Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #83 üzenetére

    Ha arra a mindent szétlövők demóra gondolsz, akkor annak más akadálya van. Egyszerűen ott az a probléma, hogy iszonyatosan sok a szétlőtt törmelék, és ezek mellett normálisan vezérelni az AI-t lehetetlen. Idővel el kell tüntetni a törmelékeket, mert az AI beleakadhat, de még a játékos is. Minél gyorsabban történik ez annál kisebb a hiba esélye. Ilyet már ma is láthatsz mondjuk a BF3-ban, vagy a korábbi BF: BC2-ben, de olyan mértékben, ahol még nem okozhat gondokat. Ennél komplexebbet nem hiszem, hogy bárki alkotni fog belátható időn belül.
    Nagyon más technikai demókat építgetni és mutogatni, hogy erre is képes, és más mindezt egy játékba építeni. Bármelyik PC meg tudja ezt ma csinálni, és biztos vagyok benne, hogy képesek lesznek rá a next-gen konzolok. Sőt szerintem a PS3 is képes erre. Egyszerűen a probléma a játékmenetben keletkezik.
    Egyébként játékból sem kell messzire menni. Ott a Red Faction sorozat. Az utóbbi két rész ilyen. Persze ott is dolgoznak azon, hogy a törmelékek ne maradjanak sokáig meg, illetve ezek egy része nem is lesz elmozdítható. Amíg el nem tűnik, addig nem reagál a környezeti változásokra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák