- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
A validált megoldások tekintetében ugyanakkor megemlítették, hogy a Radeon VII, valamint RX 6000, 6000M, 5000, 5000M, Vega, 500 és 400 sorozat, illetve a Ryzenek IGP-i megfelelnek a célnak, de tekintve, hogy maga a kód nem túl hardverspecifikus, így meg lehet próbálkozni a még régebbi Radeonokkal is, bár ezekre nincs hitelesítve, ugyanakkor jó eséllyel működik.
A cikk szerint a sima FSR támogatott a VEGA vezérlőkön... akkor lehet, hogy a 2.0 is?
Abu?"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
DraXoN
addikt
válasz Gettoharcos #35 üzenetére
mondjuk maga a skála szó már nem magyar... eröltetett ez a "fordítsunk le mindent", mert belekavarodhatsz az egészbe, hogy "meddig fordítsuk"... azt lefordítaszt olyat amit letudsz, de senki se használja úgy és azt se tudják majd miről van szó...
multi-kulti 1000 év múlva 1 nyelvet beszél a bolygó...The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
Gettoharcos
csendes tag
Ha angolul akarok olvasni szöveget akkor nem .hu szakoldalt nyitok meg, nekem is kiverte a biztosítékot a térbeli és időbeli szó ismeretének hiánya, a skálázódást viszont lehet használni magyarul
-
Nagynozi
aktív tag
Ha egyszer még nincs magyar neve egy technológiának, most tükörfordítással írd le a megoldás nevét? FidelityFX Super Resolution-t is fordítsuk? Van Spatial Upscaling meg Temporal Upscaling. Szerintem ezzel semmi baj. A lényeg, hogy ha valaki felüti a google-t megtalálja miről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Ablakon látom, középen nincs az egyik elem teljes részletességében kirajzolva(Furi mert FSR 1.0 pixelesen de helyesen van kirajzolva).Minden más egyforma.
Kiegyezhetünk abban hogy mindkét eljárásnál előfordul hogy a távoli objektumok kb 1%-át nem tökéletesen rajzolják ki(játék közbe úgysem veszel észre mert nem erre figyelsz, + nincs ott melletted a natív kép összehasonlításnak)?
Fontosabb hogy mozgás közben mi a helyzet illetve hogy melyik hoz több FPS-t a konyhára.
Ja meg ha Radeonon bekapcsolod a sugárkövetést....[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz kikikirly #28 üzenetére
A leggomb tetejen is latszodik,az ablak, illetve a teglak is elesebbek,de inkabb az egyik tulmosott a masik tulelesített.
DLSS nem alkalmaz nativ elsimitast ,kulo kell aktivalni illetve beallitani ami nyilvan a tesztben nincs meg,mert az megint nem lenne objektiv.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
kikikirly
senior tag
Én egy helyen látok különbséget kirajzolásban DLSS 2.3 és az FSR2.0 között.
Tetőn tényleg van egy rész részlet ami nincs kirajzolva FSR-el, csak DLSS-el, viszont ez szó szerint értendő mert az említett részlet a Natív képen sem létezik...
Élességben nem látok különbséget közöttük(1080p-s monitorom van). -
orbano
félisten
Nem létezik ilyen szó a latinban hogy spatialis, és ha létezne, magyarul akkor is spaciálisnak kellene írni. Nem lehetne simán térbelit, vagy geometriait írni?
A vér nem válik VAZZE!™
-
Nagynozi
aktív tag
DLSS 2.0 óta tudjuk, hogy pont mozgás közben válik el, hogy milyen egy upscaling technológia. Főleg Temporal megoldásoknál rohadtul jöhetnek a hibák, állóképekből nem nagyon lehet konklúziót levonni. Mikor kijött a DLSS 2.0, voltak azért hibák, játéktól függően persze, főleg ghosting, amit mostanra minimalizáltak. FSR 2.0-nál is mozgás közben fog kibújni a szög a zsákból, ott nincsenek Tensor magok, "csak" egy algoritmus, de majd látjuk.
-
félisten
EZ nem így van miden esetben szerintem +máshogy nem tudod reálisan összehasonlítani a két eljárás minőségét. temporális eljárásnál a hibák fokozódhatnak mozgás közben de persze valamit valamiért, ingyen nem kapunk FPS-t.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Nagynozi
aktív tag
válasz Dr. Romano #21 üzenetére
Igen de a DLDSR az egy másik világ. Az valóban remek képminőséget ad. Az Interlacing, meg nagyobb frame-ratet, bár szerintem az Interlacing is Spatial upscaling.
-
félisten
-
Nagynozi
aktív tag
válasz Dr. Romano #19 üzenetére
Watch Dogs-ról nem tudok nyilatkozni, de Resident Evil-ben az Interlacing-et, ha szükség volt rá, jobban érdemes volt bekapcsolni, mint az FSR 1.0-át, mert egy kiforrottabb technológia és jobb képet és nagyobb teljesítményt adott.
-
Dr. Romano
veterán
Bizonyos értelemben megjelent már egy ideje játékba integrálva.
A konzolokban már az előző generáció óta szinte minden komolyabb game felskálázva futott (checkerboard rendering).
Az nem értem hogy a krossz platform cuccok 99%-ában a PC verzióból miért vették ki azt a lehetőséget hogy ezt be lehessen kapcsoni.
A WatchDogs 2-ben rémlik hogy a PC verzióban bekapcsolható maradt Temporal Filter néven, meg most a RE8-ban mint interlacing mód.[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Nagynozi
aktív tag
A Temporal megoldások mindig a legjobbak. Ugye jött először a TAA (Temporal Anti Aliasing), úgy javítja a recés éleket, hogy nem terheli szét a GPU-t, mivel Temporal, azaz már meglévő adatot használ, például az előző framet kombinálja a jelenlegivel, minek használjunk nem létező adatot, ha már van létező, tehát ezáltal lesz a kép éles. Persze már a TAA-nak is megvoltak a maga problémái (Ghosting és elmosódottság). Az FSR 2.0 is ezen alapszik, csak ugye ott a belső alacsony felbontású képet kell valahogy, kombinálni a jelenleg is a következő képkockával, meg persze mtion vektorok segítségével a ghostingot minimálisra csökkenteni. Nem tudom, hogy fog szuperálni, ugye a jelenlegi DLSS 2.x verziók is pontosan így működnek, annyi a külnbség, hogy az nVidia superszámítógép már agyon van táplálva random 16k-s képekkel, amiket a driverekben biztosítanak a Tensor magoknak, amik egy plusz lépést is beletesznek az upscaling-be, az A.I. segítségével még meg is saccolják, hogy na vajon mi lehet ott a hiányzó képkocka helyén. Amúgy Moore Law's Dead csatornáján néztem egy podcastot, ahol a téma az volt, hogy ezeknek az Upscaling technológiáknak már RÉG meg kellett volna jelennie. Nem sokkal a TAA után. Sokkal előrébb járnák. Nem kötelező izomból kinyomni a képet, ha okosan is meg lehet oldani.
-
GodGamer5
addikt
Várható, hogy az RSR is megkapja az FSR 2.0 update-et, vagy ez lehetetlen a temporális működés miatt?
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
-
DraXoN
addikt
azért jobb lenne egy letölthető videó mint a youtube féle tömörített... valami látszik, de szerintem többet is lehetne látni "natívban" megnézve (bár mondjuk minden videó tömörít, de youtube erősen... meg a netflix)..
mondjuk az mindenképp jó, hogy a 2.0 performance módja is szebbnek tűnik mint a korábbi quality mód.The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
DraXoN
addikt
4k-n van a felbontás 4k kijelzőn .. a gond, hogy mosott az egész továbbra is, annyira tömöríti a youtube a képet, hogy a finom részletek elvesznek hiába a 4k adatfolyama...
nem véletlen, hogy amíg csak 1080p kijelzőm volt akkor is próbáltam a 4k-ra rakni a videót, mert szebb lett a kevesebb elvesző részlettől.
nagyon erős tömörítést használ a youtube (ami részükről érthető, de... akkor is )[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
félisten
Hátratoltam a székemet, kb. 1.5 méterre, kényelmes pozícióba a 32" 4K kijelzőhöz, és nem láttam különbséget a két oldal között.
Integrált VEGA grafikus vezérlőkkel is használható lesz, vagy csak Radeon kártyákkal?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
DraXoN
addikt
Mondjuk a youtube videó sokat nem segít a minőség javulás megállapíthatóságán ("mosott fos" mind ).
De valószínűleg jobb az eredmény mindenképp mint az 1.0 esetén volt..[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
félisten
Igen pont ezt mondtam a múltkor, hogy szükség van egy ilyen eljárásra a másik oldalnak is, mert minőségben jó lesz. Nem baj ha extra követelményeket támaszt, de így az AMD felhasználók is kaphatnak valóban jó minőségű felskálázást meg
az Nvidiások/ Intelesek is egy másikat. Jó dolog ez![ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
tibaimp
nagyúr
Én vagyok vak, vagy tényleg nem láttam FPS értékeket a képeken, mert most ez így akkor mit is akart mutatni? Vagy nem jól gondolom?
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte RX 6800 XT Gaming OC 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ZOTAC Trinity RTX 3070 Ti OC 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- rtx 2060/super videókártyát keresek
- GeForce RTX 3080 Ti GAMING OC 12G - Gyári Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI GAMING X TRIO RTX 3070 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest