Hirdetés
- Riasztó topik
- OLED monitor topic
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell notebook topic
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Új hozzászólás Aktív témák
-
matolcsida
csendes tag
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne van nekem most egy Sapphire HD 5750 1gb vga.m
az alaplapomban 2 darab pci-e 16x slot van,
a kérdés az lenne hogy mit érné meg jobban egy crossfirebe kötni ezt a vga-mat egy ugyan ilyennel
vagyhttp://wwwedigital.hu/Videokartya/Asus_PCIe_3.0_GTX650_TI-1GD5_-_GTX650_Ti_1GB_videokartya-p337827.html?backurl=clear ilyen vga betétele
árban a crossfire olcsóbban kijönne,DE! teljesítményben melyik lenne jobb és mennyi lenne a két megoldás között a különbség?
a válaszokat előre is köszi! -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem, itt mindenki a skálázhatóságot hozta fel. Egyszerűen a GPU-s algoritmusok teljesítményben nem jól skálázódnak. Kis számú objectnél gyorsabb a processzor. Van egy olyan határ, ahol egyezik a sebesség, míg van egy határ, amit túllépve már gyorsabb a GPU, csak az már rég az elvárt folyamatos sebesség alatt van.
Vannak dolgok, amiket megéri átrakni a GPU-ra, de mindent egyáltalán nem. A Rigid Body-t kifejezetten nem éri meg. Esetleg csak úgy, ha azt nem a GPU számolja, hanem az IGP, mert akkor a GPU-tól nem veszed el az erőforrást. Ez megfontolandó helyzet, mert az IGP ilyenkor lényegében felszabadít, vagyis a procinak és a dGPU-nak több ideje/erőforrása van másra.[ Szerkesztve ]
-
-
Simon02
tag
Úgy érzem, sok a ha, majd, egyszer. Az embernek a termék most kell, nem jövőre. Az hogy mesterségesen van korlátozva a Physx az nv részéről meg lehet hogy nem szép húzás, de ilyen a piac. Vettek egy szolgáltatást és pénzt szeretnének látni belőle. Az miért érné meg neki, hogy mindenhol ingyen lehessen használni. Az összes cég így működik, ezért nem fogom megérteni a fanboyokat...
És igen megvettem egy 430-ast dedikált kártyának, mert nekem megért annyit. Ez nem zárja ki a dx11-et, ha egyesek nem is értik (most 6870x2 van mellette). Nekem megérte így, ha csak néhány esetben is, de élvezhető különbség van (látványosabb, mint a dx10-dx11 között..). Kevés pénzből van egy kis fogyasztású kártyám, ami erre tökéletesen alkalmas. -
dezz
nagyúr
Ez így elég fura, mert a rigid body szimuláció jóval egyszerűbb, mint a soft. Nem inkább arról van itt szó, hogy azt a kisebb számú számítást, ami a rigid bodyhoz kell és ami a játékok szerves része, egyszerűen nem célszerű GPU-ra ültetni? Egyrészt a CPU bőven elbír vele, másrészt csak bonyolítaná a dolgokat. Miközben a soft bodyhoz jóval nagyobb számítási teljesítményre van szükség, ezért megéri a "bonyodalmat".
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondom még egyszer ... ilyesmi játék már van. Ott a Red Faction utolsó két része. Azt valósítja meg amit szeretnél. Ennél komplexebben ezt nem lehet, mert egy játék az nem techdemó. Ügyelni kell a működésére. Egy techdemóban ez mindegy. Nulla bot rohangál ott a videóban, amikor szétlövik a pályát.
A többiek még fejlődnek, így lesz fejlődés is. Az UE4 is fejlődik, csak nem szokványos módon született meg. Sweeney elég sokáig kergette a Larrabee ideálját, majd amikor bedőlt a projekt, akkor hoppon maradt. Innentől kezdve az UE4 nem egy teljes értékű fejlesztés. Új motor lesz, de évekig a Larrabee-re épített, így szinte bizonyos, hogy nem sikerült olyanra, amilyenre eredetileg akarta volna. Az új konzolokkal szerintem nincs gond, egyszerűen Sweeney más jövőképet képzelt el, és évekig rossz irányba fejlesztett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha arra a mindent szétlövők demóra gondolsz, akkor annak más akadálya van. Egyszerűen ott az a probléma, hogy iszonyatosan sok a szétlőtt törmelék, és ezek mellett normálisan vezérelni az AI-t lehetetlen. Idővel el kell tüntetni a törmelékeket, mert az AI beleakadhat, de még a játékos is. Minél gyorsabban történik ez annál kisebb a hiba esélye. Ilyet már ma is láthatsz mondjuk a BF3-ban, vagy a korábbi BF: BC2-ben, de olyan mértékben, ahol még nem okozhat gondokat. Ennél komplexebbet nem hiszem, hogy bárki alkotni fog belátható időn belül.
Nagyon más technikai demókat építgetni és mutogatni, hogy erre is képes, és más mindezt egy játékba építeni. Bármelyik PC meg tudja ezt ma csinálni, és biztos vagyok benne, hogy képesek lesznek rá a next-gen konzolok. Sőt szerintem a PS3 is képes erre. Egyszerűen a probléma a játékmenetben keletkezik.
Egyébként játékból sem kell messzire menni. Ott a Red Faction sorozat. Az utóbbi két rész ilyen. Persze ott is dolgoznak azon, hogy a törmelékek ne maradjanak sokáig meg, illetve ezek egy része nem is lesz elmozdítható. Amíg el nem tűnik, addig nem reagál a környezeti változásokra.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze a portolás időbe kerül. Ezzel nem is vitáztam. Azonban a DX és az OpenGL is csak API, ahogy az OpenCL és a DirectCompute is. A motor mögötte van, aztán arra lehet több portot is készíteni az adott API-ra. Persze nem éri meg, így jellemzően egy port lesz.
Nem az az alapja. GTX 580-on is gyorsabb a Sandy. A GPU PhysX sem olyan, hogy minden a GPU-n megy. Egyetlen olyan játék sincs ami GPU-s rigid body-t csinál. Rendben van, hogy bekapcsolod a GPU-s fizikát, de a rigid body mindig a CPU-n fut. Azért gyorsabb, mert CPU-s módban a PhysX ezt egy magra korlátozta, míg GPU-s módban automatikus volt a többszálú feldolgozás. A Batman AC esetében ez nincs, így a gyorsulás is elvész.
A demók szintetikusak. Teljesen más valós környezetben ugyanazt futtatni. Ezzel kapcsolatban rengeteg embörrel beszéltem a GDC-s bemutatók után. Mind azt mondta, hogy a probléma a skálázás. Lesz persze olyan terhelési faktor, ami már gyorsabb a GPU-n, csak a sebesség rég játszható szint alatt lesz. Rigid body-ra egyértelműen az volt a vélemény, hogy nem éri meg alkalmazni. Soft body-ra talán, de sok dologtól függ. Ahol egyértelműen hasznos az a cloth szimuláció.
Persze az Ageia kötöttebb, de néha a kötöttség jelenti az előnyt. A rigid body-t azért tudta gyorsan csinálni. Át lehetett volna ezt is portolni CUDA-ra, csak az NV nem látta értelmét, mert a célhardver sokkal gyorsabb volt. Nem mellesleg a processzor oldaláról is gyorsabb volt a feldolgozás például a Cellfactorban, ami nagyon épített az Ageia PPU képességeire. Ezért maradt ki számos játék a GPU-s fizikából. Egyszerűen nem futottak elég gyorsan.
-
djculture
félisten
Elég hülye áron vannak ezek a gyenge valamik,10k max amit ér pl egy ilyen, erre 15 ezerért vesztegetik:
[link]Ezek után eltudom képzelni a nagyobb gt 630 lesz vagy 20 ezer forint és az összes új játék képregény lesz rajta ennyi pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
"Nincs olyan, hogy OpenCL alapú fizikai motor. Van fizikai motor, mely futhat OpenCL, vagy DirectCompute felülten keresztül. Ilyen például a Bullett vagy a Havok FX. A Havoknak csak OpenCL portja van."
Ez kb. olyan dolog, mint hogy vannak OpenGL-re és DirectX-re fejlesztett játékok. Itt is megoldható a portolás, de nem csak egy mozdulat, mert eléggé át kell írni a kódot.
"(erre a PhysX rengeteg példát mutatott, hiszen egy szálra volt korlátozva a CPU-s feldogozás, és még SSE2 optimalizáció sem volt ... a Batman AC az első játék, ahol nincs korlátozás, meg is van a hatása, mivel gyorsabb lehet egy négymagos Sandy Bridge mint egy GPU)"
Szerintem leginkább olyan esetben van ez, ha az a fizika csak "mutatóban" van ott... Egy keményebb fizika hamar kifektetne egy CPU-t, de egy komolyabb GPU megemészti a nyers erejével. Szóval, az összehasonlítás alapja ne egy G80 legyen...
"Amúgy más szempontból ritka az amikor a GPU-s kód jobban fut."
Tessék? Abu, ideje lenne futtatnod pár OpenCL demót, GPU-n és CPU-n is...
Utóbbin csak 10x lassabb... (Nem 10k-s GPU-t szembeállítva egy 80k-s CPU-val.)
"Talán még érdekes lehet a külön hardveres egység. A rigid body-ra ugyan nincs hatékony GPU-s kód, de van hatékony Ageia-s."
Ne már, az Ageia chipje egy sima DSP volt... Az még kötöttebb, mint a mai GPU-k.
Az persze könnyen lehet, hogy az APU-kon futnak majd ezek igazán jól, hiszen ott pl. ki van küszöbölve a PCIe késleltetése, ami kis adatcsomagok sűrű csereberélését (CPU és GPU között) elég hatékonyan akadályozza.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van egységes fizikai motor GPU-s gyorsításra, kettő is, illetve a fejlesztő is írhat egyéni döntés szerint. Egyszerűen a helyzet az, hogy értelme nincs használni. Később ez megváltozik, de ahhoz olyan hardver kell, ami valóban gyorsítást eredményez, és ezt a gyorsítást nem mesterséges korlátozással állítja elő a szoftver. Mondtam persze, hogy ilyet is lehet, csak ez semmire nem jó. Az újdonság ereje elmúlik és annyi neki. Lényegében mára a nagyok közül egyedül az Epic maradt csak a PhysX mellett. Most pedig ők sírnak, hogy gyengék az új konzolok. Valójában inkább az a bajuk, hogy nincs bennük CUDA-t támogató hardver, ezzel felépítették az UE4-et egy olyan fizikára, ami konzolon nem ideális.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OpenCL kinőtte magát. Nem az a probléma, hanem a skálázhatóság. Természetesen meg lehet úgy csinálni egy játékot OpenCL-re is, hogy GPU-val gyorsít fizikát, de akkor mi lesz? Jellemzően lassabb lesz a procis kódnál (négymagos proci mellett). Ezért nem éri meg dolgozni. Az meg az OpenCL esetében nem téma, hogy lekorlátozod a procis feldolgozást egy magra. Ez senkinek sem az érdeke. Ezt az NV egy darabig csinálta a PhysX-re, de semmi haszna nem lett belőle azon kívül, hogy baromi nagy lett a játékok gépigénye, és mára az egész PhysX-et átverésnek tartja a világ. A Batman AC-t már korlátok nélkül csinálták, és bizony, ha van egy Sandy Bridge processzorod, ami négymagos, akkor érdemes azon futtatni a számításokat, mert gyorsabb.
Az ideális jelenleg az, hogy úgy szelektálod a számításokat, amelyik hardveren jobban fut. Rigid body procira, és fluid vagy cloth GPU-ra.A skálázás meg lesz idővel oldva, de nem a jelenben. Ez a jövő zenéje. A fizikára olyan hardver kell, amilyenek az APU-k, de nem úgy ahogy most vannak, hanem szorosabb integráció mellett. Ha példát, akarsz akkor a PS3 Cell-je egy elég jó alternatíva. Persze annak is megvannak a korlátjai, de összességében még az számít a legjobban felépített processzornak fizikára.
[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs olyan, hogy OpenCL alapú fizikai motor. Van fizikai motor, mely futhat OpenCL, vagy DirectCompute felülten keresztül. Ilyen például a Bullett vagy a Havok FX. A Havoknak csak OpenCL portja van. Azt nem tudom, hogy az Intelnek van-e terve a C++ AMP-vel. Egyelőre nagyon az OpenCL mellett állnak, de nyilván csinálhatnak a Microsoft rendszereire is portot.
Jellemzően az a probléma a fizika gyorsításával, hogy olyan helyzetekben ad előnyt, amikor az adott algoritmus skálázható. Más esetében csak akkor gyorsabb a GPU-s kód, ha a CPU-n futó kódot mesterségesen korlátozzák (erre a PhysX rengeteg példát mutatott, hiszen egy szálra volt korlátozva a CPU-s feldogozás, és még SSE2 optimalizáció sem volt ... a Batman AC az első játék, ahol nincs korlátozás, meg is van a hatása, mivel gyorsabb lehet egy négymagos Sandy Bridge mint egy GPU), hogy ki lehessen mutatni a különbséget. Amúgy más szempontból ritka az amikor a GPU-s kód jobban fut. Tipikusan jó lehet persze a GPU a fluid vagy cloth szimulációkra (utóbbi van a Dirt 3-ban DirectCompute 5.0 alapon, ami a zászlókra működik), de a rigid body-ra már nem. Arra még ma sincs hatékony algoritmus. Az AMD már csinált egyet a Bullettben, de az nem hatékony. Az új PhysX SDK-ban is van, de az meg még rosszabb eredményeket ad. Bár ebben valószínű, hogy a hardver is közrejátszik, mivel a GCN jóval hatékonyabb a fizikai számításokra. Mindenesetre a skálázhatósági gondokon majd az integráció fog sokat segíteni. Emellett nyilván a fejlesztők dolgát is meg kellene könnyíteni, mert a művészeknek a fizika beépítése jelentős pluszmunka. Ráadásul ma is probléma, hogy figyelni kell a játékmenet védelmére, mert ha nincs meg az erős hardvered, akkor a fizika butítása befolyásolhatja a játékmenetet is. Ezek mind olyan problémák amikre nincs normális megoldás még. A next gen konzolokkal talán lesz valami áttörés. De azt talán nem érdemes remélni, hogy a játékmenetre ható durva GPU-s fizika a PC-be egyhamar beszabadul.Talán még érdekes lehet a külön hardveres egység. A rigid body-ra ugyan nincs hatékony GPU-s kód, de van hatékony Ageia-s. Persze az hardver szinten úgy volt megépítve, hogy kiszolgálja a PhysX technológia igényeit. Persze az NV-s felvásárlással az egész ment a szemétbe, és az erre építő játékokra sosem lett GPU-s gyorsítás, mert nem ideálisak a számítások GPU-ra.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
Látom, az "értő szóra" itt már senki sem kíváncsi...
(#69) Löncsi: "És Fizikázni sem lehet azokkal."
Már hogy ne lehetne (mint lehetőség)? Nem csak CUDA alapú fizikai motor van, hanem már OpenCL alapúak is. Már csak használnia kellene őket a játékfejlesztőknek.
Megjegyzem, a legkisebb kártyák már fizikához is kevesek. Főleg, ha majd nem csak mutatóba lesz fizika a játékokban.
(#70) atti_2010: Miért, költözünk a 8. dimenzióba?
[ Szerkesztve ]
-
XtremLor
őstag
jah, nem a low kartyakal van baja az embereknek hanem csak az atb.szasok miatt idegesito ez a nevezgetes meg az olcso gddr2/3 rammal szerelt kartyak sok rammal, ha valakinek csak arra kell a vga hogy kepet adjon a legolcsobb 10ekoruli kartyat fogja megvenni ez termeszetes en is vettem mar ilyet.
-
Löncsi
őstag
válasz
Ł-IceRocK-Ł #64 üzenetére
De gondolkozz már Te is el egy picit. Ha valaki használ egy ATI kártyát, annak lehet egyszerűbb egy olcsó kis GeForceot venni és betenni társkártyának és kész, le is írta miért vette.
De mind1, folytasd csak nyugodtan, én olvasgatok tovább, imádom a PH-t.
[ Szerkesztve ]
-
xlife11
senior tag
válasz
Ł-IceRocK-Ł #64 üzenetére
+1. Véleményt nyilvánítottál, normális hangnemben, szóval nem látom itt mi a probléma?
-
Dominó85
addikt
válasz
Ł-IceRocK-Ł #64 üzenetére
+1
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
1. A fórum azért van hogy megosszuk a saját véleményünket egymással.
2. Sajnálom hogy erre még nem jöttél rá.
3. A hangvétel normális volt, nem kötekedés volt a hsz.
4. Akinek nem inge, ne vegye magára.
5. Nem kötelező hozzászólni.
6. Okoskodni általában te szoktál.Részemről itt be is fejeztem.
[ Szerkesztve ]
-
Löncsi
őstag
válasz
Ł-IceRocK-Ł #59 üzenetére
Muszáj okoskodni.
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
Én is megvettem egy GT430-as 64 bites kártyát (igaz 128-asnak volt hirdetve), 7 ezerért. Tartaléknak, dedikált Physx kártyának tökéletes...
Írtad hogy dGpu mellett használod. "dob annyit a látványon, mint a dx11".
A kettő árából veszel egy dx11 es kártyát és el van felejtve. Minek bonyolítani. -
Dominó85
addikt
Egyetértek a kollegával. És egyben, mint szemtanú alá is támasztom az érvelését.
Szerk.: elég ha ránézünk ezekre a többnyire low profilos VGA-kra... Van olyan ember aki ezekből kinézné a FullHD gamezolás lehetőségét? De most komolyan.
Hja és ismét a Gigabyte kártyái a legrondábbak... Ízlésficamosak egy picit a Gugánál.
[ Szerkesztve ]
-
Simon02
tag
Ezt a nagy sírást...
Én is megvettem egy GT430-as 64 bites kártyát (igaz 128-asnak volt hirdetve), 7 ezerért. Tartaléknak, dedikált Physx kártyának tökéletes, oda nem kell nagy memsávszél, gpu számítási kapacitás, az meg a 96 SP-vel megvan (nem érdekel, hogy melyik Ati hívő szerint nem való semmire a Physx, dob annyit a látványon, mint a dx11 - mellesleg Ati dGPU mellett használom).
Ezek a kártyák filmek gyorsítására, kocajátékosoknak (nem Crysis 2), kép megjelenítésére, esetleg CUDA programozásra valók, nem több százezres darabok. Nem tök mind1, hogy új széria-e, aki meg ezt veszi komoly játékra, meg is érdemli.Tájékozódni mindenki tud!
-
dezz
nagyúr
Erre az egészre azért van szükség, mert nem elég nagy a 28nm-es gyártási kapacitás, ráadásul egyelőre drágább a 28nm, mint a 40. Új architektúrás de alsó kategóriás GPU-kat gyártani 40nm-en meg nem lenne sok értelme.
OEM piacra az AMD is átnevezett VGA-kat kínál, 7350-7670. Bár a legkisebb kivételével legalább nem 2 generációval korábbiak. Nincs kizárva, hogy dobozos termékként is bekerülnek majd a boltokba ezek is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Loha
veterán
Ezeket a kártyákat fogják szinte teljesen kiszorítani az APU-k.
Aki felháborodik azon, hogy átnevezéssel csinálnak új VGA-kat, meg 4GB ram ezekre a karikra, annak üzenem, hogy ennek a piacnak a vásárlóközönsége ezt igényli, ha el akarják adni nincs más választásuk a gyártóknak, szóval fölösleges fikázni őket, csak a piaci igényeket elégítik ki. Mik ezek az igények? Legújabb szériás kártya legyen, minél több vrammal, de legyen marha olcsó...
Egyébként a GT 520 -ban ugyan az a videó dekódoló van, mint a 670, 680-ban, tehát többet tud mint az 500-as széria (4k videó VP5), simán indokolt is lehetne GT 610-nem hívni, de egyszerűen nem vennék az 500-as széria tagjaként amikor kint van a 600-as...[ Szerkesztve ]
-
XIII Ramses
aktív tag
pedig az eladások 80%át ilyen kártyák adják. az emberek általánosságban, nagyon tudatlanok, és olyanok mint a birkák. jól tudják ezt a gyártók is.
-
#02119936
törölt tag
Ez tényleg temérdek szemét, ezt a szintet már megüti a beépített IGP.
-
tilinko70
csendes tag
na ezek azok a kártyák amik felejtősek.botrányos politika ez az átnevezés,szinte a vásárlók becsapása.
-
szab.tam
nagyúr
a belépő szinten nem lesz valami nem flex edition, hanem alapból egyszerre 3 digit kimenetet tudó kártya?
nagyon unom a kis gépen az igp + gt210-et...
vagyis nem unom, csak a következő 24/7 + htpc-be nem akarok igp + gpu-t a 3 kijelzőhöz, sem erősebb, sem ati vga-t...
csak valami egyszerű, belépő nvida-t, pl. 2xdvi + 1x hmi-vel, vagy dvi, hdmi, dp, vagy mittomén. (20-25w fogyasztással. nehezen hűthető igp-s nb nélküli gépre vágyom legközelebb...)[ Szerkesztve ]
-
zazahoho
őstag
válasz
Ł-IceRocK-Ł #5 üzenetére
Sajnos igazad van,nagypapa bemegy unokának gépet venni ezeket sózzák rá,mert viszonylag olcsó.
-
lujó55
addikt
Miért érzem én ezt átbas..snak? Meg lehet magyarázni mindent persze, de ez akkor is valahol megtévesztés.
GeFo: game over? Nálam mindenesetre leszerepeltek. -
szabok512
csendes tag
Nem kell elnézést kérned, mert igazad van.
Full HD-re kevés ez a kártya. Persze hogy jó lenne jobb is, de a 2 magos E6600-asom
úgyse tudná kihajtani. A monitorom meg LG Flatron 775 FT- 1024x768x85
1280-asba meg csak 60Hz-en frissít azt már nem használom. 1024x768-ba még jó ez a
kártya egy kis full-képsimítással. -
xlife11
senior tag
válasz
Plazmacucci #36 üzenetére
Ezekhez képest persze, én úgy összességében értettem, de ha nem így szerette volna megfogalmazni akkor én kérek elnézést.
-
-
szabok512
csendes tag
Hali!
vtx 6750-es(köntösbe bujtatott kisördög:-) kártyát vettem a héten(igaz csak 512 Megást), de kellett a DDR5
egy CM 380 W-os táp tökéletesen meghajtja.
Mikor ránézek a GPU-Z-vel 800 shader 800/1100 órajelek.
Nesze neked alsókategória, és mindeszt 18800 Ft-ért. (Kell ennél jobb? )
Üdv, Chris
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MasterDeeJay #30 üzenetére
jó öreg g92b
ramdriveként se lenne értelme. 4slotos lapba bemegy 16giga ram, 8slotos SB-Enél ez 32, drága 8x8as felállásban 64.
4x4 giga ram meg kb jelenleg 20-25ből megáll. szóval vidkarit ramdrivenak sem lenne sok értelme befogni, azon kívül, hogy azért ramdriveoknak is megvan a hátránya (ezért nincs ramdriveom a gépben).
-
-
G92 alapú már nincs is sehol?
4gb ramnak lenne értelme ha működne ramdriveként mondjuk böngésző gyorsítótárnak vagy valami readybost szerű dologként. Szvsz jelen formájában az 512mb-nál többnek nincs értelme ilyen kártyákon. -
atti_2010
nagyúr
Én személy szerint ha a vasárlóvédelem helyében lennék nem engedném ezt az átnevezéseket vagy ráíratnám a dobozra hatalmas betűkkel hogy egy átnevezett régebbi termékről van szó, és most mindegy hogy AMD vagy Nvidia.
-
poli27
veterán
Nvidia ismét szokásához híven átnevezgetősdit tart
[ Szerkesztve ]
-
haxiboy
veterán
Ugyanezt anno megcsinálták a 9800GTX+ al ha jól emléxem GTS250 re
Edit : Anno vettem egy 250est, lehuztam a dobozról a matricát és jé 9800gtx+ volt alatta[ Szerkesztve ]
-
Sz.Miki
őstag
Szép volt nvidia
Így kell pénzt kicsikarni érdemi fejlesztés nélkül...
Picit vásárló megtévesztése szaga van....
-
mghltm
addikt
miert nem a gtx580-at nevezik at gt630-ra es adjak 100 dodoert?!
-
Srodney
senior tag
válasz
Ł-IceRocK-Ł #5 üzenetére
ugyan már,zotac-nál van 4gb-os nvidia 630,ugyhogy radeon 7970 nyavajás 3gb-al elmehet sunyiba
-
dahneey
tag
a gt630 még mindig a gf108ra épül vagy azóta csináltak gf118at? mert kicsit gáz fermi 1.0-t adogatni. azért poén hogy összesen kettő gddr5ös van...
[ Szerkesztve ]
-
Gondolom az APU-k megjelenésével annyira nem fogy már az alsó kategória, hogy csak így tudják eladni a rajtuk rohadt GPU-kat.
-
MZperX75
addikt
Az érdekessége,hogy ugye ezek a kis karik alap belépőszintet célozzák meg "low profile"
De egyiknél sincs TDP kertet az az fogyasztás feltüntetve. Vajon miért?ja hogy besírnánk ha tudnánk
Sajna ezeknek tényleg csak az OEM-nek lesznek "ósanos" egybe gépekben szerelve eladva,ill én biztos nem vennék ilyet.
Persze itt csak az ár döntő "ólcsón" max 40dodo.630-asért.
[ Szerkesztve ]
-
Aucor
senior tag
Mostmár ez több a soknál. Rendben, elnéztem, hogy AMD és NV is átnevezi a 6xxx és 5xx alsó kategóriát, de hogy még azt is a 600-asokba... Legalább érdemben alkotnának valamit, nem hiszem, hogy nem lehetne egy, ismétlem EGY darab GPU-t tervezni minden generációba, amit beleraknak más-más órajelen /vagy letiltott stream procikkal, esetleg mindkettővel/ kiadnak. Lenne értelmes kártya alsó kategáriában. Vöröseknél ott az APU /ami nem pótolja a diszkét VGA-t, nagyon nem, nem mindenki új gépet vesz, van aki csak VGA-t/, rendben, de zöldeknél is ez a 3 éve átnevezősdi... Igazából egyik sem különb...
Ez a 4GB vram pedig remélem nem komoly, mert helyben összesz@rom magam... Majd a tudatlan vásárlók kiadják rá a fölösleges plusz pénzt, ahelyett, hogy egy értelmesebb vga-t vennének ugyanolyan áron.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
egy dolog biztos. ez nem fog kifogyni a VRAM-ból játék közben.
a kedvencem még mindig a saját régi alkotásom
"Sparkle 9800GTX Fatal1ty HS (Holy Shit) Edition, 16sp, 32 bites membusz, 8G DDR2, félmagas NYÁK, 4db 4cm-es venti egyenként 10000 RPM, külön adaptert is mellékelnek, mert nem 12V-ről mennek, hanem 24-ről..."
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Rég láttam ennyi ipari hulladékot egy rakáson.....
-
Petyyyyy
addikt
Micsoda izomkártyák...és milyen sokan vannak. A legfájdalmasabb a Zotac 630-asa. 4GB DDR3 128biten
-
Komolyan, még ha csak az ötös szériát nevezték volna át. De 430 wtf?
-
banhammer
veterán
Ember legyen a talpán aki eligazodik az új és a régi VGA-k között.
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
Majd a kiskerben elsózzák ezeket a tudatlanokra. Szegények.
-
Akár 100 $?
Az egyetlen valamire való ezek közül a GDDR5-ös 630-as, bár az sem jó sok mindenre. Fura, hogy csak a Palit és a Gainward csinált ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
Válogatott rondaságok,egyik csunyább mint a másik..
Nem elég ,hogy nem kap az ember semmi ujat, de még a kinézetre sem adtak egy picit sem. -
X3B6O0X
aktív tag
GeForce GT 630 Synergy Edition - 4 GB DDR3
\o/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A gyártók természetesen beneveznek a nemrég befutott GeForce GT 610, 620 és 630 jelzésű trió forgalmazására.
- Ingatlanos topic!
- Politika
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Macska topik
- Riasztó topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- További aktív témák...
- MSI RTX 4090 SUPRIM - 2.5 ÉV Garanciával!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF GAMING RTX 4090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! nVidia Founders RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Videokártyát, videokártyákat keresek, vennék!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest