Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
Jah, értem, köszi!
Épp nézegetem, hogy a ptex oldalán letölthető az API, plusz ott vannak "demók", .mov-ban.
Érdekes ez az út, amire rálépett ezzel az AMD, de reméljük, hogy sikeres lesz, ráadásul minél hamarabb.. Amúgy ezzel akkor talán még sikeresebb lehet a DX11?
HD5750-nel nem merem megnézni, maradok a videónál inkább.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
#16939776
törölt tag
Ha FX-8150-nál nagyobb a pciex-en a mozgolódás, de a processzor csak kicsivel jobban terhelődik, akkor valószínű a memóriavezérlőt dolgoztathatja.
Ha tényleg ez lesz a jövő:
1-2 generáció múlva minden fejlesztés alkalmával cserélni kell mind a cpu-t és vga-t is hogy a legújabb "szintet" teljesen ki lehessen használni. Innen már nincs messze a konzol...
Ha tényleg kivonul a piac felső részéről nv(nem fejleszt ide/pénzeli a programozókat) akkor sokkal könnyebb, gyorsabb dolga lesz a játékfejlesztőknek is->konzol...
Persze ekkora igényt generálni nem lenne tisztességes, ha nincs olyan anyagi háttér, amivel ez le is gyártatható, rövid idő alatt. Itt tud belenyúlni a dologba az ellenérdekelt...
[ Szerkesztve ]
-
MCBASSTION
aktív tag
köszi
ez elég érdekes... valszeg a 20 fps a másolgatásból jön össze, kérdés hogy ez 30FPS-nél +20, vagy 100-nál...
ha platform kell hozzá, akkor így az amd saját magát (és a fejlesztőket ) lőtte lábon, plusz el nem tudom képzelni, hogy mi van a 8150-ben ami egy SB-ben nincs és ehhez kell...
közben elolvastam az AMD oldalán is:
"Specifically, this demo uses DirectCompute to cull and manage lights in a scene. The end result is a per-pixel or per-tile list of lights that forward-render based shaders use for lighting each pixel. "
magyarul a Frostbite 2-ben használatos tile-based renderinget ötvözték a forward renderinggel.
nincs ehhez valami whitepaper? én nem találtam sehol...
windows7sins.org
-
Jack@l
veterán
Nem kell annyira túlspilázni, [link]
PTEX=Per-Face Texture Mapping
Magyarul minden élre meg csúcshoz az objektumban hozzárendelnek egy texel-t(gyengébbek kedvéért szines pötty) és azt rendereli a vedeokártya, ez csak szimplán másfajta textúrázási mód, mint amit eddig alkalmaztak a játékok, cserébe viszont olyan tesszellációt kell alápakolni, hogy ne legyen ronda, hogy belegebed minden. Azért nem használták a játékok, meg valószínű még jó ideig nem is fogják, mert rohadtul pocsékolja mind a ramot, mind a procit, feleslegesen. (realtime-ban ez nem okos)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Ugyanazt irtam le mint te, csak hókuszpókuszok nélkül, az utolsó mondat elolvasandó mégegyszer .
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
M@trixfan
addikt
Ez azért van mert más-más módon értelmezik az emberek. Teljesen más egy nem interaktív filmet nézni és játszani egy játékkal. Utóbbinál legtöbb esetben az inputra való reagálást kötik össze az fps értékével. Azt én is szoktam érezni, hogy a késleltetések csökkennek, részletesebb az input felolgozása magasabb fps mellett. Még régebben beszélt erről JC a Doom 3 idején, hogy miért lenne jó lerögzíteni 60 Hz-re az egész játék világát, többek között a fizika és az irányítás folyamatossága miatt. Az olyan csalókra most nem gondolok akik tudnak valamilyen engine tulajdonságról és pl. 120 fps felett nagyobbat ugrik vagy gyorsabban fut, stb..
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Jack@l
veterán
De ez is ugyanaz a tapéta(csak nyúlós), oda van szegezve az egyes élekhez/csúcsokhoz. Egyedül a grafikusoknak kedvez a technika, megjelenítésben a gigarohadtnagy textúrákon kívül nem sokat hoz, és el is érkeztünk ahhoz a ponthoz, ahol lehet látni mitől szebb ez a demó, és mért kell neki a pciexpress, és pont amiért olyan rohadt lassú az egész amilyen az új carmack engine (RAGE). (mert nem fér bele a textúra a videoramba, vagy ha belefér se abba tárolgatják nagy részét, hanem realtime tuszkolják át egyfolytába szerencsétlen buszon)
Vita befejezve, szerintem, ismétlen saját vélemény el se kell olvasni, ez nekünk a végeredmény tekintetében nem hoz semmi újat a batár nagy textúrákon kívül, mint az eddigiek, meg kéne csinálni sima UV map-el ekkora felbontású textúrákkal ugyanezt, szerintem nem sokan tudnák megmondani melyik melyikkel készült... (de hogy jobban futna az biztos)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
De milyen áron? (customer szemszögből, ha már elvileg nekünk kéne hogy jó legyen...)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
RAGE effektus, szarul megy, de legalább jó közepes grafikával. Ez az én szememben nem más mint mesterségesen generált erőforrászabálás/konzolosítás, csak még pofátlanabb mint a crysis2 -es számoltatom a vizet az egész városban meg tessellálom a szögletesen kanyarodó járdaszegélyt ugyanolyan szögletesre dolog.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.