- Milyen SSD-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Androidos tablet topic
- Acer Nitro V 15 notebook: amikor a jó ár-érték arány a cél
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
it A DSA keretében a Pornhubot, a Stripchatet és az XVideost is szigorú szabályokkal állítja szembe az EU.
-
PlayStation 5-re is megjelenik az Unending Dawn
gp A nyílt világú akció-szerepjáték korábban csak mobilokra/tabletekra lett bejelentve.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Psychopeti
senior tag
Szerintetek 2DB EVGA GTX 580-al SLI-be hogy menne?
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
-
BiP
nagyúr
válasz Psychopeti #51 üzenetére
Nagy fps-ssel menne a fekete képernyő, zenei aláfestéssel
-
rocket
nagyúr
válasz Psychopeti #51 üzenetére
Igy
"D3D11\SuD3D11Device.cpp(84) : [21:15:00] ERROR: 1 OUTSTANDING REFERENCES TO D3D11 DEVICE. CHECK DEBUGGER OUTPUT FOR DETAILS.""A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Apika
Közösségépítő
Ez derék munka volt...
-
Darren82
tag
-
SzlobiG
félisten
Jó hogy nem csak 7000-es kártyával megy, megnéztem én is szép.
-
BiP
nagyúr
Aki türelmetlen, annak nagyon jól jöhet ez a youtube-os link.
De aki ki bírja várni, hogy a hírben is szereplő AMD-s linkről lecsorogjon a FullHD videó, az utána nézze meg úgy is, mert érdemes, jobb a minősége.[ Szerkesztve ]
-
PikkPukk
csendes tag
Visszavonva... (lassú voltam)
[ Szerkesztve ]
-
Vigilante
őstag
Nagy fekete kép és csak az egyik GTX480-am megy, nah szép, akkor marad a vidi letöltése, Flsh Get-el is, hogy egyszerre 10 részét szedi le ilyen 150-200-al jön.. AMD erre ennyit tudok csak mondani!
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
azbest
félisten
szerintem is a letöltős eredeti videót érdemes nézni, mert a youtube és a másik online nézős esetén is rengeteg apró részlet elveszett, pl a háttér vásznának szövése, a szereplők arcának részletei, szálló szöszök...
-
arn
félisten
mindig jopofak ezek a techdemok, de kar, hogy gyakran evek kellenek, amire belekerulnek lathato modon a jatekokba mire neztek ki ugy a jatekok, mint a radeon 9700, x1800, etc techdemoi?
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
csabicsepp
aktív tag
Tényleg ütős.
A jövő játékait remélem 2 blueray lemezen adják ki:
1. lemezen a játék, hátha valakit érdekel...
2. lemezen a fél-1 órás végigjátszás full hd avi-ban -
orbano
félisten
"Ezt az AMD kiegészítette egy globális illumináció effekttel, ami származtat egy virtuális pontfényforrást, ott ahol a fény eléri a virtuális felületet."
Ilyet már lehetett látni kb. 8 évvel ezelőtt is
A vér nem válik VAZZE!™
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MCBASSTION #46 üzenetére
Azt nem írja a kiterjesztés, hogy mi szerint határozza meg a targetet, csak a lehetséges két állapotot részletezi. Szerintem a GCN nem elég, ehhez platform is kell. Ezt az alapján következtetem, hogy egy FX-8150 alatt jelentősen gyorsabb a HD 7970, mint egy hatmagos Sandy Bridge-E procin. Gyanítom utóbbin sem lesz a target EXTERNAL_VIRTUAL_MEMORY_BUFFER_AMD, de ezt biztosra véve monitorozni kellene. Az látszik, hogy a procikat nem igazán terheli program, tehát kérdéses, hogy honnan szedi az AMD proci a plusz ~20 fps-t elő.
Ez nem ray-tracing. Amit mondasz per-pixel forward render GI-vel. A DirectCompute azért kell, mert azzal számolják a fénysugarak fizikailag korrekt szimulációját. Hasonlít a ray-tracinghez az elv, de nem az. Sok trükközés van benne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MarcZ
senior tag
Olyan aranyos ez a demo.
A man's got to do what a man's got to do.
-
#16939776
törölt tag
Ha FX-8150-nál nagyobb a pciex-en a mozgolódás, de a processzor csak kicsivel jobban terhelődik, akkor valószínű a memóriavezérlőt dolgoztathatja.
Ha tényleg ez lesz a jövő:
1-2 generáció múlva minden fejlesztés alkalmával cserélni kell mind a cpu-t és vga-t is hogy a legújabb "szintet" teljesen ki lehessen használni. Innen már nincs messze a konzol...
Ha tényleg kivonul a piac felső részéről nv(nem fejleszt ide/pénzeli a programozókat) akkor sokkal könnyebb, gyorsabb dolga lesz a játékfejlesztőknek is->konzol...
Persze ekkora igényt generálni nem lenne tisztességes, ha nincs olyan anyagi háttér, amivel ez le is gyártatható, rövid idő alatt. Itt tud belenyúlni a dologba az ellenérdekelt...
[ Szerkesztve ]
-
byZsolt
tag
Nem az volt , hogy most hétvégiéig kijön a 7950-es is?
és egyenlőre semmit nem hallani róla.Ez Itt a .....
-
szacsee
nagyúr
Remélem a videót az oldalra 23,976FPS-el rakták fel, hogy intel IGP-vel röcögjön.
-
szabi80sz
tag
Én a helyedben rákattintanék a cikkben lévő Plex-es linkre
De idézek (ellenőrizd!) :
"Aug 11, 2011 Real-time Ptex demonstrated by NVIDIA at Siggraph 2011."
Szóval: mintha az Amd lenne egy kicsit lemaradva.
Egyébként túl sok reklámnak dőltök be: nem olyan jelentősek (meg egyediek) az újítások az egyes Amd generációknál, mint amilyennek a marketingesek beállítják (mire kihasználnád ezeket: már gyenge lesz az aktuális kártyád és vehetsz újat ). Egyébként kb az Nvidiánál sem sokkal jobb a helyzet, de itt a sok várakozási időt általában valami nagyobb ugrás követi, míg az Amd kisebb lépésekkel, ad ki többet.
Arról sem szabad elfelejtkezni, hogy az Amd-nek van saját processzora és a jövő a rendszer-integrációé, így az Nvidia kénytelen ilyen irányba is fejleszteni (ami plusz idő), ha nem akar eltűnni az informatika történelmi süllyesztőjében. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szabi80sz #75 üzenetére
Fontos, hogy real-time és real-time között is különbség van. Az NVIDIA demója ez volt. [link] - Ez bizonyítja, hogy működik, de nem bizonyítja, hogy egy komplex jelenetben is használható-e a megoldásuk. Az AMD-nek a PRT teszi lehetővé, hogy gyors legyen, anélkül korlátozott a sebesség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BoB
veterán
6950 + Phenom II x4@3.7GHz kombóval (1920x1080) FPS-ek:
min: 17
max: 31
átlag: 24[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Socket A
aktív tag
A letölthető videóval valóban jobban jártok mint a youtubessal,észrevehető a különbség!
"La familia es todo." "A glóriákkal az a baj, hogy mindig elakadnak az ajtófélfában."
-
stfx
aktív tag
Azok utana, hogy a 69xx-es csaladhoz ezt a gyenge demot adtak ki, ez igencsak jora sikerult.
-
MCBASSTION
aktív tag
köszi
ez elég érdekes... valszeg a 20 fps a másolgatásból jön össze, kérdés hogy ez 30FPS-nél +20, vagy 100-nál...
ha platform kell hozzá, akkor így az amd saját magát (és a fejlesztőket ) lőtte lábon, plusz el nem tudom képzelni, hogy mi van a 8150-ben ami egy SB-ben nincs és ehhez kell...
közben elolvastam az AMD oldalán is:
"Specifically, this demo uses DirectCompute to cull and manage lights in a scene. The end result is a per-pixel or per-tile list of lights that forward-render based shaders use for lighting each pixel. "
magyarul a Frostbite 2-ben használatos tile-based renderinget ötvözték a forward renderinggel.
nincs ehhez valami whitepaper? én nem találtam sehol...
windows7sins.org
-
Airedhyal
aktív tag
HD5670 és nem diavetítés.
Állam leesett.
Jó anyag nagyon. -
M@trixfan
addikt
Le kell töllteni a a nagy HD videót mert nagyon sok részlet csak úgy jön ki.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
zseko
veterán
6850-el 8-12 fps, hehe
1920x1200-ban. Látni hogy darabos, de nem úgy mint egy játékban lenne, nem 'szaggat'. Lehet azért mert nem is játék.[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
rocket
nagyúr
Az ATi Toyshop techdemojat ezuttal se sikerult felulmulni
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
hallari
tag
Hmmm. Ha belegondolok, hogy a realtime ray-tracing-et pár hónapja egy cikkben (de lehet, hogy csak a kommentekben) több évnyi távolságban látták...
-
Med1on
aktív tag
Grat. Abu mesternek megint nagyon odatette magát. A technikai demonstráció elég meggyőzőre sikeredett.
[ Szerkesztve ]
A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs.
-
Badman 4ever
őstag
válasz #16939776 #86 üzenetére
Szerintem amire gondolsz, az a Gun Metal lesz.
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
stfx
aktív tag
válasz Badman 4ever #94 üzenetére
A, a gun metal ezerszer szebb volt a 69xx-es techdemonal. Nemtudom a toyshop, vagy a ruby demok utan, hogy mertek ezt a gagyit kiadni.
-
motorhead
aktív tag
Lehet, hogy egyedül vagyok ezzel a gondolattal, de számomra ez egy gagyi meseanimáció.
Ilyet grafikai minőséget már láttam, egyáltalán nem vagyok tőle elájulva. Semmivel nem szebb a korábbi pl. nvidiás Supersonic Sled vagy akármelyik korábbi ATI-s techdemótól. Sőt sokkal szarabb azoknál. Egy ilyen, amúgy is elnagyolt és semmihez nem hasonlító karakterekkel nem tudom minek próbálják egy új kártya képességeit bemutatni. Miért nem lehet valós környezetet bemutató animációban megmutatni a cucc képességeit.
Mint anno a Crysis ahol valós környezetet láttunk. Növényi vegetációt és valós karaktereket. Számomra még mindég az nvidia Human Head techdemója az amivel tudok mit kezdeni. De hány éves is az???
Nem látok ezen a bemutatón semmi extra fejlődést. Az, hogy esetleg a háttérben milyen technikai újdonságok és textúrázási meg egyéb programozókat elősegítő komplexebb dolgok vannak, valljuk be egy felhasználót nem érdekelnek, főleg ha ugyanazt látják a képernyőn mint 3 évvel ezelőtt. Engem egy dolog érdekel, mennyire közelít a valósághoz a látható grafika. Na azt egy ilyen bugyuta demonstráción elég nehéz lesz bemutatni. Az esetek 90%-ban ilyen meseszerű semmiket látok mind az nvidia mind az AMD színe alatt...--OLDSCHOOL FOREVER--..
-
p87
senior tag
7970-es kártyán :
min. fps: 39
avg. fps: 50
max. fps: 69[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MCBASSTION #87 üzenetére
Az nagyobb kérdés, hogy mitől lehet a target EXTERNAL_VIRTUAL_MEMORY_BUFFER_AMD. Erre egyelőre nincs válasz. A GCN architektúra nyilván kell hozzá, de azon kívül fontos, hogy a PC-ben mit követel még.
Arról van adatom, hogy Full HD-ben, géptől függően 40-60 fps közötti átlagot tol a HD 7970. Ugye a demó paraméterezhető text fájlból, de alapból mindent maxra tesz. A felbontást pedig az asztalé lesz. Nyilván, ha buherálod az AA-t, és a felbontást, akkor gyorsabb is lehet a termék.
A PRT abból a szempontból korrekt, hogy minden konfigon működik, csak a sebességben lehet nagyobb eltérés. Platform szintjén ez lehetne rosszabb is. Például, hogy csak AMD-vel megy és kész.
Nincs whitepaper, de szerintem később lesz. A PTEX sok fejlesztőt érdekel. Sokat lehet vele spórolni, csak egyelőre meg kell oldani, hogy a PC-k elviseljék a terhelést.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Brae
őstag
Letöltöttem a videót és megnéztem. Szerintem egyáltalán nem látványos, ezt a szintet látványban a 4-5 éves techdemok is elérik szvsz...
-
Jack@l
veterán
+1 Motorheadnek, rajzfilmfigurákkal elég nehéz különbséget tenni jövőbemutató és 3-4 éves techdemók között, semmi olyat nem látok benne, ami annyira űberforradalmivá teszi. Bf3 és crysis2 is használja a realtime GI-t, nem sok köze van a realtime raytracinghez, még mielőtt sokan összekevernék. Egy szép techdemó, gcc-s kártyára "optimalizálva", ami az összes többi kártyán jó sz* megy(simán mehetne jobban is, de nem ezért fizették a demókészítőket ), nem több és nem kevesebb.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt a demót a GCN architektúrához írták. Azon megy rendesen a többivel csak működhet, de nem biztos, hogy menni fog. Azért van videó, hogy megnézhesd.
Igazából mindegy, mert egy HD 6970-nel is szaggat. A PRT technológia teszi lehetővé a gyors működést nem a VGA ereje.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Pusztitusz #110 üzenetére
Véleményem szerint a folyamatos sebesség definíciója, hogy az FPS sosem esik 25 alá. Persze ez csak az én definícióm. Valaki 30-at, vagy 60-at igénye, de ismerek olyan embert is, akinek a 120 is kevés. Ebbe most ne menjünk bele, de abban biztos mindenki egyetért, hogy ha 25 alá esik, akkor az már nem jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Nem kell annyira túlspilázni, [link]
PTEX=Per-Face Texture Mapping
Magyarul minden élre meg csúcshoz az objektumban hozzárendelnek egy texel-t(gyengébbek kedvéért szines pötty) és azt rendereli a vedeokártya, ez csak szimplán másfajta textúrázási mód, mint amit eddig alkalmaztak a játékok, cserébe viszont olyan tesszellációt kell alápakolni, hogy ne legyen ronda, hogy belegebed minden. Azért nem használták a játékok, meg valószínű még jó ideig nem is fogják, mert rohadtul pocsékolja mind a ramot, mind a procit, feleslegesen. (realtime-ban ez nem okos)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellációnak ehhez semmi köze. Ez az UV mapok szükségességét eliminálja. Ezért lesz egyszerű a művészek dolga, mert úgy tudnak textúrázni, hogy a PTEX automatikusan illeszkedik a felületi kialakításhoz, bárhogy is változzon az, akár real-time. De ezt konkrétan leírtam a hírben.
A modell részletessége részletkérdés, mivel a PTEX nem követeli meg a nagy részletességűt, noha nyilván jobban fog kinézni, ha részletesebb, de ez általánosan igaz. A különbség annyi, hogy a részletesség növelésével a PTEX nem igényel új UV mapokat, mivel lényegében primitívhez kötött virtuális textúrázásról van szó, vagyis biztos, hogy jól fog kinézni.
Egyértelmű, hogy a PTEX egy erőforrásigényes rendszer, ezért alkalmazták eddig csak offline renderhez, de az AMD PRT technológia használhatóvá teszi real-time is. Az pedig kétségtelen, hogy a művészek órákig tartó munkát intéznek el vele pár kattintással. Nem véletlen, hogy a Disney kidolgozta, hiszen rengeteg erőforrást takarítanak meg vele.
Ahol ez a rendszer, illetve maga a virtuális textúrázás problémát jelent az a PCI Express link sebességének és késleltetésének korlátozó hatása. Ez egy valós probléma, de tekintve, hogy az integráció felé tartanak a gyártók, így ennek később nem lesz jelentősége.Egyébként köszönöm a PTEX-et használó játékok listáját. A linkek hiányával igazoltad, hogy mi teszi ezt űberforradalmivá (a saját szavaddal élve), még ha nem is akarod látni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Ugyanazt irtam le mint te, csak hókuszpókuszok nélkül, az utolsó mondat elolvasandó mégegyszer .
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elolvastam, de nem tudom értelmezni. A virtuális textúrázás egyáltalán nem felesleges dolog. Pláne nem a PTEX alkalmazása. Nem véletlen, hogy ennyire építeni akar rá az NVIDIA és az AMD. Persze vannak ennek jelenleg nehézségei, mint például a PCI Express link szűkös képességei, de ezek idővel lényegtelenné válnak. Az sokkal nagyobb előny, hogy a művészek a munkát nem a modell agyonkozmetikázására, hanem még több modell tervezésére fordítják. Szintén hatalmas előny, hogy virtuális textúrázással a teljes világ egyedi lehet. Nem lesz több illúzióromboló tapétaeffektus.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
M@trixfan
addikt
Ez azért van mert más-más módon értelmezik az emberek. Teljesen más egy nem interaktív filmet nézni és játszani egy játékkal. Utóbbinál legtöbb esetben az inputra való reagálást kötik össze az fps értékével. Azt én is szoktam érezni, hogy a késleltetések csökkennek, részletesebb az input felolgozása magasabb fps mellett. Még régebben beszélt erről JC a Doom 3 idején, hogy miért lenne jó lerögzíteni 60 Hz-re az egész játék világát, többek között a fizika és az irányítás folyamatossága miatt. Az olyan csalókra most nem gondolok akik tudnak valamilyen engine tulajdonságról és pl. 120 fps felett nagyobbat ugrik vagy gyorsabban fut, stb..
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Jack@l
veterán
De ez is ugyanaz a tapéta(csak nyúlós), oda van szegezve az egyes élekhez/csúcsokhoz. Egyedül a grafikusoknak kedvez a technika, megjelenítésben a gigarohadtnagy textúrákon kívül nem sokat hoz, és el is érkeztünk ahhoz a ponthoz, ahol lehet látni mitől szebb ez a demó, és mért kell neki a pciexpress, és pont amiért olyan rohadt lassú az egész amilyen az új carmack engine (RAGE). (mert nem fér bele a textúra a videoramba, vagy ha belefér se abba tárolgatják nagy részét, hanem realtime tuszkolják át egyfolytába szerencsétlen buszon)
Vita befejezve, szerintem, ismétlen saját vélemény el se kell olvasni, ez nekünk a végeredmény tekintetében nem hoz semmi újat a batár nagy textúrákon kívül, mint az eddigiek, meg kéne csinálni sima UV map-el ekkora felbontású textúrákkal ugyanezt, szerintem nem sokan tudnák megmondani melyik melyikkel készült... (de hogy jobban futna az biztos)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont, hogy nem ugyanaz a textúra. Ez egy nagy textúra, amit magas minőségben el lehet készíteni, és azt kell megfelelően streamelni. [link] - Ez egy jó példa a lényeg bemutatására.
Igen a PCI Express még probléma, de úgyis integrálnak a gyártók, így ez csak egy ideiglenes gond. Addig is látjuk, hogy lehetséges a PTEX virtuális textúrázás real-time. Amikor a Disney ezt kifejlesztette a Boltra, akkor hülyének néztem volna, ha valaki azt mondja, hogy 2012-ben ez real-time alkalmazható. Persze akkor nem is gondoltam, hogy ennyire compute irányt vesz majd a GPU-k fejlesztése, de a lényeg, hogy az első lépést megtettük.
Egyébként az, hogy a művészeknek kedvez már önmagában eldönti egy technológia sorsát. Pont az a legnagyobb gond a mai fejlesztésekkel, hogy a content creation egyre költségesebb és időigényesebb. Ha valamivel ezt kordában lehet tartani, akkor arra rácuppan majd mindenki.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
De milyen áron? (customer szemszögből, ha már elvileg nekünk kéne hogy jó legyen...)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nem PTEX-re gyúrnának a gyártók, akkor is kellene új hardvereket venned, ha erre vonatkozik a kérdésed. Most a PTEX-et és a virtuális textúrázást látják a jövőben életképes technológiáknak. Ennek ugyanaz lesz az ára mint minden másnak. Venned kell új hardvereket, ahogy eddig is. Annyi különbség persze lesz, hogy a harc a CPU/GPU-ról, erősen a platform irányába tolódik el. Cserébe persze minőségben is sokat lépünk előre. Ennek az egésznek az élharcosa majd az új Xbox lesz. A PC-ket is érdemes úgy tervezni, hogy az új konzolok általános felépítését vegyék át. Ellenkező esetben csak szívás lesz vele.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
RAGE effektus, szarul megy, de legalább jó közepes grafikával. Ez az én szememben nem más mint mesterségesen generált erőforrászabálás/konzolosítás, csak még pofátlanabb mint a crysis2 -es számoltatom a vizet az egész városban meg tessellálom a szögletesen kanyarodó járdaszegélyt ugyanolyan szögletesre dolog.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Rage-be nincs is beépítve a PRT. Mondjuk ott nem is lehet, mert az AMD kiterjesztése nagyobb tile-okat kezel, vagyis át kellene a textúrát is alakítani, hogy működjön. A Doom 4-re írta a Carmack, hogy megcsinálja a módosítást.
Egyébként a Rage jól menne, ha olyan rendszeren futna, ahol a CPU és a GPU egységes memóriát oszt meg egymással. Sajnos ilyen nincs, de erre kell haladni a jövőben, ha ez a fejlesztők igénye.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.