- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple asztali gépek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen házat vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megjelent a Red Magic kompakt OLED kijelzős gaming táblagépe
Új hozzászólás Aktív témák
-
A validált megoldások tekintetében ugyanakkor megemlítették, hogy a Radeon VII, valamint RX 6000, 6000M, 5000, 5000M, Vega, 500 és 400 sorozat, illetve a Ryzenek IGP-i megfelelnek a célnak, de tekintve, hogy maga a kód nem túl hardverspecifikus, így meg lehet próbálkozni a még régebbi Radeonokkal is, bár ezekre nincs hitelesítve, ugyanakkor jó eséllyel működik.
A cikk szerint a sima FSR támogatott a VEGA vezérlőkön... akkor lehet, hogy a 2.0 is?
Abu? -
DraXoN
addikt
válasz
Gettoharcos #35 üzenetére
mondjuk maga a skála szó már nem magyar... eröltetett ez a "fordítsunk le mindent", mert belekavarodhatsz az egészbe, hogy "meddig fordítsuk"... azt lefordítaszt olyat amit letudsz, de senki se használja úgy és azt se tudják majd miről van szó...
multi-kulti 1000 év múlva 1 nyelvet beszél a bolygó... -
Gettoharcos
csendes tag
Ha angolul akarok olvasni szöveget akkor nem .hu szakoldalt nyitok meg, nekem is kiverte a biztosítékot a térbeli és időbeli szó ismeretének hiánya, a skálázódást viszont lehet használni magyarul
-
Nagynozi
aktív tag
Ha egyszer még nincs magyar neve egy technológiának, most tükörfordítással írd le a megoldás nevét? FidelityFX Super Resolution-t is fordítsuk? Van Spatial Upscaling meg Temporal Upscaling. Szerintem ezzel semmi baj. A lényeg, hogy ha valaki felüti a google-t megtalálja miről van szó.
-
kikikirly
senior tag
Ablakon látom, középen nincs az egyik elem teljes részletességében kirajzolva(Furi mert FSR 1.0 pixelesen de helyesen van kirajzolva).Minden más egyforma.
Kiegyezhetünk abban hogy mindkét eljárásnál előfordul hogy a távoli objektumok kb 1%-át nem tökéletesen rajzolják ki(játék közbe úgysem veszel észre mert nem erre figyelsz, + nincs ott melletted a natív kép összehasonlításnak)?
Fontosabb hogy mozgás közben mi a helyzet illetve hogy melyik hoz több FPS-t a konyhára.
Ja meg ha Radeonon bekapcsolod a sugárkövetést.... -
-
kikikirly
senior tag
Én egy helyen látok különbséget kirajzolásban DLSS 2.3 és az FSR2.0 között.
Tetőn tényleg van egy rész részlet ami nincs kirajzolva FSR-el, csak DLSS-el, viszont ez szó szerint értendő mert az említett részlet a Natív képen sem létezik...
Élességben nem látok különbséget közöttük(1080p-s monitorom van). -
orbano
félisten
Nem létezik ilyen szó a latinban hogy spatialis, és ha létezne, magyarul akkor is spaciálisnak kellene írni. Nem lehetne simán térbelit, vagy geometriait írni?
-
Nagynozi
aktív tag
DLSS 2.0 óta tudjuk, hogy pont mozgás közben válik el, hogy milyen egy upscaling technológia. Főleg Temporal megoldásoknál rohadtul jöhetnek a hibák, állóképekből nem nagyon lehet konklúziót levonni. Mikor kijött a DLSS 2.0, voltak azért hibák, játéktól függően persze, főleg ghosting, amit mostanra minimalizáltak. FSR 2.0-nál is mozgás közben fog kibújni a szög a zsákból, ott nincsenek Tensor magok, "csak" egy algoritmus, de majd látjuk.
-
Nagynozi
aktív tag
válasz
Dr. Romano #21 üzenetére
Igen de a DLDSR az egy másik világ. Az valóban remek képminőséget ad. Az Interlacing, meg nagyobb frame-ratet, bár szerintem az Interlacing is Spatial upscaling.
-
-
Nagynozi
aktív tag
válasz
Dr. Romano #19 üzenetére
Watch Dogs-ról nem tudok nyilatkozni, de Resident Evil-ben az Interlacing-et, ha szükség volt rá, jobban érdemes volt bekapcsolni, mint az FSR 1.0-át, mert egy kiforrottabb technológia és jobb képet és nagyobb teljesítményt adott.
-
Dr. Romano
veterán
Bizonyos értelemben megjelent már egy ideje játékba integrálva.
A konzolokban már az előző generáció óta szinte minden komolyabb game felskálázva futott (checkerboard rendering).
Az nem értem hogy a krossz platform cuccok 99%-ában a PC verzióból miért vették ki azt a lehetőséget hogy ezt be lehessen kapcsoni.
A WatchDogs 2-ben rémlik hogy a PC verzióban bekapcsolható maradt Temporal Filter néven, meg most a RE8-ban mint interlacing mód. -
Nagynozi
aktív tag
A Temporal megoldások mindig a legjobbak. Ugye jött először a TAA (Temporal Anti Aliasing), úgy javítja a recés éleket, hogy nem terheli szét a GPU-t, mivel Temporal, azaz már meglévő adatot használ, például az előző framet kombinálja a jelenlegivel, minek használjunk nem létező adatot, ha már van létező, tehát ezáltal lesz a kép éles. Persze már a TAA-nak is megvoltak a maga problémái (Ghosting és elmosódottság). Az FSR 2.0 is ezen alapszik, csak ugye ott a belső alacsony felbontású képet kell valahogy, kombinálni a jelenleg is a következő képkockával, meg persze mtion vektorok segítségével a ghostingot minimálisra csökkenteni. Nem tudom, hogy fog szuperálni, ugye a jelenlegi DLSS 2.x verziók is pontosan így működnek, annyi a külnbség, hogy az nVidia superszámítógép már agyon van táplálva random 16k-s képekkel, amiket a driverekben biztosítanak a Tensor magoknak, amik egy plusz lépést is beletesznek az upscaling-be, az A.I. segítségével még meg is saccolják, hogy na vajon mi lehet ott a hiányzó képkocka helyén. Amúgy Moore Law's Dead csatornáján néztem egy podcastot, ahol a téma az volt, hogy ezeknek az Upscaling technológiáknak már RÉG meg kellett volna jelennie. Nem sokkal a TAA után. Sokkal előrébb járnák. Nem kötelező izomból kinyomni a képet, ha okosan is meg lehet oldani.
-
GodGamer5
addikt
Várható, hogy az RSR is megkapja az FSR 2.0 update-et, vagy ez lehetetlen a temporális működés miatt?
-
DraXoN
addikt
azért jobb lenne egy letölthető videó mint a youtube féle tömörített... valami látszik, de szerintem többet is lehetne látni "natívban" megnézve (bár mondjuk minden videó tömörít, de youtube erősen... meg a netflix)..
mondjuk az mindenképp jó, hogy a 2.0 performance módja is szebbnek tűnik mint a korábbi quality mód. -
-
DraXoN
addikt
4k-n van a felbontás 4k kijelzőn .. a gond, hogy mosott az egész továbbra is, annyira tömöríti a youtube a képet, hogy a finom részletek elvesznek hiába a 4k adatfolyama...
nem véletlen, hogy amíg csak 1080p kijelzőm volt akkor is próbáltam a 4k-ra rakni a videót, mert szebb lett a kevesebb elvesző részlettől.
nagyon erős tömörítést használ a youtube (ami részükről érthető, de... akkor is)
-
Hátratoltam a székemet, kb. 1.5 méterre, kényelmes pozícióba a 32" 4K kijelzőhöz, és nem láttam különbséget a két oldal között.
Integrált VEGA grafikus vezérlőkkel is használható lesz, vagy csak Radeon kártyákkal?
-
DraXoN
addikt
Mondjuk a youtube videó sokat nem segít a minőség javulás megállapíthatóságán ("mosott fos" mind
).
De valószínűleg jobb az eredmény mindenképp mint az 1.0 esetén volt.. -
Igen pont ezt mondtam a múltkor, hogy szükség van egy ilyen eljárásra a másik oldalnak is, mert minőségben jó lesz. Nem baj ha extra követelményeket támaszt, de így az AMD felhasználók is kaphatnak valóban jó minőségű felskálázást meg
az Nvidiások/ Intelesek is egy másikat. Jó dolog ez! -
tibaimp
nagyúr
Én vagyok vak, vagy tényleg nem láttam FPS értékeket a képeken, mert most ez így akkor mit is akart mutatni? Vagy nem jól gondolom?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Reklámblokkolók topikja
- Filmvilág
- Sorozatok
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- HTPC (házimozi PC) topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Csere-Beszámítás! Asrock Challanger B580 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- RÉSZLETRE , Bankmentes , kamatmentes Asus Rog Zephyrus G16
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 14900KF 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R7 3750H / GTX 1650 / 16GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest