Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Gusztusos, 11 literes térfogatú Jonsbo ház jött a kompaktabb vasakat kedvelőknek
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
válasz
N€T0X|N #3532 üzenetére
[lelki_terror]
De nagy a szád kicsi bambuszrügy. Szerintem inkább lapíts és bújj el. Ha, ugyanolyan jó lesz Osch-ben is mint Monzaban, szerintem el se indulj, mert tiszta szégyen voltál
. Csapattársad helyében le is tagadnám, hogy egy csapatban versenyzünk.
De hát látszik milyen banda is vagytok. Az egyik keveset tankol, a másik kiugrik a rajtnál és a büntetését is rosszul tölti le. Áááhhhh szégyen ez a Pro eXtreme Motorsport csapat.
[/lelki_terror] -
Ventur@
senior tag
válasz
N€T0X|N #3507 üzenetére
[Figyelmedben ajánlom a dölt betűs részt]
Előzőt nem tudtam valamiért már szerkeszteni, bocs mindenkitől a 2 hsz-t egymás után
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N #3369 üzenetére
Király
Kipróbáltam most a Gallardot, tetszik. 1:48.0 át futottam elsőre ringen, eszeveszettül gyorsul, és nagyon érdekes 600 pacival az összkerékhajtás, de simán kezelhető pont emiatt, elsőre nem volt vele gondom minden segítség nélkül (egyedül a gázpedálról leugrást kell bevezetni felváltásnál kanyarból kijövet, az autoliftet tényleg nincs pofám bekapcsolni, és ez már igényli azért néhol stabilitás szempontjából). Tegnapi replayeknél meg nem maradt semmi értelmes amiben csatáztunk is, nem tom mért
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #3339 üzenetére
miért mi a baj a Chevy blokkal
azt ne hidd hogy a jelenlegi az azonos a bömössel
én egyszer összehasonlítottam a PCC mod Porsche görbéit...siralmas volt az eredmény, aztán megcsináltam egy teljesen azonos motorgörbét a valóságossal, és alig volt észrevehető a különbség.
itt most engine.ini-ről beszélünk...nevezheted 'világmotornak' is ha akarod, úgy is az lesz
Nem mondom az fwd Bímer nálam is akasztással jár, de jelenleg tök mindegy, a lényeg hogy passzoljon a versenyautós vezetéshez...mert egy versenyautó ismérve a kiszámíthatóság, márpedig a bömös elég kiszámíthatatlan szvsz, egy picit alacsonyabbb fordulatra érkezik a visszaváltás és már érezhetően befordul az eleje. -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #3306 üzenetére
..sztem is mismatch-olna,..sőt nagy rá a sansz hogy a replay-t sem játsza le, de ki tudja.
Nem tudom miért nem lehetett ártatlanabb helyre tenni a starter hangját, mert persze nekem az sfx is át van írva rendesen (shift mod starter hang, DRM mod Porsche hangja, a Suzuki mod egyéb hangjai).
...de az sehol nem okozna ütközést mivel az sfx nem alkalmas csítre...viszont az engine.ini-t átírva földi rakétát lehet csinálni.
De csak egy autónál van átütve, szal ha egy másik bímerrel megyek akkor az a replay-t lejátsza...majd mindjárt tolok is gyors egy 2min3-s kört -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #3277 üzenetére
hát az ziher hogy a bömössel nem kell így rázókövezni
..már a Roggia-ban sem, de az Ascari-ban absz. másként kell menni, mert úgy befordítja az elejét mint a sicc.
A bömössel jóval táncolósabb a 2:03-s idő...éppen most toltam be alá, azt hittem a motorfék megfogja tekerni a hátsó kerék körül féktávon, de szinte teljesen észrevehetetlen volt...fel is nyomtam maxra, és kipróbáltam...így csúsztam be 2:03-ra. -
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N #3287 üzenetére
Nem gondoltad, hogy ezt csak úgy hagyni fogom, vérre menő Hot Lap csata van
Utólag most feltoltam a ringes 57.983-at is.
Csemegének meg ezeket találtam pár napja:
-
Ventur@
senior tag
válasz
N€T0X|N #3277 üzenetére
Köszöntem a videót, de meg mondom őszintén azért kellene a zsombooré, mivel ő bill-es. Kormányos időhöz nehéz viszonyítanom a bill-es időmet
.
Egyéként végignézve, csont ugyanolyan fokozaton veszek minden kanyart, ahogy a videón is látszik. Az tény, hogy ugye bill-el vagy satufék van, vagy nyélgáz. Köztes lehetőség nincs. Szóval ezzel is sokat veszítek, ezt aláírom, de nem hiszem el h kb. 2mp-vel rosszabb best lapot megyek, mint zsomboor, holott múlthéten a ringen bill-esek között én voltam az egyedüli aki 2:00 alá bement (nem nagyképűségből írtam!). Ráadásul Monza az egyik kedvenc pályám. Minden autós játékban - amiben csak benne van - az első ez a pálya amire kimegyek és megnézem milyen a játék. Tudom a ring is más meg Monza is, de hát akkor is. Nem tudom, mi a francért nem tudok egy normális kört összedobni. Tiszta szégyen
. Össze-vissza állítgattam már, azt a tetves rizsrakétát, de valami mindíg nem okés. Fene enné meg
.
Ui:
Videóhoz még: Azért 0:39-nél az a vágás eléggé cinkes. Ha ezt vasárnap játszod be simán mész a sor végére, aminek én roppant mód örülnék
.
-
Sziszifeca
őstag
válasz
N€T0X|N #3204 üzenetére
Én mindig szerettem ha valaki megelőz Hotlapsban, mert legalább kell erőlködnöm, hogy lehet még gyorsabbnak lenni. Most N€T0X|N neked meg azért esik rosszul, mert látom sokat szerepelsz a lista elején..
De hiába megyek jól a Hotlapsban, ha versenyen meg nem szerepelek, bár lehet mennék veletek is néha.
Ti mikor szoktatok szérón lenni általában? -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #3154 üzenetére
Persze, hogy tudom miért van a felvezető, és természetesen jó, hogy van, csak hátulról jól látom, hogy még gondjaink vannak vele. Gondolom, majd belejövünk.
Az meg az én hülyeségem valóban, hogy azt sem veszem észre, ami a szemem kiveri.
Idáig mindig csak a pályára, meg a többiekre koncentráltam, a monitor jelzései csak éppen jutottak el hozzám.
Nekem mást még nem írt ki, csak, hogy "maradjak le XXX versenyzőtől, valamelyik oldalon" -
Szelep
senior tag
válasz
N€T0X|N #3152 üzenetére
Mondtam, többet nem vagyok hajlandó ezzel foglalkozni.
Azon kívül meg:
"Azért itt párhuzamba állítanám Zsomboor viselkedését, ami a hibázása ellenére is kiemelést érdemel, a Fair Play nevében."
Rajtbalesetet párhuzamba állítani egy versenbalesettel?
Ez szerintem mindent elmondott.
Ugyanis szerintem a 2 szituáció még mindig merőben eltérő.
Bár lehet legközelebb ( csak nem lesz) majd félrehúzódok, hát ha még nagyobb baj lesz belőle és akkor elmondhatom mennyire fair voltam.
Nem magyarázok én semmit. Van valami gondom azzal, hogy megbüntettek? Csak épp amilyen jól összevágta dzsvaer az általam írt sorokat, már ott tartunk, hogy szerintem a rajt és verseny szituációk egy kalap alá vehető dolgok, mikor én ezt egy szóval sem mondtam. Vicces dolog ez a kiforgatás.
-
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N #3122 üzenetére
Jaja. Igaz. Egyébként ezt a nagyon kicsi ívet gyakoroltam. Nem direkt, csak mert többször is így vetten a kanyart. Azt hiszem egyszer te is láttad, mikor behívtál.
Annál a kanyarnál ki szoktak csúszni az ívről, és ez most jól jött nekem. Jó pozícióba kerültem volna, és végre M4dm3n-t is meg tudtam volna kergetni. Hát megúszta az a rizsrakéta.
-
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N #3116 üzenetére
Hát az előzést még tanulni kell. Sajnos adyz is megszikráztatott vagy kétszer közben, és nehezen találtam az egyensúlyt. Benzin sem volt már annyi, annyi ami segíthetett volna, és nem tudtam kiszámítani Ferit, aki nem cikázott ugyan, de ahol kellett keresztbe ment.
Sajnálom ez van. Egy pontot szerettem volna. Nem sikerült. De a pontot nem az előzés miatt vesztettem el, hanem a rajtbalesetben.
-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #3072 üzenetére
Biztosan így van, nem vitás.
Csak hát ekkora különbség lenne az azért már némileg mégis csak ismert Seat-om között ill. akármelyik másik verda közt?
Seat alapbeállításaival sem tudok olyan időt menni mint bármelyik másikéval ill. még a pályán sem tudok maradni a Tdi-el. -
-
Ventur@
senior tag
válasz
N€T0X|N #3057 üzenetére
Köszönöm, hogy te is így gondoltad
. Eskü nem élveztem egyik futamot sem ennyire, mint ezt a mostani harcunkat
.
Támogatom a hétközbeni tesztfutamokat, mivel hogy gyakoroljon az ember. Tény, hogy kevesen vannak, de hát mindenkinek gondolom van más dolga is. Lényeg, hogy vasárnap legyünk meg kellő mennyiséggel
.
(#3060) nervus.v: Én ha tudok felmegyek esténként, csak írjátok ki, hogy hánytól. 9-ig ráérek
.
-
nervus.v
tag
válasz
N€T0X|N #3059 üzenetére
Hát én is valahogy így gondoltam. Max. ha nem jövünk össze annyian, aznap nincs verseny.
Szerintem azért a 20 nevezőből csak ráér 5 minden este. Én biztos fel tudok jönni (kötetlen munkaidő rulz), Ventet felrángatom és már csak 3 kell.
Egyébként meg szerintem van pár olyan user is, aki nem jön fel, mert nincs szinte senki a szerveren. Én se mindig szeretek egyedül körözgetni. -
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #3048 üzenetére
Igen?
Nálam mintha fogná, mert simán tudom járatni a motort, pedig automatával váltóval megyek.
Mindvégig tudok mozgolódni a rajtrácson míg nem kezdődik a piros lámpás procedúra és ahogy az első piros felgyullad akkor már járathatóm a motort, mint a Grid-ben ha így érthetőbb.
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #2987 üzenetére
a bal oldali számokat nézd, ugye a nyomaték csak ideig dominál, aztán lóból húz az autó, és ott mennyi az emelkedés....ezt pl hátsókerekesnél sztem nagyon érdemes megnézni mert ha a pálya engedi akkor ehhez kell hangolni a váltást...persze ha makrancos a hátsókerekes csak akkor.
...és ha nincsenek bekapcsolva vezetési segítségek.
én az '58-s időt a bömössel úgy tudtam menni hogy stabil 59 eleji körök voltak a jellemzőek, pedig a célrafordítót, és a sikán előtti (Mansell utáni) nyújtott jobbost erősen overpower veszem
..de legalább élvezetes
viszont ha rossz helyre úsztatom a váltót akkor lófing sem jön ki belőle már elnézést, és ahelyett hogy a hátsó kerékkel irányba fordulnék, alulkormányzottan leesnék kigyorson a pályáról, mert nincs kraft ami elvigye a hátulját.... -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #2977 üzenetére
ha uazt az engine-t és váltót használja a Vectra mint a Lacetti akkor viszont uannak kell lennie a mutatóknak is, azaz ugyan akkor kell elérnie a max teljesítményt...mivel ezt az adatokból veszi a játék (mint az autó súlyát is a .hdv mass értékéből)
Szal akkor nem lenne szabad eltérést mutatnia...érted.szerk:Ted-Mosby: váá, na szal akkor ez az újabb Vectra engine.ini honnan van?
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #2974 üzenetére
A tietekhez nem férek hozzá...azt kellene tudni hogy a dzsavermadar/Vectra .veh fájlban melyik .hdv-thsználja, és abban a .hdv-ben melyik engine.ini-t (és váltót), a hang az mellékes.
az online ligák ezért mennek egyen fizikával.
max as hang miatt van megturkálva az engine-ini (mint starter hang)...és más nem fontos apróságokban különböznek. -
válasz
N€T0X|N #2804 üzenetére
Úgy tűnik 15 mp lesz, a legutolsó helyről. Szépen lehet nézni, kellően lemarad az illető a mezőnytől, kontrollálható, de még épp' annyira élvezetes marad, amennyire kell, mert lehet reménykedni, hogy kicsúszik/kiesik valaki előtted.
Aztán aki nem tartja be a késleltetett indulást, az kaphat rá még x (mondjuk 10 mp-et) időt, hogy legközelebb eszébe ne jusson előbb indulni.
-
Mityu_76
tag
válasz
N€T0X|N #2796 üzenetére
Sajna a programozók által betáplált képességei a gépeinknek körönként kb 1 mp-el lassabbá teszi a rizsrakétát... :-((((
No de így kihívás ez....... :-))) .... amúgy meg az élet sem igazságos....... tegnap is a 2. helyről úszott ki a segge amikor a fűre leért......" kellett nekem a visszapillantóba bámulni Smisát...." -
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #2794 üzenetére
Mindenesetre egy "bocs" jólesett volna akár utólag is ha már nem tudott megállni és így több játékost akadályozott.
Maradjon a box.
Első mérési pontig tartja a piros lámpát, kérdés hogy melyik pályán hol van az első pont.
Nagy valószínűséggel esélye sincs az aznapi futamon jó helyen végezni, de szerintem ez a méltó büntetés.KaraDani
Írtam kormány karbantartás ügyben a volt tulajnak aki végzett ilyen munkálatokat és amint válaszol, megosztom veled.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon erős ajánlat lett az Apple Watch SE 3
- A magas vérnyomást is felismerheti az Apple Watch Series 11
- BestBuy topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kézbe fogható paradoxon lett az iPhone Air
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Bluetooth hangszórók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gusztusos, 11 literes térfogatú Jonsbo ház jött a kompaktabb vasakat kedvelőknek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Macbook Pro 2020 13" // M1 // Számla + Garancia //
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 16GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3287
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B760M i7 13700K 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Zalman Z1 Plus Corsair 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest