Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vinczetibor

    aktív tag

    Feljött a képernyővédő fólia a belső kijelzőről és a külsőn is kezdte megadni magát.
    Angliában lakom és a városban van az ország két Samsung szervízközpontjának egyike.
    A kollégám azt javasolta, hogy menjünk be és kérdezzük meg, hogy milyen lehetőség van a fóliák cseréjére. Időpont foglalás után bejutottunk. Azt tudni kell, hogy a telefonomat egy pakisztáni sufni gsm-ben vettem, úgyhogy valójában semmilyen elfogadható papírral, garancia jeggyel nem rendelkezem.
    A recepciós mondta, hogy gyári visszaállítás kell, hogy be tudják venni. Online, az imei szám alapján lekérdezte, hogy meddig van a készülékre garancia és mondta, hogy néhány óra múlva telefonon érdeklődjek, hogy elkészült-e.
    A telefonon mindkét fóliát ingyen, garanciában lecserélték és semmiféle papírt nem kértek tőlem.
    Felmerül bennem a kérdés, ha ez ilyen egyszerű, akkor ugyan ez a Samsung mit vacakol Magyarországon a garanciális javításoknál?

Új hozzászólás Aktív témák