Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gömbike

    senior tag

    válasz Samus #14544 üzenetére

    Akkor nekem valamivel könyebb volt.

    Bejelentettem a központjukba, hogy elromlott a legfelső polcos mikrójuk be-ki kapcsoló gombja.

    A hivatalos szervíz kocsija elvitte, 35 nap alatt képtelen volt a hivatalos márkaszerviz megcsinálni, kaptam csereutalványt, naná, hogy nem samut vettem.

    Az áramhiszti alatt úgy döntöttünk, a két kombi hűtőt lecseréljük. Vettünk egy samu sbs hűtőt, a keret ezt engedte.

    Egy hét után levált a normál hűtőoldal ajtajának a műanyag szigetelése. Több hétig leveleztem a nagy samsunggal, mire egy nagyon korrekt szerelő kijött és pár perc alatt kicserélte. Több hét egy vadi új hűtőnél!!!

    Szóval személy szerint samuból már nem veszek soha semmit, a feleségem is lecserélte az S szériás samu telefonját, szintet lépett más gyártónál.

    szerk:

    A lényeg kimaradt, a samu szervizháttere egy gatya, megbízhatatlan hozzáállás. Ez erősen szubjektív és ez Bács megye.

    Nonszensz, hogy az egyik legdrágább mikrójukban egy gombot nem tudtak kicserélni 35 nap alatt sem!

    Ezt a kálváriámat akkor már leírtam ide a fórumba, emlékeim szerint 21 nyara-ősz.

Új hozzászólás Aktív témák