Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A mai GPU-kban statikus erőforrás-allokáció van, vagyis a regiszterek és az LDS tekintetében a shader fordító egyszerűen betöltet mindent. Ez a program oldaláról csak annyiban kontrollálható, hogy a regiszternyomást mennyire optimalizálják, de ennél direktebben ebbe nem tudnak beleszólni, nem elég okosak hozzá a mai hardverek.
Nem tudtam, hogy a Microsoft az senki. Köszi a felvilágosítást.
"min16float"
Az újabb HLSL verziókban már jól működik.
A régebbi nyelv, a 2019-es HLSL verzió előtt, amit még az FXC-hez terveztek ugyan kellettek trükkök, hogy ne 32 bites legyen az alignmentálás, de elég egyszerűen megoldható volt.
Kellett egy CPU-oldali kód, ami uintbe csomagolta a konstans és pufferadatokat, és ezek kezelhetővé váltak a GPU oldalán két sor kód beírása után. Másképp ugye aligha futott volna például a TressFX a játékokban, hiszen az exkluzívan packed mathot használt FP16-ra.
Ma már ezek nem kellenek, a Microsoft megoldotta ennek a támogatását trükkök nélkül is.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ ASUS ROG Hyperion GR701 E-ATX RGB Gépház
- Kezdő Gamer PC-Számítógép!Csere-Beszámítás! I5 6500 / RX580 8GB / 16GB DDR4 / 512 SSD
- Apple iPhone 14 Pro Max / Kártyafüggetlen / 256GB / 12Hó Garancia / 87% akku
- Samsung Galaxy S25 Ultra Jetblack 12/256 GB Új,6 hó gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman T4 PLUS 400W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő