- Nosztalgikus húrokat megpendítő házzal rukkolt elő a SilverStone
- Úgy gondolja az NVIDIA, hogy az új GeForce-okon nem olvadhat meg a tápcsaltakozó
- Aktív hűtéssel érkezik a SilverStone legfrissebb M.2 bővítőkártyája
- Gyorsan Snapdragonnal: Acer Swift 14 AI tapasztalatok
- Párban járnak az Intel Arc B580 VGA-k az ONIX háza táján
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Nosztalgikus húrokat megpendítő házzal rukkolt elő a SilverStone
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Notebook hibák
- Apple notebookok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Az Office-t is elengedi a terméktámogatás nélküli Windows 10-en a Microsoft
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van egységes fizikai motor GPU-s gyorsításra, kettő is, illetve a fejlesztő is írhat egyéni döntés szerint. Egyszerűen a helyzet az, hogy értelme nincs használni. Később ez megváltozik, de ahhoz olyan hardver kell, ami valóban gyorsítást eredményez, és ezt a gyorsítást nem mesterséges korlátozással állítja elő a szoftver. Mondtam persze, hogy ilyet is lehet, csak ez semmire nem jó. Az újdonság ereje elmúlik és annyi neki. Lényegében mára a nagyok közül egyedül az Epic maradt csak a PhysX mellett. Most pedig ők sírnak, hogy gyengék az új konzolok. Valójában inkább az a bajuk, hogy nincs bennük CUDA-t támogató hardver, ezzel felépítették az UE4-et egy olyan fizikára, ami konzolon nem ideális.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest