- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mikrofon topic
- Fujifilm X
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
1. A fórum azért van hogy megosszuk a saját véleményünket egymással.
2. Sajnálom hogy erre még nem jöttél rá.
3. A hangvétel normális volt, nem kötekedés volt a hsz.
4. Akinek nem inge, ne vegye magára.
5. Nem kötelező hozzászólni.
6. Okoskodni általában te szoktál.Részemről itt be is fejeztem.
[ Szerkesztve ]
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
XtremLor
őstag
jah, nem a low kartyakal van baja az embereknek hanem csak az atb.szasok miatt idegesito ez a nevezgetes meg az olcso gddr2/3 rammal szerelt kartyak sok rammal, ha valakinek csak arra kell a vga hogy kepet adjon a legolcsobb 10ekoruli kartyat fogja megvenni ez termeszetes en is vettem mar ilyet.
"Legen...Wait for it...Dary"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs olyan, hogy OpenCL alapú fizikai motor. Van fizikai motor, mely futhat OpenCL, vagy DirectCompute felülten keresztül. Ilyen például a Bullett vagy a Havok FX. A Havoknak csak OpenCL portja van. Azt nem tudom, hogy az Intelnek van-e terve a C++ AMP-vel. Egyelőre nagyon az OpenCL mellett állnak, de nyilván csinálhatnak a Microsoft rendszereire is portot.
Jellemzően az a probléma a fizika gyorsításával, hogy olyan helyzetekben ad előnyt, amikor az adott algoritmus skálázható. Más esetében csak akkor gyorsabb a GPU-s kód, ha a CPU-n futó kódot mesterségesen korlátozzák (erre a PhysX rengeteg példát mutatott, hiszen egy szálra volt korlátozva a CPU-s feldogozás, és még SSE2 optimalizáció sem volt ... a Batman AC az első játék, ahol nincs korlátozás, meg is van a hatása, mivel gyorsabb lehet egy négymagos Sandy Bridge mint egy GPU), hogy ki lehessen mutatni a különbséget. Amúgy más szempontból ritka az amikor a GPU-s kód jobban fut. Tipikusan jó lehet persze a GPU a fluid vagy cloth szimulációkra (utóbbi van a Dirt 3-ban DirectCompute 5.0 alapon, ami a zászlókra működik), de a rigid body-ra már nem. Arra még ma sincs hatékony algoritmus. Az AMD már csinált egyet a Bullettben, de az nem hatékony. Az új PhysX SDK-ban is van, de az meg még rosszabb eredményeket ad. Bár ebben valószínű, hogy a hardver is közrejátszik, mivel a GCN jóval hatékonyabb a fizikai számításokra. Mindenesetre a skálázhatósági gondokon majd az integráció fog sokat segíteni. Emellett nyilván a fejlesztők dolgát is meg kellene könnyíteni, mert a művészeknek a fizika beépítése jelentős pluszmunka. Ráadásul ma is probléma, hogy figyelni kell a játékmenet védelmére, mert ha nincs meg az erős hardvered, akkor a fizika butítása befolyásolhatja a játékmenetet is. Ezek mind olyan problémák amikre nincs normális megoldás még. A next gen konzolokkal talán lesz valami áttörés. De azt talán nem érdemes remélni, hogy a játékmenetre ható durva GPU-s fizika a PC-be egyhamar beszabadul.Talán még érdekes lehet a külön hardveres egység. A rigid body-ra ugyan nincs hatékony GPU-s kód, de van hatékony Ageia-s. Persze az hardver szinten úgy volt megépítve, hogy kiszolgálja a PhysX technológia igényeit. Persze az NV-s felvásárlással az egész ment a szemétbe, és az erre építő játékokra sosem lett GPU-s gyorsítás, mert nem ideálisak a számítások GPU-ra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
atti_2010
nagyúr
Igen de mikor elkezdi támogatni azt nem csak úgy egy kicsit fogja, mert az AMD-nek és az Intelnek is van OpenCl úgy hogy érdemes rá fejleszteni, a Phisx is elterjedhetett volna ha az Nvidia nem sajátítja ki remélve hogy ebből fognak meggazdagodni.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
atti_2010
nagyúr
Sokan várjuk mert most hogy eladják nekünk az APU-kat jó lenne használni is a bennük levő potenciált, és csak reménykedni lehet hogy nem csak 1-2 játékba kerül be a gyorsítás.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OpenCL kinőtte magát. Nem az a probléma, hanem a skálázhatóság. Természetesen meg lehet úgy csinálni egy játékot OpenCL-re is, hogy GPU-val gyorsít fizikát, de akkor mi lesz? Jellemzően lassabb lesz a procis kódnál (négymagos proci mellett). Ezért nem éri meg dolgozni. Az meg az OpenCL esetében nem téma, hogy lekorlátozod a procis feldolgozást egy magra. Ez senkinek sem az érdeke. Ezt az NV egy darabig csinálta a PhysX-re, de semmi haszna nem lett belőle azon kívül, hogy baromi nagy lett a játékok gépigénye, és mára az egész PhysX-et átverésnek tartja a világ. A Batman AC-t már korlátok nélkül csinálták, és bizony, ha van egy Sandy Bridge processzorod, ami négymagos, akkor érdemes azon futtatni a számításokat, mert gyorsabb.
Az ideális jelenleg az, hogy úgy szelektálod a számításokat, amelyik hardveren jobban fut. Rigid body procira, és fluid vagy cloth GPU-ra.A skálázás meg lesz idővel oldva, de nem a jelenben. Ez a jövő zenéje. A fizikára olyan hardver kell, amilyenek az APU-k, de nem úgy ahogy most vannak, hanem szorosabb integráció mellett. Ha példát, akarsz akkor a PS3 Cell-je egy elég jó alternatíva. Persze annak is megvannak a korlátjai, de összességében még az számít a legjobban felépített processzornak fizikára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van egységes fizikai motor GPU-s gyorsításra, kettő is, illetve a fejlesztő is írhat egyéni döntés szerint. Egyszerűen a helyzet az, hogy értelme nincs használni. Később ez megváltozik, de ahhoz olyan hardver kell, ami valóban gyorsítást eredményez, és ezt a gyorsítást nem mesterséges korlátozással állítja elő a szoftver. Mondtam persze, hogy ilyet is lehet, csak ez semmire nem jó. Az újdonság ereje elmúlik és annyi neki. Lényegében mára a nagyok közül egyedül az Epic maradt csak a PhysX mellett. Most pedig ők sírnak, hogy gyengék az új konzolok. Valójában inkább az a bajuk, hogy nincs bennük CUDA-t támogató hardver, ezzel felépítették az UE4-et egy olyan fizikára, ami konzolon nem ideális.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha arra a mindent szétlövők demóra gondolsz, akkor annak más akadálya van. Egyszerűen ott az a probléma, hogy iszonyatosan sok a szétlőtt törmelék, és ezek mellett normálisan vezérelni az AI-t lehetetlen. Idővel el kell tüntetni a törmelékeket, mert az AI beleakadhat, de még a játékos is. Minél gyorsabban történik ez annál kisebb a hiba esélye. Ilyet már ma is láthatsz mondjuk a BF3-ban, vagy a korábbi BF: BC2-ben, de olyan mértékben, ahol még nem okozhat gondokat. Ennél komplexebbet nem hiszem, hogy bárki alkotni fog belátható időn belül.
Nagyon más technikai demókat építgetni és mutogatni, hogy erre is képes, és más mindezt egy játékba építeni. Bármelyik PC meg tudja ezt ma csinálni, és biztos vagyok benne, hogy képesek lesznek rá a next-gen konzolok. Sőt szerintem a PS3 is képes erre. Egyszerűen a probléma a játékmenetben keletkezik.
Egyébként játékból sem kell messzire menni. Ott a Red Faction sorozat. Az utóbbi két rész ilyen. Persze ott is dolgoznak azon, hogy a törmelékek ne maradjanak sokáig meg, illetve ezek egy része nem is lesz elmozdítható. Amíg el nem tűnik, addig nem reagál a környezeti változásokra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondom még egyszer ... ilyesmi játék már van. Ott a Red Faction utolsó két része. Azt valósítja meg amit szeretnél. Ennél komplexebben ezt nem lehet, mert egy játék az nem techdemó. Ügyelni kell a működésére. Egy techdemóban ez mindegy. Nulla bot rohangál ott a videóban, amikor szétlövik a pályát.
A többiek még fejlődnek, így lesz fejlődés is. Az UE4 is fejlődik, csak nem szokványos módon született meg. Sweeney elég sokáig kergette a Larrabee ideálját, majd amikor bedőlt a projekt, akkor hoppon maradt. Innentől kezdve az UE4 nem egy teljes értékű fejlesztés. Új motor lesz, de évekig a Larrabee-re épített, így szinte bizonyos, hogy nem sikerült olyanra, amilyenre eredetileg akarta volna. Az új konzolokkal szerintem nincs gond, egyszerűen Sweeney más jövőképet képzelt el, és évekig rossz irányba fejlesztett.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Formula-1
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Hobby elektronika
- Magisk
- PlayStation 1 / 2
- Milyen monitort vegyek?
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!