Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • faster

    nagyúr

    válasz rudi #25 üzenetére

    Pedig én a jelenlegi szintnél jobb fordítóprogramokban látom csak a fejlődési lehetőséget. A többszálú programozás nem új találmány, mégsem triviális dolog ma sem egy ilyen programot megírni, és ezt nem lehet azzal elintézni, hogy hülyék a fejlesztők. Pedig a több szál a jövő, mert a hardvert már csak nagy áldozat árán lehet tovább okosítani, hogy pl. még pontosabban becsüljön előre az elágazásoknál, vagy hogy több utasítást dolgozzon fel egy órajel alatt. Igenis a programíró tudja a legjobban megmondani, hogy mik azok a részek, amik párhuzamosan működhetnek, csak ezeknek a definiálása a jelenlegi programfejlesztő környzetekben is még elég körülményes, nem is beszélve a hibakeresésről egy többthreades programban. Eddig nem is csodálom, hogy nem foglalkoztak a kérdéssel, mert egy processzoron úgy létrehozni többszálú alkalmazást, hogy el legyen osztva a terhelés, főként egy játéknál, nem nagyon hoz előnyt, viszont nagyon összetett feladat.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák