Hirdetés
- A Corsair kontrollere egységesítheti ventilátoraink és világításunk szabályzását
- A Thermalright kicsit szolidabbá tette a Frozen Horizon szériás vízhűtéseit
- Komolyabb hálózati igényeknek is eleget tehet az OWC Thunderbolt 5-ös dokkolója
- A britek kormánya megnézte, hogy mire jó a Microsoft M365 Copilot
- A firmware okozhatja a Windows 11 augusztusi frissítésével kapcsolatos SSD-hibát
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A firmware okozhatja a Windows 11 augusztusi frissítésével kapcsolatos SSD-hibát
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Tuning kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Nem azt mondom, hogy mindent alacsony szinten kell kódolni, hanem azt, hogy kicsit faramuci, hogy a sebességért felelős fordítót az a gyártó csinálja, akinek érdeke, hogy idővel a gyorsabb procijait is megvegyék. A másik dolog amit VGA programozásnál ki kell emelni az az egyre komolyabb árnyalási képletek megjelenése, ehhez biza fejlődni kell intenzíven.
-
rudi
nagyúr
Valljuk be, el vagyunk kényelmesedve! Mindent magas szinten programozunk, a munka oroszlánrészét a fordítóra bízva. Az utóbbi pár évebn a VGA programozásban annyi új dolog jött elő, hogy aki nem tanul folyamatosan az lemarad. Hol volt még a shader ASM pár évvel ezelőtt, most meg már el is felejtettük és HLSL-t meg OGSL-t nyomunk.
És a forsdítót ki csinálja? Az aki a hardvert, ergo a gyorsabb újabb drágább cuccot nem lehet eladni, ha túl jó fordítót hozunk össze. Ugyanúgy megtorpanhat a GPU piac is mint a processzorpiac. -
rudi
nagyúr
Valaki magyarázza meg nekem!
Egyik oldalon arról beszélünk, hogy Vertex számolásban segíthethet a többszálúség, a másik oldalon azt hangoztatjuk, hogy a képmegjelenítés terén csak nagyon nszélsőséges esetekben korlátozó tényező a vertex shaderek sebessége.
Amire visziont jó lehet, az az SLI ''láthatatlanná tétele'', vagyis nem a játékot futtató mondjuk úgy virtuális processzormagot fogja terhelni az SLI osztás, így elképzelhetőek a rugalmasabb SLI módok, valami olyasmi mint az ATI-nál.
Egyáltalán nem irigylem a gamefejlesztőket, eddig is sokat reklamáltunk a gyengén megírt kódok miatt, most meg itt van a 64 bit, a többszálúság és talán nemsokára (idén valószínűleg még nem de a következő GPU generációban már igen) jönnek az univerzális shaderek köré épülő grafikus chipek. Itt a technológia és a kraft a markunkban, úgy néz ki, megint az ember lesz a szűk keresztmetszet...
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3447, 94% Akkumulátor
- ASUS TUF Dash F15 - 15.6"FHD 144Hz - i7-11370H - 16GB - 1,5TB SSD - RTX 3060 6GB - Win11
- ÚJ notebook kitámasztó fából
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Új Acer Predator 16 WQXGA 165Hz G-Sync i9-13900HX 16GB 1TB Nvidia RTX 4070 8GB 140W Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest