Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz dezz #89 üzenetére

    Nem, itt mindenki a skálázhatóságot hozta fel. Egyszerűen a GPU-s algoritmusok teljesítményben nem jól skálázódnak. Kis számú objectnél gyorsabb a processzor. Van egy olyan határ, ahol egyezik a sebesség, míg van egy határ, amit túllépve már gyorsabb a GPU, csak az már rég az elvárt folyamatos sebesség alatt van.
    Vannak dolgok, amiket megéri átrakni a GPU-ra, de mindent egyáltalán nem. A Rigid Body-t kifejezetten nem éri meg. Esetleg csak úgy, ha azt nem a GPU számolja, hanem az IGP, mert akkor a GPU-tól nem veszed el az erőforrást. Ez megfontolandó helyzet, mert az IGP ilyenkor lényegében felszabadít, vagyis a procinak és a dGPU-nak több ideje/erőforrása van másra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák