Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
válasz
Komplikato #120 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy az 1000-es DrawPrim() hívási limit megmaradt-e még. Tudtommal ez éppen a túl magas owerhead miatt volt, ami DX10-zel csökken.
A fizikai modellezésnek, úgy mint bármi másnak az égadta világon vannak szintjei. 3D modellből sem lehet 3 millió polygonosat transzformálni, de egyszerűbbet igen. Valamivel több min félmillió poligon/frame még kezelhető 3-4 fényforrással de többhöz már a komolyabb VGA-k is kevesek. Éretelmszerű, hogy az ennél igényesebb rendszerek fizikáját hiába tudjuk kiszámolni, semmire sem negyünk veke. Talán pont ez akasztja meg a Cell Factort is egy-egy nagyobb robbanás után, ahol 1 millió fölé ugrik a vertexek száma. Egyszerűen meg kell találni az értelmes arányokat, ami viszont távolról sem egyszerű dolog, és letart egy ideig. -
joshua7
veterán
válasz
Komplikato #48 üzenetére
Szóval még lassabb is? LOL.
-
rudi
nagyúr
válasz
Komplikato #5 üzenetére
Az, hogy a Havok most mit tud, és mit fog tudni, amikor lesz unified shader és DX10 két külön dolog. Az valószínűsíthető, hogy cloth és fluid eddig azért nem volt, mert túl megterhelő lenne az SM3.0-nak vagy eddig másra (haszosabbra) koncentráltak (ütközésekre, játműdinamikára, stb.).
Felsorolod nekem azokat a már megjelnet játékokat, amik PhayX-et támogatnak?
Új hozzászólás Aktív témák
- RÉSZLETRE , KAMATMENTES , BANKMENTES Panasonic TOUGHBOOK FZ-55 MK3 FZ-55G6601BG Notebook
- KERESEK: Poly Voyager 4320 M UC USB-C 218478-02M Part number: 77Z30AA
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 5700XT 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Samsung Galaxy S22 Ultra / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest