Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #125 üzenetére
Nekem. De a Twitteren is írta, hogy: "yes, but even if you doubled it's efficiency it will not approach Mantle or D3D12's efficiency"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a Nitrous motor tesztprogramja. Erre épül majd a jövőben egy rakás stratégiai játék. Azért adták ki, hogy már ma felkészülhessenek rá a felhasználók a megfelelő gépekkel.
Igen a terhelős rész az nagyon terhelős. 3-6x gyorsabb a DX-nél, de vannak 180k batch/frame-es jelenetek, ahol 9x-es tempóelőnye is van a Mantle-nek.Az necces. Azért az ilyen támadható csalásokat nem merik megcsinálni, mert a konkurensek a gyártói eredményeket ellenőrzik. Ha valótlant állítanak perelnek.
Csalás biztos nincs, de ja ... minden szentnek maga felé húz a keze. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #116 üzenetére
Dan Baker már írta, hogy neki az új NV driverrel nem ilyenek az eredményei.
Főleg nincs ilyen közel a Mantle-höz. Szóval tárgytalan az egész. Az a baj, hogy megváltoztatod a StarSwarm időlimitjét kisebbre úgy, hogy a terhelős részt ne érd el, így pedig kiveszed a Mantle alól azt a részt, ahol nagyon adja. A teszt viszont hiteles, mert ugyanazt mérted, csak kozmetikáztad, hogy jó színben tüntesse fel az adott terméket.
(#118) Bici: A CUDA nem grafikus API. Maximum lassítani tud a DX sebességen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11-et olyan gyorsan eldobják, amilyen gyorsan lehet. Viszont így a DX11-be ölt erőforrásba akár négy külön API is belefér. Most még sajnos, később szerencsére, de ennyire nagy a különbség, ha egy API kiszámíthatóan működik.
Én személy szerint azt várom, hogy a DX12-t visszaportolják a Windows 7-ig. Az hatalmas löket lenne annak, hogy a DX11 menjen akár fél évvel a DX12 megjelenése után.
(#57) Bici: Ha low-ra rakod a Mantle-t, akkor olyan lesz az eredménye. Ezért nem szabad a high-ot a low-val összehasonlítani.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #51 üzenetére
Nem volt teljesen elírás. Inkább szándékos hiba volt tudtommal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Ő jelenleg ennek a piacnak a vezéregyénisége. Tőle származik a legtöbb modern ötlet, amit meg is valósít, lásd tiled render. Ilyet ő használt először, furán nézett rá mindenki, és ma a piac zöme tiled rendert ír. A másik ember, aki szerintem kiemelkedik manapság az Emil Persson. Őt kevésbé említik, de nagyon sok kutatása van az analitikai élsimítások területén. Meggyőződésem, hogy ezen a ponton nagyon sokat segít majd a piacnak. Nem mellesleg az új motorja használ először clustered rendert, ami véleményem szerint leváltja majd a tiled rendereket.
Johan a Frostbite 3-at és nem a BF4-et írta. A Frostbite Team is kivált a DICE-ból és csak a motort fejlesztik, illetve a Frostbite-ot használó fejlesztőknek segítenek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre minden hivatalos megítélése a Mantle-nek pozitív volt. DICE felé is főleg pozitív a visszajelzés. Youtube-on rengeteg BF4/Mantle videó van fent.
Amire figyelni kell, hogy a Mantle kétszer több VRAM-ot igényel, illetve 10 ms-mal is alacsonyabb a késleltetése, így a háttérfolyamatokra érzékenyebb, mint a DX.
Nincs képminőségbeli romlás. Egyedül az alapértelmezett gamma tér el a Mantle-ben és a DX11-ben. Illetve a DX11-ben van egy bug, ami miatt a shadow mapok valamiért nem jelennek meg mindenhol, de ez a DICE szerint is bug, csak nem tudják, hogy mitől van. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem feltétlenül. Itt a bizalom fontosabb. Azt mindenki elmondta, hogy a DX12 idén kellett volna, nagyjából most. Vagy a Win 8.1-gyel párhuzamosan. Mindegy is mikor, de a 2015 vége az eléggé késő. A fejlesztői bizalom megingott az MS felé, de megnyílt az AMD felé, mert ők bevállalták, hogy saját pénzből terveznek egy olyan API-t, amilyet a fejlesztők kérnek. Ezzel bizalmat nyertek. Nagyon sok fejlesztő ezért lojális lesz, mert úgy néznek rájuk, hogy később is lehet számítani a támogatásukra, nem úgy mint az MS-re, akiknek évekig könyörögtek. Tiszta sor, hogy a DX12-t is támogatja majd a piac, de a Mantle egy nagyon jó alap arra, hogy innovatív legyen a PC. Ha valami kell, és az MS nem rakja bele az API-ba, akkor be kell dobni a Mantle-be. Az MS vagy követi, vagy lemarad megint.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A piaci viszonyok. A Mantle egy puccs. És azzal, hogy még nyílt béta sincs, de máris 11 fejlesztő van mögötte elég erős lesz a jelenléte. Ma két tucatnál több játék biztosan készül rá, noha ezek kis része 2016-ra van időzítve. Emellett az is kellemetlen, hogy Johan Andersson annyira elhivatott az API felé, hogy átneveztette magát Mantle Johan Anderssonra (nem komolyan
). Ergo az aktuális generációs John Carmackje egy gyártófüggő API-t támogat, és ami ennél is nagyobb baj, hogy az EA az ő motorjára építi szinte az összes játékát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#52815360 #32 üzenetére
Nem egyedül áll rajthoz a Mantle. A DX12 lesz a közvetett ellenfele, illetve a modern OpenGL is ide sorolható. A vezető fejlesztők viszont ma egyedül a Mantle-t tekintik alternatívának. Ez főleg a modern OpenGL miatt gáz, mert arra is lehetne fejleszteni például. A DX12 az valóban távoli még.
Egy API akkor bukik el, ha nincs támogatása. A Mantle-nek nő a támogatása. Akármennyire hihetetlen, de a piac ezt tekinti a következő kör de facto standardjának. Ők vannak ma mögötte: DICE, PopCap Games, Crytek, Rebellion, Cloud Imperium Games, Nixxes, BioWare, Visceral Games, Mohawk Games, Oxide Games, Stardock. Áprilistól azonban mindenkit felvesznek, azokat is, akiket eddig elutasítottak. A modern OpenGL ezzel szemben fel tudja mutatni a Valve-ot, mint támogatót és ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Posta, csomagküldés
- Milyen TV-t vegyek?
- Steam topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A Bosch szerint Európának nem kellene az AI-t a halálba szabályozni
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- The First Berserker: Khazan
- Autóhifi
- E-roller topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest