- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abel-0101
aktív tag
válasz So5ika #148687 üzenetére
"Led technológia velejárója", jó, hogy nem te vagy a hibás a hibás mükődésért...
Nekem is, sajnos az utóbbi időben a samsung ügyfélszolgálathoz/márkaszervízhez kellett fordulnom, de semmit nem segítettek, tudtak.. Felmondták azt ami le van írva, azon kivül ők megoldóttak mindent is, felelősségük alól ki is bújtak.
Látom, hogy az Euronicsban vásároltad, nem is értem miért írányitottak át a Samsunghoz, a garanciád az Euronicshoz szól nem a Samung-hoz..
"A vásárlónak, ha hibás terméket kapott, joga van kérni a kereskedőtől, hogy térítésmentesen (a posta-, munkaerő- és anyagköltségek stb. felszámítása nélkül):
javítsa a terméket;
kicserélje a terméket;
árkedvezményt adjon vagy
semmissé tegye a szerződést, és teljes egészében visszatérítse a termék vételárát.
Euronics be fogja vizsgáltatni a terméket, és majd eldöntik, hogy saját hibából származik, vagy alapból hibás volt.