- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
- Mini-ITX
- Házimozi belépő szinten
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nazara
őstag
-
ferob
őstag
válasz
Sanyee30
#32287
üzenetére
Bár eddig a HTC részéről a legtöbb esetben korrekt eljárást tapasztalunk, de ők is hibázhatnak, viszont az ő kötelességük bizonyítani, hogy a hiba nem gyártási eredetű, de ha ennek nem tesznek eleget, akkor kérhetsz te magad szakvéleményeztetést, valamint az eljárás díját utólag átháríthatod.
Ha esetleg ők bemutatnak egy szakvéleményt, amivel te nem értesz egyet, akkor is van lehetőséged másik minőségvizsgálótól szakvéleményt kérned, de ennek a költsége már téged terhel.
Érdemes békés úton rendezni a vitát, ezért célszerű a Magyar Igazságügyi Szakértők névsorába felvett független szakértőt igénybe venni és egyeztetni a HTC-vel, hogy megállapodást kössetek, amiben rögzítésre kerül a független szakértő neve, valamint a szándéknyilatkozat, hogy a szakértői véleményt mindkét fél kötelezőnek fogadja el.
Az Igazságügyi szakértői névjegyzéket és az eljárás részleteit megtalálhatod a MISZK oldalán. -
ferob
őstag
válasz
Sanyee30
#32283
üzenetére
Akkor tényleg az összes magyarral beszéltél.
Én azt nem értem, hogy mi alapján azonosították ezt be külső behatás által történt sérülésnek, elvégre körülötte semmilyen sérülés nyoma nem látható és a repedés is inkább leválás egy nagyobb pehelyben, ami nekem inkább tűnik gyártási hibának, mint egyéb sérülésnek.
Jól látom, hogy ez nem is elrepedve van függőlegesen, hanem inkább vízszintes irányban levált? -
ferob
őstag
válasz
Sanyee30
#32281
üzenetére
Nem őket kell keresni, csak szimplán hívd fel a problémáddal a HTC ügyfélszolgálatát, ahol egy srác segíteni fog neked a problémát megoldani.
Nem kell aggódni, mert tud magyarul, de ha éppen nem érhető el, akkor sokszor automatikusan külföldi embert kapcsolnak, ilyenkor csak tedd le és próbáld meg később a hívást.
Ha elmagyarázod neki, hogy már mióta ezzel a problémával megy a hadakozás és senki nem hajlandó segíteni, akkor fel fogja venni a panaszod és kiemelten fogják kezelni, amikor beérkezik, így valószínűleg, ha semmi egyéb külsérelmi nyom nincs a készüléken, akkor le fogják cserélni a házat.Az ügyfélszolgálat száma: +36 80 986 213
Hétköznap 9-től 21-ig és szombaton 9-től 13-ig lehet őket hívni. -
Sanyee30
csendes tag
válasz
Sanyee30
#31536
üzenetére
A készülékemről a mai napon megkapta a bevizsgálás eredményét, miszerint nem garanciális sérülés. Az árajánlattal (90525 Ft) csatolt fotó alapján mindezt megbontás nélkül, feltehetően szemrevételezéssel állapították meg. Azt tudni kell, hogy a készülék nem esett le, egyébként Double Dip tokban tartom és csak a fehér műanyag ház repedt a fémen semmi nem látszik, tehát leesésből adódott sérülés sem. Kértem, hogy akkor nem javítsák, küldjék vissza. Most ilyenkor mit tehetek, ha tudom, hogy nem az én hibámból sérült. Még azt leírom, hogy a készülék először 10.29-én ért be a Telemaxhoz (én pár nappal előtte adtam le Debrecenbe a Szigi-Villhez), majd a VSP minden indoklás vagy bevizsgálás nélkül visszaküldte. 11.11-én visszaért Debrecenbe, de én nem vettem át, azonnal küldtem vissza. Így már több mint egy hónapja kering. Sajnos az ügyintézés is elég problémás, mert a Szigi-Vill nem tud semmit csak amit neki leírnak. A HTC sem tud sokkal többet, már most két emailben is kaptam, hogy a kérdéseimmel forduljak a Telemaxhoz. A Telemax leírása szerint csak azokban az ügyekben tud információt adni, amit személyesen náluk adok le. Ez egy ördögi kör! Sajnos ez alapján Magyarországon nincs hivatalos garanciális ügyintézés!
-
TechData
tag
válasz
Sanyee30
#31536
üzenetére
Kérj rá bevizsgálást / diagnosztikát. A szervizben megállapítják érte ütődés a készülékedet vagy sem. Széria hiba esetén,amennyiben "magától" repedt el...úgy is megjavítják a Cseh szerviztechnikusok

Információ és nyomon követés a javítás státuszáról:
http://services.vspdata.cz/new/case-info/
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Villanyszerelés
- Linux kezdőknek
- Videó stream letöltése
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Konteó topic
- Sorozatok
- További aktív témák...
- iPhone 15 Pro Max kék titán 256 GB kártyafüggetlen 1 év garanciával ELADÓ
- IPhone 13 128GB
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 5G 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
- Xioami Redmi Note 14 Pro 5G 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy A54 5G 8/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER termékbeszámítással
- Delta ADP-65VH D 65W töltő eladó
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest






