Új hozzászólás Aktív témák

  • Komplikato

    veterán

    Azért nem csak a GRAW és a CellFactor támogatja, csak a többi ''támogató'' játékban még annyit se látsz belőle, mint a GRAW-ban. (Pl. az egyik játék ami használja/ná egy RTS, ahol a madártávlatból nem sokat látni a fizikából szvsz.)
    A BFG OEM meg ugyan ólcsobb, de ha beszámítjuk a GRAW árát, akkor meg mindegy.
    A GRAW-hoz egyébként a Havok (is) lett liszencelve, a konzolos változatokban állítólag az is megy, de a PC verzióból kiszedték és maradt az Ageia.
    Az viszont, hogy milyen lett a GRAW-ban a ''fizika'', az nagyrészt az útólagops kuttyafuttában való beépítés miatt lehet inkább. Meg elég gáz, hogy látványelemre mentek, nem igazi fizikai szimulációra ... :(
    Ráadásul már most tudni, hogy az UT2K7 is csak látvány effektekre használja majd (robbanás és particle effektek), mert nem akarják, hogy multiplayerben hátrányba kerüljön bárki is.
    (Igaz, nem jelenti azt, hogy az UE3-ra épülő játékok is ilyen primitív fizikát használnak csak, de azért bosszantó.)
    Majd meglátjuk, hogy a DX10-ben milyen API lesz beépítve, és mennyire fogja támogatni a PhysX.

    U.I. Lehet rosszul tudom, de a Havok ''kisebb'' gépigényének egik oka nem az, hogy sokkal kevesebbet tud? Egy darab szövet vagy folyadékszimulációs demót nem láttam még tőlük.

Új hozzászólás Aktív témák