- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Analóg fényképezés
- Akciókamerák
- Kódolás Qwen3-mal saját gépen, Cline AI-alapú autonóm kódolási ágenssel
- Egérpad topik
- Hoztunk 15+ kevésbé ismert Windows-tippet és -trükköt
- Projektor topic
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
4264adam
veterán
Viszont akkor is csak hülyére járatod magad és nem biztos hogy ez kell a nyugalmadhoz. Jobb elfogadod, hogy vannak nem szerencsés vásárlások és termék típusok.
Az is lehet pont kifogtál abból a hibás zsarzsból egy darabot. Sajnáljuk ez van.
Tanulság : Majom és a banán esete
mert ugye hogy mennyire fáj -
kaufmate1
csendes újonc
válasz
jovás #157596 üzenetére
Igen sajnos tudom. De akkor is most már más fórumokon is találok több embert akiknek ez a 2020-as széria volt és így járt. Samsung is elismerhetné hogy lehet ők is hibáztak. Nem tartom normálisnak egy TV 2 éves idejét. Ideiglenesen vettem egy használtat ami 8 éves és semmi baja. Ez bosszant. Nem 2 évre vettem, szóval írtam a Samsungnak, várom a válaszukat. Ha nem jutunk dűlőre, akkor a békéltető testülethez fordulok. Nem fogom megunni. Amíg nem tesznek valamit én nem állok meg.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
rooland #157593 üzenetére
Több minden okozhatja.
Tömörítés és rossz beállítás vagy esetleg ha kertel hozza bolti "beallitast" akkor az, stb.Váltogass a kepmodok között és nézd meg úgy milyen. Ha eltunik valamelyik kepmodban akkor egyértelműen beállítási hiba. Nézd meg mások készüléken is ezt a videót.
-
jovás
senior tag
válasz
kaufmate1 #157585 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy a "5 év vagy 100 000 Km-garit" abban ott van az a szó hogy vagy, amelyiket hamarabb eléred, ott van a vége a garinak. Tehát ha 5 év alatt csak 15.000 km-t mész a kocsival, vagy ha másfél év alatt 100.000 km-t furikázol, akkor is ugrik a gari.
Sajnos ilyen a törvény. -
falabu88
aktív tag
válasz
gduck #157589 üzenetére
Tv-nél mondjuk ez pont nem így ajánlott, mivel erősebb a wifije mint a lan-ja (100Mb/s). Bár tény, hogy streaminghez elég kábelen is. Nálam is van egy olyan hiba wifivel, hogy valamiért bekapcs után csak percekkel látja a tp-link 5ghz-es wifijét (érdekes módon az összes többi wifit egyből látja, csak ezt az egyet nem..), ezért nálam is kábelen van.
-
rooland
senior tag
-
S@c@
őstag
Szeretném leírni a Samsung 55Q91A tv-m történetének folytatását.
Előzmény: Május 25.én jeleztem, hogy 3 napon belül meghibásodott és kérem cseréljék a terméket. Küldjek el mindent is, tvről képet, papírokat, elállási részt. Stb.
Június 7.-én amikor már 3x telefonáltam kijöttek, az hogy nem a megbeszélt időben és nem a megbeszélt napon azt hagyjuk.
Feljön két úriember. A fóliás tv-t, ami patika állapotban van izomból elkezdték leszedni a keretről a fóliát. Párom finoman jelezte, hogy ezt nem kéne. A hibát látták, de ők sokat nem tudnak csinálni vele. Elviszik és bevizsgálják majd. Csak a TV-t akarták elvinni magában. (komolyan, doboz és tartozék nélkül)
Párom mondta, hogy cserét kértünk. azaz mindent kérünk cserélni és egy vadi új készüléket bontatlanul.Hááááát jó.
Tudunk-e mi adni csavarhúzót?
Kérem?????? Nem hoztak magukkal. Adott párom nekik, majd a tv-t nem tudták visszacsomagolni a dobozba. A leragasztáshoz pedig nem meglepő módon kértek ragasztószalagot is. Szóval semmit sem hoztak magukkal.
Duzzogtak közben, hogy el kell vinni.
Mikor lesz jó tv-nk? Nem tudjuk, kaptunk egy papírt, ügyfélszolgálat nem látja még a tv-t.
Ez a prémium szolgáltatás. Igen a SES.hu-n keresztül vásároltuk, tehát nem zug boltból.
-
Slyer
senior tag
Sziasztok!
Van egy 43TU7022 tv-m a hálószobában, és folyamat eldobálja a wifit, ha van is, a Netfliexen alacsony felbontásban megy a film, elég zavaró. Minden más eszközön megy rendesen a wifi a tv mellett. Van esetleg valami megoldás? Kábel nem játszik, nincs kedvem áthúzni 2 szobán keresztül utp-t. Esetleg usb-s wifi vevőt kezel a tv?
Köszönöm előre is!
-
kaufmate1
csendes újonc
válasz
istvankeresz #157583 üzenetére
Igen, de ugyanoda van bedugva a PC-m is és a Monitorom is. A másikba meg a PS és a Router. Szerintem másnak is baja lenne akkor. Az igaz, hogy az eonnak volt pár áramszünete a közelmúltban amikor ki be csapkodta az egész településünkön. Amikor villám van de már bármi féle kis vihar én mindig leáramtalanítok mindent (akkor is ha nem vagyok otthon), mert volt már rá példa régen hogy a Routerembe belecsapott és a biztosító akkor fizette.
-
kaufmate1
csendes újonc
válasz
mephi666 #157581 üzenetére
Szerintem itt is olyan dolog lenne jó, mint az autóknál jótállás téren. Pl veszel egy autót szalonból, kapsz rá 5 év vagy 100 000 Km-garit. TV-nél is meg lehetne ezt tenni, hogy úgy adják a garit hogy 2 év vagy X óra üzemidő. mivel az üzemidejét meg lehet állapítani. Ha ezt elérném hogy a jövőben ez így legyen és másoknak is tudnék vele segíteni megérné pereskedni. Még ha nem kapok a végén új TV-t akkor is.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
istvankeresz #157583 üzenetére
A legtöbb biztosítás nem terjed ki belső elektromos hálózat ibájára. Áltlaában egy villamcsapás kell hozzá, amit az omsz is alátámaszt.
Ha csak áramkimaradás volt azt az Eonnak kell igazolnia, amit tudtommal nem fog mengtenni.elvileg nem elég annyi, hogy fújt kint a szél és lement pár másodpercre az áram.
Ha tudsz olyan biztosítást ami a belső elektormos hálózat hibájára, áramszünetre, áramlökésre, stb kiterjed akkor engem érdekel, hol lehet ilyet kötni, mert éppen ilyet keresek, de nem találtam.
-
istvankeresz
aktív tag
válasz
kaufmate1 #157578 üzenetére
Okozhatta az elektromos hálózatod a tv meghibásodását. Nem gondolom h ebből lelkiismereti kérdést kelle csinálni. Szerintem ez még nem is kiskapuzás, és nem is szürke zóna. A boztosító úgy is megnézeti egy szskértővel. Ha ő azt mondja, hogy elektromos hiba okozhatta a tv-d halálát, akkor ezt nem vonhatja kétségbe senki.
Természetesen tiéd a döntés. Ha van rá módod, azért vizsgáltasd meg az elektromos hálózatodat, nehogy a következő tv-d is erre a sorsra jusson. -
mephi666
nagyúr
válasz
kaufmate1 #157580 üzenetére
amit leírsz szomorú, de nem érdekli őket... garancián túl romlott el? igen... innentől ez ennyi (esetleg a biztosítós dolog ingyen van és megérhetne egy próbát: azoknak úgyis kifizettél már eleget... még akár rá is lehet fogni, hogy villámkár, ha tényleg tartalmaz a biztosítás ilyet
)
...az meg, hogy nem használtad? vehetnél egy készüléket, amit ki sem bontasz, megvárod a garancia végét és utána próbálsz csak ki... ha alapból hibás volt, akkor se érdekelné őket, mert lejárt a gari... a te dolgod, hogy addig használtad-e vagy sem... (ott volt a lehetőség: mehetett volna 24/7-ben 2 évig és ha garidőn belül romlik, érvényesíthető a garancia)
-
kaufmate1
csendes újonc
Bevizsgáltathatom hogy milyen kevés üzemidő alatt ment tönkre. Nincs sok ember szerintem aki szerint én gazdag vagyok. Az hogy meg tudtam venni ezt a TV-t rengeteget túlóráztam és dolgoztam érte. Nem tudnék másikat venni már. Szóval nem vagyok gazdag mert jelenleg kínait se tudnék venni. KSH adatai szerint minden 5. magyar 500 nettó felett keres. Na én ennél milliószor lentebb vagyok
Nem fogom hagyni akkor sem, hogy elvegyék tőlem amiért megdolgoztam. Úgy érzem hogy megloptak, ha bele döglök se hagyom annyiban.
-
válasz
kaufmate1 #157574 üzenetére
Nagyon cuki vagy, ahogy megpróbálsz fellépni a fogyasztói társadalom ellen.
Csak sajnos mindig van lejjebb. És van olyan, akinek te már gazdag vagy, szóval nem mindenkit hat meg a történeted.
Spoiler: nem lesz ingyen új TV-d, mert nem fognak adni egyet, hogy azzal precedenst teremtsenek és utána mindenki gari után menjen tamtamozni az elromlott készüléke miatt.
Lehet neked ebből az a tanulság, hogy ne vegyél új készüléket, hanem csak használtat, ami már jóval meghaladta a gari időt. Ezzel minimalizálhatod a veszteségeid.
-
kaufmate1
csendes újonc
válasz
istvankeresz #157577 üzenetére
Szia!
Az a baj, hogy nem tudok olyan pofátlan lenni és a lelkiismeretem sem olyan.
-
mephi666
nagyúr
válasz
kaufmate1 #157574 üzenetére
sajnos ez ilyen: miénk 2020 elejei gyártás volt, 2020 július elején vettük, 2022 augusztusban vettem észre, hogy egyik napról a másikra több tenyérnyi folton lecsökkent a fényerő, valamint 1-1 szélről középre irányuló sávban 20-30-40 centi hosszan vibrál egy sor pixel... (ez csak közelről volt észrevehető) ...gondoltam, hogy használjuk, amíg megy... 2023 elejéig ment: akkor egyik délután bekapcsoltuk és 10perc múlva elkezdett folyamatosan újraindulni... áramtalanítás után újra próbáltuk, ment egy darabig és jött a folyamatos újraindulás...
milyen alapon lehetne küzdeni a céggel? hogy a vásárlók 1-2-3%-ának garancia lejárta után azonnal bekrepál így a készüléke? nem fogja egy samsung elismerni, hogy "bocs, direkt így terveztük a terméket, hogy ennyit menjen (esetleg tényleg elb*sztuk azt a szériát véletlenül) ...ezért kapsz tőlünk ajándékba egy új készüléket" ...fájt nekünk is, felcseszett engem is, de nincs mit tenni... (annyi, hogy én t-nél kamatmentes részletre vettem az újat: havi szinten 8ezres költség nem fáj úgy, mint egyben kifizetni 180-at)
én a BU szériával adtam egy utolsó esélyt a samsung-nak és bízok benne, hogy 2020-ban csak véletlenül volt ilyen elcseszett évük, hogy az akkori készülékek sorra döglenek mindenhol
-
Celtis
veterán
válasz
kaufmate1 #157574 üzenetére
Szia,
Ezen a fórumon tegyél fel egy precízen megfogalmazott kérdést a tv pontos típusának megjelölésével és a hibajelenség részletes leírásával.
Talán valamelyik szaki tud rá megoldást. -
kaufmate1
csendes újonc
válasz
Dreimus #157573 üzenetére
Ja igen pont 2020 decemberében vásároltam. Samsung márkaszervízbe vittem ott bevizsgálták és panel hibát állapítottak meg. Nem hittem el majd felkerestwm több szerelőt is és mindegyik mondta h ismerik a hibát, az ennyi idős korulieknel többel találkoztak. Tolna megyében lakom Pestre még nem vittem fel. Nagyon nehezen fér be az autómba így is kínlódás cipelni. Csak hát nincs olyan fizetésem hogy nekem ez annyi legyen hogy jó veszek másikat. Nekem ez rengeteg pénz volt és aokáig tartott összegyűjteni. Írok holnap a Samsungnak és kíváncsian várom hogy mit válaszolnak. Ha beledöglök se vagyok hajlandó elengedni ezt mert úgy érzem megloptak.
-
Dreimus
senior tag
válasz
kaufmate1 #157572 üzenetére
A gari akkor is maradt volna 2 év akkoriban, mert az új ár alapú szabályozás 2021.01.01-től van érvényben. A hiba esetleg lehet kondi hiba is és az lehet kevés használatnál is gond, mert megeshet ilyen használat mellett gyorsabban száradt ki és emiatt ment tönkre a panel vagy forrasztás hiba is, az pedig a környezet védelem oltárán ilyen szar eu-ban, mert ón alapúak károsak voltak, de tartósak is. Sajnos elég sok hiba játszhat közre egy-egy esetben, nehéz visszakövetni mi a ludas.
Amennyiben nem az Oktogon Szerviznél jártál érdemes rákérdezni, de sok jóra ne számíts, mert a kijelző az minden tv-nél sokszor a vételár vagy annak többszöröse, emiatt sem foglalkoznak vele, ha az a gond, így a bevizsgálás nem feltétlen kidobott pénz, mert, ha nem kijelző lett volna hibás az olcsóbb lenne, és lehet javították is volna. -
kaufmate1
csendes újonc
válasz
4264adam #157570 üzenetére
Nem, sajnos nem egyedi eset, mert itt is fentebb és más fórumokon is egyre többekkel találkozok akik akörül vettek Samsung TV-t és ez a 2020 október körüli gyártás. Sorba többen is irták hogy ugyanez panel hiba mindenkinek gari után kb. Találtam olyat is akinek még gari alatt volt ez és cserélték. 249 990… Pont lecsúszott a 3 évről. Ha a hálózat szarakodna akkor inkább táp hiba lenne. A másik meg hogy előző tvm is ugyanonnan ment 10 évet. Gépem is, PS is arra van kötve semminek sincs baja. Ez valami szériahiba volt a Samsungnál 2020 október körüli gyártásúak. Csak több helyen is olvasom hogy 2 év gari után jött csak leszarták azt vettek másikat. Én nem engedhetem meg magamnak ezt, ezért is sokat túlóráztam és nem 2 évre terveztem.
-
4264adam
veterán
Egyedi eset és nem tömegjelenség amit te tapasztaltál. Lehet a hálózat sem a legjobb nálad és szépen lassan megölte. Hugomék ugyanazon rendszere és konnektora 2 TV-t ett meg 1 év alatt.
Sajnálatos az egészben az, hogy az általad jelzett 250k már jóval meghaladja a lélektani határt és nehezen volt megengedhető vásárolnod
250k felett pedig 3 év garancia van
-
4264adam
veterán
Két különböző szintű TV, az egyik alap QLED széria, másik az LCD csúcsa. Ha nem akarsz sokat költeni biztosan TCL43C735-öt vennék. A Q60 széria híres a felhősödésről.
-
kaufmate1
csendes újonc
válasz
mephi666 #157565 üzenetére
Igen, abból a korszakból való volt csak ez Q60T QLED volt 50" -os. De nekem semmi előjele nem volt hogy döglődni akarna. Egyik pillanatról a másikra. A régi TV-m 2013-as FullHD 40" Samsung Okos TV, mai napig hibátlanul üzemel mamámnál. Ja, az azelőtti 2008-as Sima HD 32" is meg van még és szintén hibátlanul megy.
-
mephi666
nagyúr
válasz
kaufmate1 #157564 üzenetére
milyen készülék volt? tu8002 környékéről valami? nekünk 2éves gar lejárta után 1-2 hónappal kezdett döglődni az előző tv-nk és utána fél évvel döglött be teljesen (folyamatosan újraindult) ...nem vizsgáltattam inkább be, mert féltem, hogy az is kidobott pénz lesz: eladtam hibásként zsákbamacskának
engem is bosszantott, mert a régi 40"-os samsungunk 2010-es modell, fhd és még mindig tökéletesen megy szüleimnél
-
kaufmate1
csendes újonc
válasz
Dreimus #157558 üzenetére
Igen sajnos tudom hogy keveset bírnak, de akkor se tartom normálisnak hogy a 2 év 5 hónap alatt hétvégenként volt bekapcsolva és halál. Pofátlanul kevés az üzemóra benne, ez zavar nagyon. Hétvégenként volt pár óra PS meg Pár film streamingen és ennyi. Ez zavar nagyon hogy pofátlanul keveset ment. De hétvégenként se mindig. Hétköznap le is volt mindíg áramtalaítva. Samsung szarik a fejemre, de akkor sem akarom annyiban hagyni ezt. Ha folyamatosan ment volna vagy kb lenne 4-5 éves belenyugodnék, de így nem tudok. Basszus még a fóliát se távolítottam el a keretről ne karcolódjon ha megtörlöm.
Mindíg túlzottan is vigyázok a dolgaimra, soha semmilyen elektronika cikk nem ment még nálam tönkre.
-
mephi666
nagyúr
válasz
predakon #157557 üzenetére
...nálunk olyat csinál, hogy időnként lagzik... pl hangerőszabályzón nyomok egyet, nem reagál, nyomok még egyet, akkor meg többet ugrik, vagy "beragad" és teker megállás nélkül, míg újra rá nem nyomok
nem folyamatosan csinálja, párnaponta hülyéskedik így egyet (bu8002-ről van szó, az előző tu8002-höz még nem solar-os volt, az tökéletesen működött mindig)
-
Dreimus
senior tag
válasz
kaufmate1 #157555 üzenetére
Sajnálatos, de ilyen a fogyasztói társadalom által termtett termékek. A mostani készülékek max. 5-10 év, de ezeket az időket nagyon ritkán élik meg, 2-5 év között többségük "elhalálozik".
Semerre nem tudsz tovább menni ez ügyben, így marad az új tv vásárlása és BBOX biztosítás ahol az ilyen esetek 5 évig le vannak tudva minimális ráfizetéssel. -
Solar távirányítóm az utóbbi időben időben hülyeskedik... elveszti a BT kapcsolatot a QN85Bel és csak akkor reagál ha az IR port felé irányítom a remoteot..... ez már a második távirányítóm mert az alapból hozzá kapott remote is ezt kezdte el csinálni pár hónap utána.....
Most ismét előjött ez a jelenség a semmiből, újratársítás után egy kis ideig jó a dolog majd megint nem reagál a remote csak akkor ha látja az infra portot. Vicc... szív más is ilyesmivel? -
kaufmate1
csendes újonc
2020 Decemberében vásároltam és épp 250 000 Alatt volt, mert akció volt rá. 1+1 évet kaptam rá. De itt a gond ott van hogy én a TV-t nem használtam sokat, lényegében csak hétvégenként ment pár órát és így bírta 2 év 5 hónapig, majd a Samsung márkaszervízbe ahol még lenyúltak előre 6000 Ft-ot is azért hogy megmondhassák hogy nem lehet javítani mert panel hiba. A másik probléma meg hogy a fizetésem, főleg akkor nagyon gyatra volt. Rengeteget túlóráztam és hétvégéztem hogy karácsonyra megengedhessek magamnak egy felsőbb kategóriás TV-t és nagyon bosszant hogy nem 2 évre terveztem ezt. Ennél a típusnál találtam több hozzászólást is más oldalakon akik így jártak vele. Szeretnék továbbmenni és valamit tenni az ügy érdekében mert tényleg nem 2 évre vettem.
-
kisjimy
aktív tag
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy a kisfiam ráöntötte a tv távkapcsolójára a vezetés azóta össze-vissza csinál mindent.Kiszedtem az elemeket, ki is tisztítottam, de semmi, ugyan az a jelenség.A piros kedd felül folyamatosan vibrál.Van esélye hogy túl élte,vagy csere. q80t tv.
-
válasz
kaufmate1 #157552 üzenetére
Mikor és mennyiért vásároltad a TV-t?
Ársávosan van rá gyártói jótállás:
10.000-100.000: 1+1 év korlátozott Samsung jótállás
100.001-250.000: 2 év
250.001-: 3 évAzt hiszem 2021-től vásárolt készülékek esetén érvényes az ársávos garancia, de nem akarok hülyeséget mondani.
Félve írom, hogy a maximum 250e nem is olyan sok egy TV-ért. Eltekintve az emberek pénztárcájától, csak a listaárakat nézve, nem monitor nagyságban gondolkodva és nem a legalsó szegmensből választva.
Azzal természetesen nem szállok vitába, hogy van akinek ez sok. -
kaufmate1
csendes újonc
Sziasztok
Samsung QLED TV-m folyamatosan ki, be kapcsol. Márkaszervízbe azt mondták, hogy panel hiba és nem lehet javítani. 2 éves múlt a TV nem rég járt le a garancia. elég drága volt a TV és viszonylag keveset is használtam. Mit lehet tenni ilyen esetben? Dobjam ki a drága TV-met? Elég dühös vagyok miatta mert nem 2 évre terveztem a vásárlást. Esetleg tud valaki valami megoldást ahol ezt lehetne javítani?
-
rainman72
nagyúr
válasz
viperabácsi #157550 üzenetére
Nekem 4m
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Robogó, kismotor
- Elmondta a Nintendo, hogy mennyi Switch 2-t vihetnek haza az emberek
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- További aktív témák...
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- IPhone 16 256GB!!! Bontatlan! One függő! Jótállás: 2028.04.04.-ig
- Csúcsteljesítmény? Igen! Kattints és rendeld meg MOST! 0% THM-re is!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest