- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
Új hozzászólás Aktív témák
-
ent
őstag
válasz
nagynorbi #1525 üzenetére
Volt már ilyesmi márkaszervízes roblémm. Egyre felhívnám a figyelmed: márkaszervízben ha azt mondja a nagyon hozzáértő szaki, hogy ez nem garanciális probléma, mindenképp kérj tőle írsban erről nyilatkozatot, ha nem ad kérd el a vásárlók könyvét. Amennyiben a szaki elmenne eddig, akkor a vásárlók könyvébe mindenké írj le mindent, dátum fontos. Fontos az is, hogy a másolatot kérd el a könyvből (indigós, jó nyomd rá a tolladat!). Ezt minden boltnak 2 napon belül ki kell vizsgálnia. Levélben fognak értesíteni, kelleni fog ez a levél.
Ezt azért elmondhatod a boltban is, hiszen jogaid vannak, nekik kötelezettségeik!
Namost, ha kivizsgálták és mégis azt mondják, hogy ez nem garanciális hiba: A későbbi telcsizés és fáradság miatt az első látogatásnál a MÁRKASZERVÍZ-ben elkéred a sonyericcson support címét (ne törődj vele, nem lesz drága!) és angol nyelven írsz egy levelet (kezdő angolosként én is meg tudtam értetni magamat!!!) a fenti problémádról. Tudniuk kell legalább egy címet adni, hiszen nekik is van felügyeletük. Nem hazudok, 1-2 hónapon belül kasz egy új telcsit vagy így vagy úgy!
Nálam a nokinál bevált!
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Sony Ericsson csúcsmodellje mindenre képes, amit a gyártótól elvárhatunk.
- AKCIÓ! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Fractal Design Nano S 600W
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Pencil 2.gen, Új, Dobozával 12 hónap garanciával
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Update 05.13 Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest