- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Steam Deck
- Apple MacBook
- Nagyon erős ajánlattá kezd válni a SteamOS
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Pontosan. Pláne, hogy gépészmérnöki vonalon tényleg bármi lehet az emberből csavartervezőtől atomerőmű tervezőig.
#404 tzsiga:
"Adott feladat megoldásához tartozó algoritmus megfogalmazása, megvalósítása számítógépen. Algoritmusok, algoritmuselemek tervezése, végrehajtása. Algoritmusok elemzése
Matematikai, nyelvi problémák megoldási algoritmusának tanulmányozása.
Összetett algoritmusok, az alulról felfelé építés és a lépésenkénti finomítás elve alapján.
A programtesztelés eszközeinek ismerete."Az általános középiskolai képzésben nem programozókat kell képezni, hanem a tudatos gép és szoftverhasználatot, nem program, hanem problémamegoldás-központúan. Algoritmust tervezni nem kell, ellenben egy probléma megoldásához szükséges logikai folyamat megértése, folyamatábrájának felvázolása elvárható tudás.
Akinek a programozás kell, az elmegy majd szakirányú suliba, s ott nem minimális óraszámban fogja tanulni a programozást.
-
#06658560
törölt tag
Amennyiben lusta disznó vagy és az adott területet nem megérteni akarod, hanem teljesíteni. aki megérteni akarja, az meg fogja. hogy késöbb nem használja? Sanszos. De amikor kell, akkor nem bambán néz maga elé, hogy mi a fene ez, van fogalma róla nagyjából mi a terület, merre kell keresnie a szakirodalmat, s nem nulláról kell megtanulnia.
Tudatosan bogarásztam magamnak össze egy halom tárgyat, alig puskáztam, s igyekeztem megérteni az elméletet, hogy a gyakorlatot utána könnyebben tudjam tetszöleges problémához adaptálni. S bizony munkám során rendszeresen találkozom vele, nem csináltam rosszul, volt értelme ezen az úton haladni. Pedig jó, ha az ott megszerzett ismereteim tíz százalékát használom. De évfolyamtársam másik tizet, harmadik haver harmadik tizet.
-
#06658560
törölt tag
Erre írtam, hogy akkor most a mit adtak nekünk a rómaiak játékot kezdjük el játszani? Amúgy a "belső" gyarmataikból mennyit is profitál a mostani osztrák állam? Nem inkább mi profitáltunk abból, hogy itt volt egy nagyobb belső piac, amelyik még finanszírozta is az ipari fejlődésünket? Meg a csehek fejlődését is?
-
#06658560
törölt tag
Japán mostani jólété nem a gyarmatainak köszönheti, Ausztriának, Németországnak sem a gyarmatai adták a fellendülése forrását. Ausztriának a mostani szintjét elérni pont nem is volt gyarmata, sőt, már meghódított területei sem.
Belső kizsákmányolás? Valami olyasmi mint a mit adtak nekünk a rómaiak?
-
#06658560
törölt tag
Lehet statisztikázgatni, de ha jelenleg is azon megy a sírás, hogy sok diák van egy osztályban, nem lehet rendesen, odafigyelve tanítani őket, akkor lehet a csökkenő gyerekszámmal juthatunk el az optimumhoz.
A tanárok felkészültségi szintje egy másik kérdés, a gyerekszámtól függetlenül. -
#06658560
törölt tag
"Ez a ki fogja tanítani duma meg már a kádár korszakban is poros volt, mert én is kérdezhetném, hogy mit fogsz enni, ha a paraszt nem túrja a földet meg nem lapátol tehén fekáliát, mit fogsz hordani, ha a haverok nem varrnak öltönyt neked, hogy nem fogsz megfagyni, ha a haverok nem csinálnak neked meleget, stb. stb. stb.
És persze mi a búbánatos franccal fogsz marhaságokat flamelni az itcafe-ra, ha én nem csinálok neked internetet"
De elvárod, hogy a paraszt, szabó, telekomos netépítőt ne basztassuk, miközben a tanárokat lehet?
Nem ez a kettős mérce? vagy a társadalom addig jó, amíg kiszolgál téged, utána le van szarva? -
#06658560
törölt tag
válasz
Penész Gomba #113 üzenetére
Tényleg hibások a tanárok, mert gondolkodni téged megtanítani nem tudtak. Egy órára húsz percet keszülni? szerinted egy tanár egy álló éven keresztül ugyan azt tanítja? Mindegyik osztályának? Ugyan abban a tempóban, kérdések, bármi egyéb nem okoz csúszást? Az nem készülés, hogy előveszi a kész óravázlatait, az adott órához kikeresi, elolvassa, végiggondolja még egyszer, felkészül hol várhatóak kérdések, hogy azokra is tudjon választ adni? Lelkiismeretes tanárok matekon diákonként keressenek feladatokat, esetleg adott feladatok több megoldását is megkeressék, bemutatásra begyakorolják?
A tanár hol készül fel az órájára? Otthon, vagy az iskolában? Bármelyik helyen van munkaidő nyilvántartás?
Korábbi hsz-edből többszöröse szabadság? Alapból törvényileg szabályozott mennyi az annyi, s azt nem veheti ki akkor, amikor kell. A tényleges szabadságok száma meg pont közel azonos mint a más pályán dolgozóké, középkor környékén, felett.
Dolgozatot javítani másik órán? Akkor hogy figyel, hogy nem puskázik senki? Általában a dolgozatjavítás óra után, délután, vagy otthon zajlik.
Szemmel láthatóan fingod nincs arról, mit kell egy tanárnak megtennie addig, hogy a maga óráját megtarthassa. de a szád nagyon nagy, mintha rettentően értenél hozzá. Mondd, nem az oktatási politikában mozogsz véletlenül? Ott vannak ilyen zsenik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- AKCIÓ! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Újszerű Asus ExpertBook B1 B1500 - 15.6" FullHD IPS - i5-1235U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest