Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    Valaki magyarázza meg nekem!

    Egyik oldalon arról beszélünk, hogy Vertex számolásban segíthethet a többszálúség, a másik oldalon azt hangoztatjuk, hogy a képmegjelenítés terén csak nagyon nszélsőséges esetekben korlátozó tényező a vertex shaderek sebessége.

    Amire visziont jó lehet, az az SLI ''láthatatlanná tétele'', vagyis nem a játékot futtató mondjuk úgy virtuális processzormagot fogja terhelni az SLI osztás, így elképzelhetőek a rugalmasabb SLI módok, valami olyasmi mint az ATI-nál.

    Egyáltalán nem irigylem a gamefejlesztőket, eddig is sokat reklamáltunk a gyengén megírt kódok miatt, most meg itt van a 64 bit, a többszálúság és talán nemsokára (idén valószínűleg még nem de a következő GPU generációban már igen) jönnek az univerzális shaderek köré épülő grafikus chipek. Itt a technológia és a kraft a markunkban, úgy néz ki, megint az ember lesz a szűk keresztmetszet...

Új hozzászólás Aktív témák