- Dell notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- ASUS ROG Ally
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
válasz Komplikato #5 üzenetére
Az, hogy a Havok most mit tud, és mit fog tudni, amikor lesz unified shader és DX10 két külön dolog. Az valószínűsíthető, hogy cloth és fluid eddig azért nem volt, mert túl megterhelő lenne az SM3.0-nak vagy eddig másra (haszosabbra) koncentráltak (ütközésekre, játműdinamikára, stb.).
Felsorolod nekem azokat a már megjelnet játékokat, amik PhayX-et támogatnak?Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
joshua7
veterán
-
rudi
nagyúr
válasz Komplikato #120 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy az 1000-es DrawPrim() hívási limit megmaradt-e még. Tudtommal ez éppen a túl magas owerhead miatt volt, ami DX10-zel csökken.
A fizikai modellezésnek, úgy mint bármi másnak az égadta világon vannak szintjei. 3D modellből sem lehet 3 millió polygonosat transzformálni, de egyszerűbbet igen. Valamivel több min félmillió poligon/frame még kezelhető 3-4 fényforrással de többhöz már a komolyabb VGA-k is kevesek. Éretelmszerű, hogy az ennél igényesebb rendszerek fizikáját hiába tudjuk kiszámolni, semmire sem negyünk veke. Talán pont ez akasztja meg a Cell Factort is egy-egy nagyobb robbanás után, ahol 1 millió fölé ugrik a vertexek száma. Egyszerűen meg kell találni az értelmes arányokat, ami viszont távolról sem egyszerű dolog, és letart egy ideig.Resistance Is Futile. You will be assimilated!