- Gyártófüggetlen módon oldja meg a részletes geometria problémáját az AMD
- Hardvereket szállít a virtuális fuvaros
- VGA-t károsító ASUS deszkák: a gyártó kínai részlege komolyabban veszi a dolgot
- Helytakarékos rackmount NAS sziluettje bontakozott ki a QNAP felségvizein
- Nem túlspilázott Biostar alaplap jött Intel B860 chipsettel
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gyártófüggetlen módon oldja meg a részletes geometria problémáját az AMD
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Micro Four Thirds
Új hozzászólás Aktív témák
-
A validált megoldások tekintetében ugyanakkor megemlítették, hogy a Radeon VII, valamint RX 6000, 6000M, 5000, 5000M, Vega, 500 és 400 sorozat, illetve a Ryzenek IGP-i megfelelnek a célnak, de tekintve, hogy maga a kód nem túl hardverspecifikus, így meg lehet próbálkozni a még régebbi Radeonokkal is, bár ezekre nincs hitelesítve, ugyanakkor jó eséllyel működik.
A cikk szerint a sima FSR támogatott a VEGA vezérlőkön... akkor lehet, hogy a 2.0 is?
Abu?"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." ELADÓ CUCCOK HA-n: Streacom F7C Alpha V3, Silverstone GD05 + GD06, vadiúj 45-ös Bugatti és VANS surranók
-
DraXoN
addikt
válasz
Gettoharcos #35 üzenetére
mondjuk maga a skála szó már nem magyar... eröltetett ez a "fordítsunk le mindent", mert belekavarodhatsz az egészbe, hogy "meddig fordítsuk"... azt lefordítaszt olyat amit letudsz, de senki se használja úgy és azt se tudják majd miről van szó...
multi-kulti 1000 év múlva 1 nyelvet beszél a bolygó...The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
Gettoharcos
csendes tag
Ha angolul akarok olvasni szöveget akkor nem .hu szakoldalt nyitok meg, nekem is kiverte a biztosítékot a térbeli és időbeli szó ismeretének hiánya, a skálázódást viszont lehet használni magyarul
-
Nagynozi
aktív tag
Ha egyszer még nincs magyar neve egy technológiának, most tükörfordítással írd le a megoldás nevét? FidelityFX Super Resolution-t is fordítsuk? Van Spatial Upscaling meg Temporal Upscaling. Szerintem ezzel semmi baj. A lényeg, hogy ha valaki felüti a google-t megtalálja miről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Ablakon látom, középen nincs az egyik elem teljes részletességében kirajzolva(Furi mert FSR 1.0 pixelesen de helyesen van kirajzolva).Minden más egyforma.
Kiegyezhetünk abban hogy mindkét eljárásnál előfordul hogy a távoli objektumok kb 1%-át nem tökéletesen rajzolják ki(játék közbe úgysem veszel észre mert nem erre figyelsz, + nincs ott melletted a natív kép összehasonlításnak)?
Fontosabb hogy mozgás közben mi a helyzet illetve hogy melyik hoz több FPS-t a konyhára.
Ja meg ha Radeonon bekapcsolod a sugárkövetést....[ Szerkesztve ]
-
válasz
kikikirly #28 üzenetére
A leggomb tetejen is latszodik,az ablak, illetve a teglak is elesebbek,de inkabb az egyik tulmosott a masik tulelesített.
DLSS nem alkalmaz nativ elsimitast ,kulo kell aktivalni illetve beallitani ami nyilvan a tesztben nincs meg,mert az megint nem lenne objektiv.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
kikikirly
senior tag
Én egy helyen látok különbséget kirajzolásban DLSS 2.3 és az FSR2.0 között.
Tetőn tényleg van egy rész részlet ami nincs kirajzolva FSR-el, csak DLSS-el, viszont ez szó szerint értendő mert az említett részlet a Natív képen sem létezik...
Élességben nem látok különbséget közöttük(1080p-s monitorom van). -
orbano
félisten
Nem létezik ilyen szó a latinban hogy spatialis, és ha létezne, magyarul akkor is spaciálisnak kellene írni. Nem lehetne simán térbelit, vagy geometriait írni?
A vér nem válik VAZZE!™
-
Nagynozi
aktív tag
DLSS 2.0 óta tudjuk, hogy pont mozgás közben válik el, hogy milyen egy upscaling technológia. Főleg Temporal megoldásoknál rohadtul jöhetnek a hibák, állóképekből nem nagyon lehet konklúziót levonni. Mikor kijött a DLSS 2.0, voltak azért hibák, játéktól függően persze, főleg ghosting, amit mostanra minimalizáltak. FSR 2.0-nál is mozgás közben fog kibújni a szög a zsákból, ott nincsenek Tensor magok, "csak" egy algoritmus, de majd látjuk.
-
EZ nem így van miden esetben szerintem +máshogy nem tudod reálisan összehasonlítani a két eljárás minőségét. temporális eljárásnál a hibák fokozódhatnak mozgás közben de persze valamit valamiért, ingyen nem kapunk FPS-t.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Nagynozi
aktív tag
válasz
Dr. Romano #21 üzenetére
Igen de a DLDSR az egy másik világ. Az valóban remek képminőséget ad. Az Interlacing, meg nagyobb frame-ratet, bár szerintem az Interlacing is Spatial upscaling.
-
-
Dr. Romano
veterán
RE8-ban az interlacing valóban élesebb képet ad mint az FSR viszont elég sok a shimmering mozgás közben.
Számomra a 2.25x DLDSR jött be a fentiek helyett.Remélem nem kapok ezért a kommentért szabadságvesztést. Ha igen, akkor találkozunk a böriben. Majd látogassatok meg légyszi.
-
Nagynozi
aktív tag
válasz
Dr. Romano #19 üzenetére
Watch Dogs-ról nem tudok nyilatkozni, de Resident Evil-ben az Interlacing-et, ha szükség volt rá, jobban érdemes volt bekapcsolni, mint az FSR 1.0-át, mert egy kiforrottabb technológia és jobb képet és nagyobb teljesítményt adott.
-
Dr. Romano
veterán
Bizonyos értelemben megjelent már egy ideje játékba integrálva.
A konzolokban már az előző generáció óta szinte minden komolyabb game felskálázva futott (checkerboard rendering).
Az nem értem hogy a krossz platform cuccok 99%-ában a PC verzióból miért vették ki azt a lehetőséget hogy ezt be lehessen kapcsoni.
A WatchDogs 2-ben rémlik hogy a PC verzióban bekapcsolható maradt Temporal Filter néven, meg most a RE8-ban mint interlacing mód.[ Szerkesztve ]
Remélem nem kapok ezért a kommentért szabadságvesztést. Ha igen, akkor találkozunk a böriben. Majd látogassatok meg légyszi.
-
Nagynozi
aktív tag
A Temporal megoldások mindig a legjobbak. Ugye jött először a TAA (Temporal Anti Aliasing), úgy javítja a recés éleket, hogy nem terheli szét a GPU-t, mivel Temporal, azaz már meglévő adatot használ, például az előző framet kombinálja a jelenlegivel, minek használjunk nem létező adatot, ha már van létező, tehát ezáltal lesz a kép éles. Persze már a TAA-nak is megvoltak a maga problémái (Ghosting és elmosódottság). Az FSR 2.0 is ezen alapszik, csak ugye ott a belső alacsony felbontású képet kell valahogy, kombinálni a jelenleg is a következő képkockával, meg persze mtion vektorok segítségével a ghostingot minimálisra csökkenteni. Nem tudom, hogy fog szuperálni, ugye a jelenlegi DLSS 2.x verziók is pontosan így működnek, annyi a külnbség, hogy az nVidia superszámítógép már agyon van táplálva random 16k-s képekkel, amiket a driverekben biztosítanak a Tensor magoknak, amik egy plusz lépést is beletesznek az upscaling-be, az A.I. segítségével még meg is saccolják, hogy na vajon mi lehet ott a hiányzó képkocka helyén. Amúgy Moore Law's Dead csatornáján néztem egy podcastot, ahol a téma az volt, hogy ezeknek az Upscaling technológiáknak már RÉG meg kellett volna jelennie. Nem sokkal a TAA után. Sokkal előrébb járnák. Nem kötelező izomból kinyomni a képet, ha okosan is meg lehet oldani.
-
GodGamer5
addikt
Várható, hogy az RSR is megkapja az FSR 2.0 update-et, vagy ez lehetetlen a temporális működés miatt?
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
ha másfél méterről nézed a 4K kijelzőt 4K/1080p felbontás között vajon látnál különbséget?
A képernyő méretétől függ. Most 32", szóval valszeg' nem.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." ELADÓ CUCCOK HA-n: Streacom F7C Alpha V3, Silverstone GD05 + GD06, vadiúj 45-ös Bugatti és VANS surranók
-
DraXoN
addikt
azért jobb lenne egy letölthető videó mint a youtube féle tömörített... valami látszik, de szerintem többet is lehetne látni "natívban" megnézve (bár mondjuk minden videó tömörít, de youtube erősen... meg a netflix)..
mondjuk az mindenképp jó, hogy a 2.0 performance módja is szebbnek tűnik mint a korábbi quality mód.The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
DraXoN
addikt
4k-n van a felbontás 4k kijelzőn .. a gond, hogy mosott az egész továbbra is, annyira tömöríti a youtube a képet, hogy a finom részletek elvesznek hiába a 4k adatfolyama...
nem véletlen, hogy amíg csak 1080p kijelzőm volt akkor is próbáltam a 4k-ra rakni a videót, mert szebb lett a kevesebb elvesző részlettől.
nagyon erős tömörítést használ a youtube (ami részükről érthető, de... akkor is)
[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
-
Hátratoltam a székemet, kb. 1.5 méterre, kényelmes pozícióba a 32" 4K kijelzőhöz, és nem láttam különbséget a két oldal között.
Integrált VEGA grafikus vezérlőkkel is használható lesz, vagy csak Radeon kártyákkal?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." ELADÓ CUCCOK HA-n: Streacom F7C Alpha V3, Silverstone GD05 + GD06, vadiúj 45-ös Bugatti és VANS surranók
-
DraXoN
addikt
Mondjuk a youtube videó sokat nem segít a minőség javulás megállapíthatóságán ("mosott fos" mind
).
De valószínűleg jobb az eredmény mindenképp mint az 1.0 esetén volt..[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Lenovo X390 || Redmi 13 Note Pro 5G
-
Igen pont ezt mondtam a múltkor, hogy szükség van egy ilyen eljárásra a másik oldalnak is, mert minőségben jó lesz. Nem baj ha extra követelményeket támaszt, de így az AMD felhasználók is kaphatnak valóban jó minőségű felskálázást meg
az Nvidiások/ Intelesek is egy másikat. Jó dolog ez![ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
tibaimp
nagyúr
Én vagyok vak, vagy tényleg nem láttam FPS értékeket a képeken, mert most ez így akkor mit is akart mutatni? Vagy nem jól gondolom?
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az Arkane Studios biztosított némi előzetest a Deathloop készülő frissítéséből.
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gyártófüggetlen módon oldja meg a részletes geometria problémáját az AMD
- Gyúrósok ide!
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Futás, futópályák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Háború Izraelben
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RX 6600 XT - hibátlan - dobozos
- MSI GeForce GTX 1080 Ti 11G GAMING X Bronze Edition
- Hibátlan - ASUS Nvidia Geforce RTX 2060 Super Dual Evo V2 Advanced 8GB GDDR6 256bit VGA videókártya
- PowerColor RX 6600 XT 8GB GDDR6 HELLHOUND Eladó!
- Hibátlan - ASUS Nvidia Geforce GTX 1080 Turbo 8GB GDDR5X 256bit VGA videókártya
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest