Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #117 üzenetére

    Pont, hogy nem ugyanaz a textúra. Ez egy nagy textúra, amit magas minőségben el lehet készíteni, és azt kell megfelelően streamelni. [link] - Ez egy jó példa a lényeg bemutatására.
    Igen a PCI Express még probléma, de úgyis integrálnak a gyártók, így ez csak egy ideiglenes gond. Addig is látjuk, hogy lehetséges a PTEX virtuális textúrázás real-time. Amikor a Disney ezt kifejlesztette a Boltra, akkor hülyének néztem volna, ha valaki azt mondja, hogy 2012-ben ez real-time alkalmazható. Persze akkor nem is gondoltam, hogy ennyire compute irányt vesz majd a GPU-k fejlesztése, de a lényeg, hogy az első lépést megtettük.
    Egyébként az, hogy a művészeknek kedvez már önmagában eldönti egy technológia sorsát. Pont az a legnagyobb gond a mai fejlesztésekkel, hogy a content creation egyre költségesebb és időigényesebb. Ha valamivel ezt kordában lehet tartani, akkor arra rácuppan majd mindenki.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák