg nem mondja, mivel csináltad.
Na bocs, csak elfilóztam
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
m3ss
veterán
nem is olvastam vegig, ritkan kovetem a fotos forumokat ujabban. fel evente jonnek ezek az okfejtesek, gondoltam megmondoember leszek megint, jovok es okoskodok egyet
amugy ai zajszuressel meg kevesbe szamit a zaj, ez pl a7 III iso 32k, lajti ai denoise raengedve. persze en se lodozok 32k-n, meg sztem amugy sem a zaj a fo problema magas ison, hanem a dinamika, ha utomunkazva van a kep.#43525 Ijk na a 35 1.8g triggerelte nekem az 5d1-re valtast. az mekkora egy kalap s*zar volt, vagy kozelre lehetett bekalibralni d300-on, vagy tavolra. pedig hogy orultem a d300-nak, vegre nem imbuszkulccsal kellett a kozepso fokuszpontot kalibralgatni, mint a d70-en. kabare volt ez a tukros af...
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Neck
veterán
Egyetértek. Az se mindegy, hogy milyen a zaj pattern - nagyobb felbontáson sokkal finomabb a zaj, sokkal kevésbé zavaró, mint egy kis felbontású szenzor nagyobb zaj blokkjai. Szerintem már a nagy felbontású szenzorok is olyan jól tűrik a zajt, hogy nem nagyon van értelme csak az ISO miatt kis felbontású szenzort venni. A kis felbontású szenzornak szvsz inkább a kiolvasási sebességnél lehet előnye.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
gyapo11
őstag
A kisebb szenzorra is ugyanaz a kép vetül a megfelelő obival, tehát pl. FF szenzorra 50-es mft-re 25-ös. Elvileg a kisebb szenzoron fényesebb kép keletkezik, mert a tárgyról ugyanannyi érkezik be viszont kisebb a felület. Ennek kompenzálnia kellene azt, hogy egy pixelbe kevesebb foton talál bele. Valószínűleg valami hasonló hatás lehet, mint az ic-gyártásban a csíkszélesség, hogy ha már túl vékony a csík, akkor a szennyezés kezd nagyon darabos lenni, egyre kevesebb plusz elektron vagy lyuk fér el.
menyország -> mennyország, akadáj -> akadály, jótálás -> jótállás, Iphoneal > Iphone-nal, kisuly > kisujj, csővet > csövet
-
Dißnäëß
nagyúr
Maradva a linkelt Studio Scene Tool-nál, full módban vannak különbségek rendesen. (Pixelkukk szint).
Comp módra átváltva, ahol a legkisebbhez méretezi az összes többit, 25600-tól kezd kékülni az RIV képe, az SIII-al szemben, de a durva ugrás csak ezután jön majd.
A való életben mindenki eldöntheti kényelmesen, hogy ez a nagyonpici eltérés milyen további előnyökkel/hátrányokkal jár neki és melyik irányba megy el, vagy veszi az arany középutas sima A7 IV-et és boldog.
Egy átlag fotósnak, semmi extrém körülmény, majdnem azt mondanám, csukott szemmel random veheti bármelyiket. Az R-ben a veszély a nagy fájlméret, a potenciál a felbontás - ha van hol megmutatni, mert Insta/FB/Tiktok, de még egy 4K-s 16:9 kép is mindössze 8.2 Megapixel. (Tudom hogy nem 16:9-es a szenzor, csak értelmesen nézni-megmutatni általában 16:9-en szoktunk).
TV-ken megjött egy ideje már a 8K, szvsz semmi értelme, de mondjuk egy natív 8K 16:9-en = 33.1MP, vállalhatóan egészséges szint "nagyfelbontáshoz".
Én kiszálltam, kivárok. Lesz még Sony-m.
Ez a global shutter izgat, le fog csorogni. Hálistennek most nem itt kapar a bogár, kiülöm.Ma már túl nagy jelentőség van tulajdonítva az ISO tűrésnek szerintem. Extrém esetben, explicit sok leendő low light fotózás mellett legitnek mondanám, minden egyéb nem-extrém esetben hülyeségnek, ezen rugózni. Sony helyében be is szántanám az S vonalat, de lehet az R-t is és elkezdenék egyetlen épeszű-vállalható felbontás mellett (pl. natív 8K) egyéb paraméterekben diverzifikálni az egyes váz-vonalak között, például video képességek, szenzor kiolvasás, global vagy hagyományos shutter és hasonlók, aztán az árcédula eldönti majd, kinek mi kell. Lényegében most is ez történik, csak a szenzor felbontás is benne még a mix-ben (amit kivennék, annyira de annyira meglepően jók még az R-ek is, nemhogy alatta, nagy iso-n).
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
kovsol
titán
Próbáld meg nem a 2014 áprilisban kiadott első szériát nézed. Akkor miért nem az A7R1 -t raktad mellé. És az ISO3200 nem számít magas ISO-nak.
De igazából higgy amit akarsz, attól még az A7S széria lesz a TOP. Biztos csak viccből az a "High Sensitivity" széria.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
gyapo11
őstag
Nem a kis felbontás miatt kevesebb a zaj, hanem a kis felbontással együtt járó nagyobb pixelek miatt. Minél nagyobb a pixel, annál több fényt gyűjt be az expo alatt, a több fény nagyobb töltésmennyiség, ami nagyobb feszültség, amit nem kell annyira erősíteni, így a zaj sem erősödik annyira.
A leméretezés csökkenti a zajt, mert újra kell számolni a pixeleket, és a zaj véletleszerűsége miatt a világos és sötét pixelek közelítenek egy szürke átlaghoz, ami sokkal kevésbé látható mint a nagyobb kontrasztú zaj.
Ha 24 mpixelt lősz ugyanazzal a géppel, akkor hogy lesz kisebb ha a szenzor nem változik? Vagy leméretezi belül, vagy a szenzor egy részét olvassa ki. Ha leméretezi akkor ugyanaz mintha te méreteznéd le pc-s programmal, ha egy részét olvassa ki, akkor meg ugyanazok a pixelek gyűjtenek ugyanannyi fényt mintha a teljes szenzort olvasná, és ugyanannyira kell erősíteni, tehát a zaj is ugyanannyi.
Ha egy aps-c szenzor nem 20 Mpixeles lenne, hanem 20/1.5~13 Mpixel, akkor a pixelek ugyanakkorák lennének mint egy 20 Mpixeles FF szenzorban, ugyanazzal az erősítővel ugyanannyi zaj lenne mint az FF szenzorral, ezért mondtam, hogy kevesebb pixel kevesebb zaj.[ Szerkesztve ]
menyország -> mennyország, akadáj -> akadály, jótálás -> jótállás, Iphoneal > Iphone-nal, kisuly > kisujj, csővet > csövet
-
vond
MODERÁTOR
A kedvenc gyújtótávjaidat ismerve Tamron 20-40. Ugyanonnan indulsz, mint a fixeiddel, az 50-et meg megoldod egy kis croppal, az f/2.8 meg épp elég szerintem. Írod, hogy "kint porban, szélben, fagyban". Nos, a kis méret és tömeg mellett nálam nem lenne utolsó szempont az sem, ha esetleg történne vele valami, akkor nem egy miliós obit kell kukázni, vagy szervizelni.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
motocoder
aktív tag
Gondoltam, hogy nem reklámozni akarod.
A Sony 50 mm f1.2 egy kivételesen jó objektív.
Gondolom nagyon elégedett vagy vele.
Ránéztem most az árára és szíven ütött a dolog. Sajnos a forint nem a legerősebb mostanában.
Nekem inkább a vázlat kéne először lecserélni.
Bár lehet, hogy inkább eladom, mert elég nekem a A6400.
A Viltrox-ban az a jó , hogy FF képkockás elmosódást hoz ki az APSC-ből bagatell áron.[ Szerkesztve ]
-
motocoder
aktív tag
Az már egy kicsit zsebbe nyúlós történet. Nem mintha nem lenne rá pénzem.
Jobban szeretem inkább, ha valamilyen befektetésbe kamatozik ekkora összeg.
Ha esküvőket fotóznék nem sajnálnám rá a pénzt. Bár úgy olvastam, hogy te is csak a családod fotózod.
Inkább ekkora összeget elutaznék.
Az FF gépemhez nekem a 75mm f1.8 Illetve a 50mm f1.8 elég .
Ha kijön a Viltrox egy hasonló objektívvel FF-re is. Beruházok rá az A7II mellé. -
veterán
Igen az f2.8 tántorít vissza kicsit a dologtól.
f1.2-ig nem akarok le menni nem ad annyit nekem amennyivel többe kerül.
Sigma 1.4 DGDN Art-tól vélemények 50-es típusból? A 85mm az eléggé bevált csak keveset használom..
Azért csak 200 ezerrel olcsóbb, mint az eredeti Sony és mivel nem annyira feltétel a gyorsaság szerintem elég lehetne, ha másban nem rosszabb.
A7IV vázam van.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
norbert1998
nagyúr
-
KawaBazsy
aktív tag
Én is így vagyok vele, bár a mobilom még egy Sami S10E, s mivel az újabbakból nincs ilyen kompakt méretű, nem is cserélem le. De nem hasonlítanám az A6000+Sigma 18-50/2.8-al képminőség tekintetében, a képei max vállalhatóak, utómunka után. De így is azonnal látszik a különbség, s a fényképező szettem is elég kompakt méretű ahhoz, h nyaraláskor ne zavarjon. FF szettet nagy üveggel én se szívesen cipelnék..
-
vadkörte
addikt
Hasonlítsd össze a Nikon D50 korabeli mobilok képeit a D50-ével és tedd mellé egy mai DSLR/MILC képeit és egy mai közép/felső kategóriás mobil képeit (ne a 30E Ft-ért utánad dobott noname vackokat és a gyári általában hulladék kamera app-ot vedd alapul, hanem pl. egy jól profilozott GCam-et). Majd hasonlítsd össze a két mobil kategória képeit. Így érthető lesz a mobilfotózás terén végbement fejlődés.
Egy mai jobb mobillal simán lehet olyan képet produkálni ami akár kiadványban (könyv, prospektus, újság, stb...) is jó lehet - hidd el tudom mit beszélek, nem véletlenül agyalok már egy éve, egy iPhone Pro beszerzésén - és ha oda jó akkor emlékképnek miért ne lenne.[ Szerkesztve ]
Üdv. V. Körte
-
Dißnäëß
nagyúr
Mert nem abszolút értékben kell hasonlítani a FF milcet a mobillal, mindig a MILC lesz elônyben..
Hanem hogy a piros vonalat (bármi is az), a "jó képminôség" szintjét mindkettô átlépte.
Mindegy, mennyire durván jó lesz 10 év múlva egy MILC és továbbra is jobb, mint a mobil, ha a milccel majd kitobival stabival tracking-el fotózod a Hold krátereit, a telóval meg csak a szomszéd hegy lesz olyan, mint MA a fullframe-el.
Szóval, a piros vonal azt jelenti, hogy egy szint felett mindegy már, egymáshoz képest melyik mit tud, ha Neked szubjektíven az rohadt jó.
Mindegy a tengeren is, hány méter van alattad, míg tudsz úszni. Nem fogsz jobban úszni 20 méterben, mint 2-ben.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
A jövô nem ebbe az irányba mutat, amit vázoltál.
Amikor hardver szintû lesz az AI a 10-évvel késôbbi vázakon (úgy értem, egy mini, alapdolgokra betanított adatbázissal együtt), vagy akár 20 év múlva..
Szóval ahogy az SLR-ek, majd a DSLR-ek dínókká váltak, hiába akarunk, max a lajka fog kiadni AI-mentes gépet, vagy vmi egyéb réteggyártó, de a hype nagy, a szoftver (beleértve firmware) világ effele robog ezerrel.
Nekem sem tetszik az ötlet, de igyekszem a jó oldalát nézni.
Lásd Topaz Gigapixel AI. Persze, 5-10 év múlvára agyon fognak finomodni ezek.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
Igazság szerint ahogy én látom, látni vélem a jelent és jövőt.. de ez csak 1 vélemény .. annyira durván AI már minden, hogy a képjavítás - mint technológia - el fog jutni olyan szintre, hogy teljesen mindegy lesz mondjuk, ISO6400-en lősz-e egy körömnyi szenzorral, vagy R-essel, vagy S-essel, mert egy vállalhatóan jó felbontás (legyen natív 8K 16:9, azaz 33MP környéke) mellé olyan képeket fognak generálni meglévő anyagból, hogy feleslegessé teszik azt a jellegű hardveres szeparációt, ami most megy a piacon (és ment eddig évek, lassan évtizedek óta).
Szóval hacsak nem video képességek, szenzorkiolvasási sebesség és egyebek mentén tartják a gyártók a különféle fullframe váz vonalakat, én nem látom pusztán képméret vs. zaj dimenzióban értelmét mondjuk S, normál és R vonalaknak. Ha csinálnának egyetlen fullframe-et, ami mindent tud és se R, se S, van egy értelmes felbontása és természetesen (mint most is) rohadt jó képminősége, abból szoftverrel bármit is lehet kreálni, kis túlzással.
Persze először optikai korrekciók, kisebb dolgok, szín, wb, zaj, később már a bokeh sem lesz kérdés és még csak körbevágnod sem kell kézzel a témát, ergo ha már ez sem számít, minek a nagyszenzoros egyáltalán. (Értem persze. Fogás, kezelés, EVF erős napfényben, gyors akksicsere, stb).
Szóval nekiesek majd ezeknek a JPEG-eknek DXO-val is, LR-el is, Topaz-al is, megnézem, mit lehet alakítani rajtuk, igazából azt sem bánom, hogy nem RAW-k. A zoom néha erős volt ezt látom, de direkt feszegettem kicsit a határait.. de vannak már olyan mobilok, amik beszabehu képet lőnek, mert az optika is valamivel jobb.. na majd látom, mivel megyek jövőre vissza ide.
Amúgy ezek a C-s kisebb FF vázak sem rosszak, kellene valami értelmes pancake rájuk vagy meglévő f/4 standard zoom-al beérni, hogy a méret is kicsi maradjon, bár m4/3 sosem lesz.
Más: fehér váz ?
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
Persze hogy megfelel, nem fotótúra...
Barátnôvel séta, nem tudsz minden sarkon kicsit megállni és még komponálni is úgy, hogy ne kapjon 5 perc alatt agyfaxt. A "nézzünk szét a környéken" séták nem errôl szólnak. A helyszínen másodjára nyaralások igen. Vagy eleve fotós céllal megyek, tudatosabban.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
mikrofon
veterán
Valószínűleg nincs rá szükségem. Csak hát olyan vonzó
Amúgy a7c2 fókusz rendszerénél van olyan megkötés, hogy másik gyártó objektívjeivel bizonyos funkciók nem működnek?Amúgy továbbra is a legnagyobb problémám az objektívek mérete és tömege... De persze értem én hogy valamit valamiért...
[ Szerkesztve ]
-
bongeszo
aktív tag
Optikailag szerencsére nincs zoom érzet, és főleg ez miatt nagyon jó ez az optika. Az 50 1.2-t megértem, azt nyílván nem váltja ki, de a sima 1.8-az fix-eken messze túlmutat szerintem. 20mm nekem is nagyon bejön, gondolkoztam is sokáigy a Tamron 20-40-en, az is zseniális gyutáv kár, hogy csak 2.8, illetve ott a sony 20-70 ami meg igazán tökéletes lenne, de az meg ugy f4...
vond:
igen szük a 35mm sajnos nekem. sokszor kerültem olyan szituációba, hogy nem tudtam eléggé távol menni. Ezt a 28mm 99%-ban megoldja. Igazábol 45 vagy 35mm-en mint Prime használom és csak akkor zoomolok ki ha szükség úgy hozza. 45 fölötti rész jó volna de csak nagyon kis esetben érzem a hiányát, csak pár fotó lenne vele. Ahelyett meg keresek más témát, ami meg kimaradna ha lenne telém...Most jött ki a Sigma 28-105 f2.8. Igaz nem 24 de a többi stimmel!
qnadam:
Nyilván de 1milió forintot nem ér meg szerinetm. Akkor inkább crop mód és meg is van a 70mm... -
vond
MODERÁTOR
APS-C módot én is használom néha videóra, (leginkább: 16-35 » 24-52), szintén Fn gombon van. De az utólagos crop-ról volt szó. Azt max. úgy tudom eljátszani, hogy UHD-ből vágok FHD-re. De ha az nem elég, akkor cseszhetem. Plusz ugye APS-C módban azért számolni kell a rosszabb dinamikával és ISO tűréssel is.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
Közeli arcokhoz azért nem árt 85-nél hosszabb gyújtótáv. Sok olyan helyzet van, amikor egyszerűen nem tudsz elég közel menni, főleg ha mondjuk a másik fotós/videós kollégát sem akarod zavarni. Sokan használnak 135-öt is esküvőzni. Nekem is több ismerősöm van, aki azzal tolja, meg mellette egy-két tágabb fixszel (20, 24, 35, 50). Mások meg egyszerűen visznek egy 70-200-at, plusz alá valamit.
A 28-45 rajzolatot, képminőséget beleírtam én is, hogy azt nem néztem. Biztos elég durva a Sigmát, és az árazást tekintve.
Az utólagos crop meg csak fotóban opció, én videósként is nézem az obikat. Ezt mondjuk nem említettem.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
bongeszo
aktív tag
Az a helyzet, hogy ez miatt az objektív miatt vettem Sony-t, szóval nincs tapasztalatom korábbi objektívekkel. Én is azért ugrottam rá, mert végre egy obi, ami kiváltja a két gépes fotózást. Eddig csak a Canon volt a 28-70-nel, ami durván egy millával drágább és fél kilóval nehezebb is...
Szép rajzolata van és tényleg elég is a gyújtótáv az esetek 90-95%-ában. Azért a 8 órás esküvő végén már elég nehéznek éreztem főleg a v1 vakuval együtt, de még mindig jobban bejön mint a két gépes setup... van alá egy kis 20mm-es és fölé egy 85-ös obim, ezekkel megvagyok egyenlőre de azért még vannak ötleteim, viszont mindenképpen szeretném olyan "kicsinek" tartani a setupot amennyire csak lehet... -
Gaben92
őstag
Sigma ha kicsit reszelgeti még az új HLA fókusz motort olyan elenyésző lesz a különbség egy Art és egy GM között minden tekintetben, hogy a Sony előbb vagy utóbb kénytelen lesz szoftvereeen butítani a 3rd party obikat. Jelenleg még csak FPS limit van amennyire tudom de ki tudja mikor fog ez változni. Vagy lejjebb tolják a GM árakat (jó vicc).
35-re és a 105-re még tuti várni kell kicsit. 2023 végén kifuttatták hivatalosan a 135 DG HSM-et, szóval jó eséllyel a 135 DG DN lesz a következő prime. Eléggé ideje lenne már.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Igen arra gondoltam csak azt se tudom hol áll a fejem most. Nem olvastam róla teszteket szóval nem tudom mennyire jók. Szerintem az is üdvözülendő, hogy bővül az obipark mert pár éve Sonyval összehasonlítva elég szegényes volt. De nyilván egy rendszer váltás azért körülményes lenne és jelenleg legjobb esetben is sidestep.
Nekem a 24-50 + A7CR kombó volt az amin meglepődtem. Utazósnak simán el tudnám képzelni annak ellenére, hogy írtam korábban, hogy annyira nem jön be a C váz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Ott a lineáris motor hiánya lesz a hunyó szerintem nem az, hogy 3rd party vagy nem. Sigma tavalyig a régi HSM motorokat használta a DG DN-ekben is, az 50 f1.4 volt az első ami megkapta végre az új HLA lineáris fókusz motort.
Dißnäëß:
Félre értelmeztem. A “mindhárom modellben” alatt azt hittem a két jelöltet (A7IV és A7RV) és a jelenlegi A7 III-át érted. A CR ki van zárva a flash sync speed miatt.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
-
Gaben92
őstag
+qnadam +PNP
Röviden próbáltam fogalmazni de arról van szó, hogy sebességben a CR köröket vert az A7 III-ra, minden tekintetben fényévekkel gyorsabb. Nyilván nem meglepő, van egy pár év különbség a kettő között csak azóta elkezdte zavarni, hogy az újabb vázak gondolkodás nélkül csinálnak mindent. Az A7 III-at sokat hordozza, külföldre, tengeren túlra, hegyekbe stb. és ahogy tesztelgette a CR-t feltűnt neki mennyivel jobb az AF és az is eléggé szúrta a szemét.Szóval nem arról van szó, hogy kell az über brutál AF neki stúdióba hanem csak szimplán akar új vázat és filózik, hogy kell-e neki az A7RV most, hogy kicsit focus shift van és stúdión kívül inkább a filmeseket használja és az új váz (ellentétben az A7 III-al) leginkább stúdióba lenne.
Maga a CR amúgy nem jött be neki csak a vas ami benne van.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
PNP
őstag
220V-nál is ugyanazok az árak vannak most.
Volt olcsóbban is ebben a cashback szezonban, mert pár hétig 499e volt az alapára. A probléma, hogy 3 boltban 4 példányt megnéztem, és mind decenteres volt. Érdekelne ennyiért is, de nincs kedvem tesztelgetni, miközben flegmáskodnak az eladók.
Azt sem értem, hogy miért különbözik egymáshoz képest egyes objektívek ára USA és EU viszonylatában (ami Magyarországon átalában még torzabb képet mutat). Pl. USA 20-70 a legolcsóbb és a 24-105 egy árban van a 24-50-nel. Nálunk messze a 20-70 a legdrágább és a 24-105 lényegesen olcsóbb szokott lenni.[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Pont ma voltam Sony photo walk-on és egy jó 2 órát volt nálam egy A7CR Sony 24-50G-vel. Majdnem elhoztam annyira megtetszett. Annyi bajom volt vele egyedül, hogy a tenyerem szélével rendszeresen lenyomtam az ISO gombot mert közelebb van a váz széléhez mint amihez szoktam.
Kis extra infó a Sony emberétől, hogy 2025 áprilisig van lefixálva a roadmap és sokat nem mondhatott de annyit elárult, hogy az A7V nincs rajta.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Dißnäëß
nagyúr
Sajnos a MILC trenddel együtt járt a DSLR érában megkezdett felbontásnövekedés / pixelsűrűség növekedés, ami pedig teszteken és felhasználók picsogásán keresztül (beleértve jómagam is, mint csepp a tengerben) oda vezetett, hogy büntetően jó obikat kellett elkezdeni gyártaniuk a gyártóknak.
Ezt pedig egyetlen módon tudják eladni is utána: ha "olcsó". Persze most amcsi-japán és nyugat-európai pénztárcával nézve.
Olcsó pedig úgy lesz, hogy a legtöbbjük majdnem kirajzolja a középformátumot is, ergo a vetített kép széleit nem használjuk fullframe szenzorral, így a fullframe képszélek is tisztességesek, mind élesség, mind vignetting szempontból, töknyitva.
Lehetne tényleg kompaktabb ff üvegeket gyártani, de mondjuk ami a 61MP R-t kirajzolja (vagy csak közelíti), horror árú lenne kis méretben azzal a precizitással megcsinálni a szélekre is.
Én pont emiatt most fogalmam sincs, merre tovább, mert "kis MILC" mint olyan, fullframe-ben nem létezik (mint látjuk), inkább maradt volna akkor a Z6-Z9 féle vonalon a Sony is, ha már úgyis "nagy", legalább fogható, felső kijelző, stb. És mondanám én is, hogy Nikon újra, csak a Sony csúcstechnológiás AF-jei után azért .. oké, biztosan nem lenne gáz egy mai fejlett Nikon, de mégsem az a játék - egyelőre. (Na majd a II-esek).
A kis MILC -nek meg tipikusan jó lenne az m4/3, de ott is ahelyett, hogy a 16 MP szenzorokat fejlesztenék tovább, 100-as alap iso + még fejlettebb CMOS technológia kihasználása zajban, DR-ben + 1/8000, ehelyett a csíkszélesség-csökkenést beforgatták itt is a pixelszám növelésbe, vagy legalább lenne ott is egyik gyártó által valamiféle "S"-es váz, de nem. Kell oda is a 20+ MP.. és ki tudja mivel jönnek még a jövőben, miközben amúgy az obipark klassz, egy 45 f/1.8 annyira viccesen kicsi..
Nekem így szubjektíven érzésre most van egyfajta érdekes vákuum a fullframe milc piacon. Aki mocskos jó tech-et tud, ergonómiában (mind váz, mind menü szempontból) gyenge, aki pedig ergonómiában penge, tech-ben kell még felzárkóznia + obipark összehasonlíthatatlan persze (a Sony javára), de ha pont megvan az, ami kell, akkor .. akkor ott a morfondírozás, hogy oké, szép és jó, DE ...
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Neck
veterán
Nekem igazából az a koncepció tetszene, hogy maga az EVF lehetne moduláris a vázakon. Eldönthetné az ember, hogy egy kisebb, olcsóbb, kompromisszumos EVF-et (2.36M, 0.7x) tesz rá, amivel kicsi a váz (pl A7C széria) vagy lecseréli egy valamivel nagyobb (5.76M, 0.76x) EVFre , ami drágább, és azzal már nem olyan kompakt a váz, és az már nem simul bele annyira, vagy ugyanebben a méretben jó drágán felteszi a brutál EVF-et (9.44M, 0.9x) ha szüksége van rá.
Tök jó lenne.
A többi funkciónál nem igazán látom a modularitás előnyét.
Előkerestem egy régi NEX-5N cikket a rárakható utólagos EVF-ről, vicces olvasni, hogy akkoriban "the 13mm-diagonal OLED panel has an extremely high resolution of 2,359,296 dots"
Kicsit változott a világ azóta.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
Oké, de nekem az FP-L eléggé "öszvérnek" tűnik. Ha megveszed hozzá a markolatot, az EVF-et, stb, úgy már eléggé drága, számomra kérdés az időjárásállóság a LEGO-jelleg miatt, illetve, kb a nyakamat (Neck-emet ) merem tenni rá, hogy az AF a fasorba sincs a modern Sony vázakhoz, de különösen az α7RV - α7CR kombóhoz képest.
Meg ott is megvan a szitu, hogy egy kis pancake obi nem biztos, hogy kiszolgálja a 61MP felbontást.
Ja, és csak eShutter van. Mivel lassú a szenzorkiolvasás, LED-es világításnál csíkfesztivál.
Szerintem ez egy ilyen kicsit niche kísérlet annak a néhány embernek, aki nem talál magának megfelelő vázat, így inkább összerakja. Azoknak mondjuk biztos jó.
Egyszer azért kipróbálnám, de otthonra nem kéne.
Olyan, mint Beyoncé
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Gaben92
őstag
Erre mondjuk én kíváncsi lennék. A Nikon Z mount ffd-je 2mm-el kisebb a Sony E mountnál (16 vs 18mm) és gyártanak is adaptert amivel Z mountra felmennek a Sony üvegek. Mondjuk rohadt viccesen néz ki a 2mm-es adapter.
Pluszba még annyit, hogy vannak pletykák arról, hogy jönnek Sigma lencsék Z mountra de a mikor/mi/tényleg az kérdéses.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Neck
veterán
A gyors zársebesség sok fénynél jön jól, de olyan nekem főleg természetes fénynél jön elő, oda meg jó az e-shutter is, azzal tud 1/8000-et.
Hajtogatós LCD ezeken is van, azzal lehet derékmagasságból is lőni.Az EVF a fő kompromisszum, az igaz.
A 26MP M-es RAW akkor jön jól, amikor a végén kijön az egész sorozat 26MP-re, és lehet őket egyben szerkeszteni.
Használtan találtam most egyet viszonylag jó áron , így csak 250k a difi
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Dißnäëß
nagyúr
-
kovsol
titán
Ezért tök jó ez a 50-300 a Tamrontól ami 665g és 150mm hosszú, 67mm filterrel.
Ezért van nekem pl a Tamron 28-200 is. Tájképezni tökéletes, úgyis rekeszelnék, és kompakt méret. Mellé egy Tamron 17-35 f2.8-4 szoktam vinni még. Kettővel lefedem a 17-200mm -t.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
veterán
nem kell rohanni, de valamivel muszáj hajtania a gyártónak a hype-ot
egy ilyen fórum eleve nagyon nem reprezentatív, profikat látok rendszeresen canon 5d3-4-ekkel fotózni (amúgy kurvajó dolgokat), és az se nagy kör, amelyik hobbira cserélgeti kétévente a vázait.a 74-re váltás nálam elsősorban kényelmi volt (fotó-videó közti jobb váltás, jobb fogás, jobb fókusz, a 10 bit is inkább csak a lelkemet nyugtatja, valójában ritkán volt szűk keresztmetszet.
amúgy most tanultam yt-ról hasznosat 8 bit + s-logra: a picture profile-ban s-log2-t kell használni (ezt eddig is tudtam, az s-log3 kevésbé passzol a szenzor karakterisztikájához, viszont könnyebb dolgozni vele azoknak, akik még filmen tanultak fényelni), és a szaturációt feltolni maximumra, utómunkában meg vissza. így megmarad a log dinamikatartománya, viszont nem lesznek tele a sötétszürke részek színes pacákkal.
a dolog működik, a színpad nem lett foltos.az íves szenzor érdekes ötlet, de a leica az eltolt mikrolencsés szenzorral se váltotta meg a világot. hátha majd ez
hanyas vagy, te disznó?
-
Kleroo
veterán
Átlag fotósnak évek óta nincs miért "rohannia" a boltba, mindenki más kütyüzési bogarat ciripeltet odabent, van akinek a global shutter, van akinek nem.
Kegyetlenül brutálisan jó eszközeink vannak már cirka 2010-es évek eleje-közepe óta.[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Dißnäëß
nagyúr
Kegyetlen jó az A7R IV, nagyon alulértékelik és egy plussz üveg kijön abból, amit letesz az asztalra az ember 1-2 inkrementális upgrade-re, ha R V-ig nyújtózik, mert kapar a bogár.
Világbajnok szenzor, nagyon-nagyon jó AF-el, két egyforma SD UHS-II (utálom a két különböző kártyás gépeket, meg az ilyen XQD erőltetett egzotikumokat is), fasza akksi idővel, nekem a menüvel nem volt bajom (oké, néha bementem 1-1 zsákutcába, de szerintem élhető), működött az ftp funkció a telóm által adott wifi hotspoton keresztül a felhőbe beizzított FTP szerverre (ezen behaltam, mekkora jóság, nappal lő az ember, este meg a szállás wifijéről felnyomja a dyndns-es otthoni gépre secure kapcsolaton az aznapi termést), USB-n tölthető, . . . . .
Na, de még az USB PD is jöhetne, úgy igazán, telibe. Amikor nem csak akkor töltjük a gépet, amikor ki van kapcsolva, hanem mint a céges laptopom, hogy töltőre rakom és kegyetlen erővel passzírozza bele a delejt a töltő, no mercy és no matter what I do. Mert ma a kiskönyv még leírja, hogy lehet a töltés megáll, vagy nem is tölt, ha bekapcsolt állapotban használva van a gép közben ... csak szinten tart (az is több a semminél), de ha extrán van nyúzva, mindig fotóz vele az ember stb.. akkor még ekkor is szophatja lefele..
Most lesz igazán kegyetlenjó minden Sony, ha nem cseszik el a termékstratégiát az öltönyös urak.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
deny330
aktív tag
Amúgy igen, ezt alá tudom támasztani. A Panasonic S5 is azért érezhetően nagyobb mint egy A7II (más összehasonlítási alapom nincs, úgy értem újabb sony vázakkal), és akkor az S1-et nem említettem. Van itthon egy régi 70-210-es Vivitar obim ami fix f3.5 fényerejű. Őszintén szólva a Sonyn sokat nem használtam, bumszli nagy rá és dög nehéz, nehéz vele manuálozni. Nem mondom hogy a Panasoniccal sokkal jobb lett a dolog, de egy fokkal kevésbé töri ki a csuklómat a kamera így, hogy nagyobb a markolata a váznak - cserébe szidom a mérete miatt az S5-öt, mikor próbálom tatyóba kényelmesen elrakni ha megyek valahova.
#42584 kovsol
'Fényerő hajhászás megy, aztán elmész kirándulni és úgyis f4+ lövöldözöl vele. Vagy inkább el se viszed, mert nehéz.
3rd party f4 zoomra is lenne igény tuti, mert ezek az új sony f4 G zoomok horror áron mennek."
Ezzel egyet tudok érteni maximálisan. Nézegettem utazó obikat régebben amik 24-ről indulnak és nem ordenáré nagyok, meg még megfizethető is lenne. A régi Sony 24-70 F4 az egyetlen ami erre megfelelne, esetleg a 28-70 f2.8 sigma, de a 28-as kezdő miatt nem erőltetném. Az összes többi 24-70-es obi F2.8-as, ami tök jól hangzik, de a valóságban pedig a súlyuk miatt én tuti nem vinném el túrázni, pláne nem bringázni a tatyóba. Erre lehet mondani azt, hogy 500g ide-vagy oda, és én vagyok a nyápic, de tavaly hogy a Kőris hegyre feltekertem 2 utazó obival + a sony vázzal a kilátóig (plusz ugye az alap cuccok, mint mondjuk egy darab esőkabát, kis kaja, víz), hát azt hittem megellek. Azóta inkább viszek egyet és könnyebbet, ha kell inkább egy nagylátó fixet, aztán cropolok.
Esetleg érdemes megemlíteni a Sony 20-70 F4 G obit, de az meg közel 500k..[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
"Amit én hiányolok 100g körüli, alacsony profilú f4 fixek"
Na pont erről beszélek. Fényerő hajhászás megy, aztán elmész kirándulni és úgyis f4+ lövöldözöl vele. Vagy inkább el se viszed, mert nehéz.
3rd party f4 zoomra is lenne igény tuti, mert ezek az új sony f4 G zoomok horror áron mennek.Tele zoom esetében legtöbb esetben már fényerővel amúgy is spórolnak, fizikát meg nem lehet átírni.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Dißnäëß
nagyúr
Nálam a 28 mondta ki a nemet a Tami ellen, pedig pokolian jó üveg, kis standby után meglátom mi lesz a következő menet, de inkább valami kompromisszumot keresek, ami minél lentebbről indul és benéz 50+ körülre és nem a Tamron 17-50 f/4, vagy annak G2-ese legalább.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
kk831228
addikt
-
kovsol
titán
24Mpixeles szenzoron ez a sony 28 f2 is jó szólgálatot tett. Egyéként teljesen fém kivitel, még a focus gyűrű is fémből van rajta. Budget megoldáshoz képest ez egész jó. Sunyiban adtak ki belőle amúgy egy felújitott változatot ahol a blendék lettek mások. Inkább csak egy frissités volt, mintsem mk2 ugye.
Mérete meg nagyon jól harmonizál a vázzal.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
kk831228
addikt
50 1.4 planar van fenn 350-èrt , de azèrt a Zeiss AF szerintem lassab mint a GM , mondjuk nem próbáltam de a Batis azèrt kevès fènynèl küszködik. Mondjuk 7R3 amúgy se egy gyors jószág.
100-al drágább fekete importos GM...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Dißnäëß
nagyúr
Nem tudom, meglátszana-e. Opticallimits sample képei között az az esti híd, bal oldalon az elmosódó busszal, uhh... lemegyek sarokig és éles, pedig ott már "nem kéne"
Szerintem ár/értékben rooohadt jó.
De az élesség nem minden. A Tami 17-50 f/4 volt itt ajánlva utazóra korábban, letettem róla, micro contrast .. [link]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
Igen.
Amúgy az m43 sokakat meglepne, konkrétan mint egy APS-C.. alig kisebb. De ergonómia és extrák ott is adottak már. Imádtam az OM-D E-M10-em.
Fix nálam sem. Portréra nem árt a 135GM , meg csillagokra egy Sigma 14, esetleg hotelben ágyban fenékfotózásra egy 50-es, de ennyi.
[ Szerkesztve ]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
Csak trollkodtam egy picit , bár a fele igazság benne van..
Amúgy egyetértek Veled, csak tényleg, olyan fura, több DSLR/MILC stb. fotós topic-ban arról beszélgetni, hogy a mobil úúú, miközben mindenkinél otthon ott figyel a kisebb-nagyobb szörny a sarokban
Na majd kipróbálom.. van egy céges S21 5G vackom.. meg a régi Honor 20-asom, de annak berepedt a fô kamera lencséje pedig UX szempontból köröket ver erre a Samu hulladékra..
Amúgy nem tudom, más hogy van ezzel, nekem nem nagyon jött még ki az, hogy mindig nálam a mobil (ahogy írod is) és "ahh de jó lenne ha itt lenne a Sony".
Amikor meg nálam a Sony, más szemmel nézem a világot, van egy extra bélyegnyi agykéreg terület, ami sleep módból aktivizálja magát és 10x annyi témát veszek észre, mint a "mindig" helyzetekben, amikor csak élem az életem és nálam a mobil.
Valszeg, ha megtanulnám ezt a területet mobillal is aktiválni, értelmesebb képek születnének, de az már magával hozza a szenvedést is, hogy a kamera bealszik x mp múlva, az opciók lecsökkennek, a "gépváz" a védôtokjával egy foghatatlan szenvedôs nemergonómikus izé .. és még lehetne sorolni.
Szóval igencsak szemlélet függô szerintem, mi csak a tech oldaláról közelítjük a dolgot, de mobillal "enthusiast fotós" nem tudnék lenni, az biztos. Nálam a tudatos (féltudatos) fotózáshoz is kell már mindaz, amit a mobil szimplán nem ad.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
Hát ezzel most nem leszek közönségkedvenc, de nem is célom.. Vagy túlságosan kütyüb*zi vagyok. Újra és újra felmerül évek óta, itt is most, más fotós topic-okban is a mobillal fotózás fancy-sége, praktikuma, én sosem éreztem úgy igazán.
Marad kényszer, vagy amikor átugrom anyámhoz és nyújtózik a cica, vagy autót bérlek és körbefotózom-dokumentálom, ilyesmikre.
Ha potyogna ki belôlük a szenzorukhoz képest tisztességes raw, mert tisztességes überbrutáléles optikát kapnának + ugye agyonkorrekciók + AI mágia, SEM használnám ôket értelmes, kicsit is "mûvészi" dologra, lásd elindulok cimbikkel túrázni és hátha meglátok 1-2 szép tájat vmi szokatlan kilátási pontról, valami hernyót/lepkét egy bokron, velem túrázókról portré, stb. Viszem a "dögöt" inkább, csavargatom a CPL-t és úgy nézek a mobilosokra, hogy "puhányok".
Szóval amikor tudatosan fotózni megyek, géppel megyek és szánalommal vegyes megvetéssel pillantok a sziklacsúcsra kiálló mobillal tájfotózó puhányokra.
Mert megtehetem, hogy full gyökér módon ilyet gondolok. Ugyanúgy, ahogy majd 10 év múlva tökéletes AI bokeh-s AI hiperkorrigált mobillal eskizik valaki.. Akkor is így fogok rájuk pillantani.Igen, tudom. N+1 insta oldal ilyenolyan überbrutál mobilos fotóval, jöhetnek a linkek, pontle*om..
Puhányok.
Legyen Sony MILC-ed. Vagy Canon. Nikon. Whatever. Ott a hátad, vállad, karod, gerinced, edzzél vazze és cipeljed.
Balls.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
kovsol
titán
Mondjuk a Sigma egy tank. Full fém kivitel ez a széria. Még a napellenző is fém, meg mágneses sapka is van hozzá Időjárásálló is.
Samyang meg egy kis játéknak tűnik hozzá képest ha megfogod.Nekem a Sigma 35 f2 van meg a szériából.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
DonRazzino
senior tag
Sziasztok! Huh, de aktívak vagytok, nem volt semmi végigolvasni az elmúlt két hónapot Volt mostanában egy pár ingatlanos-jellegű melóm és jelenleg a legszélesebb obim a 20 1.8, amit egyébként nagyon szeretek. A7IV-en kis túratársam 1.5x crop rá van programozva a lencsére és akkor mindjárt van 14 megapixelem 30 mm-en, szóval cuki, éles 1.8-on, olcsó volt imádom. DE!
Hamarosan lesz esemény, ahol ismét 50p-ben kell videóznom és ott már nem vagyok boldog a 30 mm-rel, valamint Fujiról is nagyon hiányzik az XF10-24F4, ami ugye itt 16-35-nek felel meg. Az ingatlanos műsornál is voltak helyiségek, ahol nagyon szűknek bizonyult a 20-as.
Hosszas vajúdás után úgy döntöttem, hogy a 20-asomat 14-esre cserélném, de előbb szeretném kipróbálni, hogy megy rajta a követő AF ideoda szaladgáló emberre. Mert ha nem elég határozott, akkor nem éri meg a pénzét, mivel elsősorban sportra használnám.
Van esetleg Budapesten valakinek 14 GM, hogy egy 5 perces próba erejére felcsavarjam a vázra?
Hogy hozzak egy kis tavaszt is, itt van az elmúlt két hétből egy-egy meló kis részlete facebook albumokban:
Vértesi terepmaraton 70-200GMII és néhol 24-70GMII
VérKör teljesítménytúra 50 1.2GM és 70-200GMII -
Dißnäëß
nagyúr
Iiiigen, igen. Mindig is akartam egy városi modellezős szettet is, de ahhoz már kell +1 inas
1-2 állvány, oktobox, erős vakuk bennük (akkusak nyilván), 1-1 homokzsák hogy a szél fel ne borítsa és akkor szemből deríteni de úgy profin.
Ez sem egy "járjuk be a várost" szett, hogy Rákóczitól fel a Duna parton Árpádig, túloldalt meg vissza
Elolvastam több JoeMcNally könyvet is és Scott Kelby-től számtalant.. azért ezeken a nagyokon látszik, hogy mit össze szendvedtek, ha arról beszélünk, hogy hány kilót visz magával milyen féle lődözésekre. Brutál.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
Ezt a szempillát én nem tapasztaltam, hmm. Majd odafigyelek jobban, pedig szoktam pixel peep-elni.
Áhh tudom !!
Új feature RVI-ra: pupil focus !De viccet félre, AF-C-ben vagy ekkor is + tracking ?
Hja, üveg. Kell tudni megállni vázzal. Ezzel sztem is meglehet, elfogulatlanság nélkül. Ja és a CIPA rating-je különösen jó ligájában
Pixel shift átka a Sony marketing: szoftver nem csinál erre motion compensation-t, várjuk az orosz hackert, aki megment minket majd. Hallstattban nemvicc, gond volt, olyan "gyorsan" úsztak a felhôk a falu felett a 16 shot alatt. Nem mintha kéne nagyon a pixel shift funkció, de ha már itt van, ez genyaság szoftver oldalon.
[ Szerkesztve ]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
Az A1 az arany, csak .. $ és még vannak "betegségei" - mint minden vadiúj tech-nek. Ráncfelvarrott kell ebből is, mint anno az első A7-esekből, amikor a mount még műanyag gyűrűs volt..
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest