Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • smkb

    őstag

    válasz Oliverda #263 üzenetére

    A 80 shaderes brazos is kínlódik a 64 biten rendszermemóriával, tesztekben is látszik ... pontosan tudom ezt a saját ugyancsak 80 shaderes mobility hd4570-em alapján... egyenes arányban nő a teljesítménye core órajel emelés nélkül csak attól, hogy a memória órajelet emelem. A gyári 500 helyett 800-on kergetve a GDDR3-akat 30% al megnő a teljesítménye minden alkalmazásban. Ebből erősen következtethető, hogy biza az 500 mhzen fulldokolt.

    A másik meg, hogy ki mit milyenre tervez ... ha mindenki mindent tökéletesre terveznének a mérnökök akkor nem lett volna HD2900, GTX480 és társai.... hagyjuk már azt, hogy a mérnökök tudják mit milyenre terveznek... ez volt, ez az adottság a rendszermemóriát max így tudnak elérni, kész. Adottság. Tervezhetek akárhogy egy max 1866mhz-es DDR3 memória sávszélessége akkor is fix, adott. Látatlanban biztos vagyok benne, hogy a 320 és 400 shadares megoldés közt azonos memória és core órajejeleken alkalmazás szinten kb nulla lesz a teljesítménykülönbség, mivel fuldokolni fog a 320 shader is.

    Azt meg ugye nem is tudjuk, hogy a mobil llanok hány shaderesek is lesznek (ha jól emlékszem még nem szerepelt ezekről semmilyen slide), mert majd azokhoz kellene hasonlítani egy mobil vga teljesítményét.

Új hozzászólás Aktív témák