- SONY LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Házimozi haladó szinten
- Videós, mozgóképes topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
ma A friss, de meglehetősen Lite ajánlat mellé arrafelé aktivitáskövető és fülhallgató is jár.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Idén elmarad a BlizzCon
gp A hírek szerint más eseményeken lehet számítani a Blizzard idei bejelentéseire.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
EZ nem így van miden esetben szerintem +máshogy nem tudod reálisan összehasonlítani a két eljárás minőségét. temporális eljárásnál a hibák fokozódhatnak mozgás közben de persze valamit valamiért, ingyen nem kapunk FPS-t.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Nagynozi
aktív tag
DLSS 2.0 óta tudjuk, hogy pont mozgás közben válik el, hogy milyen egy upscaling technológia. Főleg Temporal megoldásoknál rohadtul jöhetnek a hibák, állóképekből nem nagyon lehet konklúziót levonni. Mikor kijött a DLSS 2.0, voltak azért hibák, játéktól függően persze, főleg ghosting, amit mostanra minimalizáltak. FSR 2.0-nál is mozgás közben fog kibújni a szög a zsákból, ott nincsenek Tensor magok, "csak" egy algoritmus, de majd látjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-