- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze a portolás időbe kerül. Ezzel nem is vitáztam. Azonban a DX és az OpenGL is csak API, ahogy az OpenCL és a DirectCompute is. A motor mögötte van, aztán arra lehet több portot is készíteni az adott API-ra. Persze nem éri meg, így jellemzően egy port lesz.
Nem az az alapja. GTX 580-on is gyorsabb a Sandy. A GPU PhysX sem olyan, hogy minden a GPU-n megy. Egyetlen olyan játék sincs ami GPU-s rigid body-t csinál. Rendben van, hogy bekapcsolod a GPU-s fizikát, de a rigid body mindig a CPU-n fut. Azért gyorsabb, mert CPU-s módban a PhysX ezt egy magra korlátozta, míg GPU-s módban automatikus volt a többszálú feldolgozás. A Batman AC esetében ez nincs, így a gyorsulás is elvész.
A demók szintetikusak. Teljesen más valós környezetben ugyanazt futtatni. Ezzel kapcsolatban rengeteg embörrel beszéltem a GDC-s bemutatók után. Mind azt mondta, hogy a probléma a skálázás. Lesz persze olyan terhelési faktor, ami már gyorsabb a GPU-n, csak a sebesség rég játszható szint alatt lesz. Rigid body-ra egyértelműen az volt a vélemény, hogy nem éri meg alkalmazni. Soft body-ra talán, de sok dologtól függ. Ahol egyértelműen hasznos az a cloth szimuláció.
Persze az Ageia kötöttebb, de néha a kötöttség jelenti az előnyt. A rigid body-t azért tudta gyorsan csinálni. Át lehetett volna ezt is portolni CUDA-ra, csak az NV nem látta értelmét, mert a célhardver sokkal gyorsabb volt. Nem mellesleg a processzor oldaláról is gyorsabb volt a feldolgozás például a Cellfactorban, ami nagyon épített az Ageia PPU képességeire. Ezért maradt ki számos játék a GPU-s fizikából. Egyszerűen nem futottak elég gyorsan.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen