Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Rage-be nincs is beépítve a PRT. Mondjuk ott nem is lehet, mert az AMD kiterjesztése nagyobb tile-okat kezel, vagyis át kellene a textúrát is alakítani, hogy működjön. A Doom 4-re írta a Carmack, hogy megcsinálja a módosítást.
Egyébként a Rage jól menne, ha olyan rendszeren futna, ahol a CPU és a GPU egységes memóriát oszt meg egymással. Sajnos ilyen nincs, de erre kell haladni a jövőben, ha ez a fejlesztők igénye. -
Jack@l
veterán
RAGE effektus, szarul megy, de legalább jó közepes grafikával. Ez az én szememben nem más mint mesterségesen generált erőforrászabálás/konzolosítás, csak még pofátlanabb mint a crysis2 -es számoltatom a vizet az egész városban meg tessellálom a szögletesen kanyarodó járdaszegélyt ugyanolyan szögletesre dolog.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nem PTEX-re gyúrnának a gyártók, akkor is kellene új hardvereket venned, ha erre vonatkozik a kérdésed. Most a PTEX-et és a virtuális textúrázást látják a jövőben életképes technológiáknak. Ennek ugyanaz lesz az ára mint minden másnak. Venned kell új hardvereket, ahogy eddig is. Annyi különbség persze lesz, hogy a harc a CPU/GPU-ról, erősen a platform irányába tolódik el. Cserébe persze minőségben is sokat lépünk előre. Ennek az egésznek az élharcosa majd az új Xbox lesz. A PC-ket is érdemes úgy tervezni, hogy az új konzolok általános felépítését vegyék át. Ellenkező esetben csak szívás lesz vele.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont, hogy nem ugyanaz a textúra. Ez egy nagy textúra, amit magas minőségben el lehet készíteni, és azt kell megfelelően streamelni. [link] - Ez egy jó példa a lényeg bemutatására.
Igen a PCI Express még probléma, de úgyis integrálnak a gyártók, így ez csak egy ideiglenes gond. Addig is látjuk, hogy lehetséges a PTEX virtuális textúrázás real-time. Amikor a Disney ezt kifejlesztette a Boltra, akkor hülyének néztem volna, ha valaki azt mondja, hogy 2012-ben ez real-time alkalmazható. Persze akkor nem is gondoltam, hogy ennyire compute irányt vesz majd a GPU-k fejlesztése, de a lényeg, hogy az első lépést megtettük.
Egyébként az, hogy a művészeknek kedvez már önmagában eldönti egy technológia sorsát. Pont az a legnagyobb gond a mai fejlesztésekkel, hogy a content creation egyre költségesebb és időigényesebb. Ha valamivel ezt kordában lehet tartani, akkor arra rácuppan majd mindenki. -
Jack@l
veterán
De ez is ugyanaz a tapéta(csak nyúlós), oda van szegezve az egyes élekhez/csúcsokhoz. Egyedül a grafikusoknak kedvez a technika, megjelenítésben a gigarohadtnagy textúrákon kívül nem sokat hoz, és el is érkeztünk ahhoz a ponthoz, ahol lehet látni mitől szebb ez a demó, és mért kell neki a pciexpress, és pont amiért olyan rohadt lassú az egész amilyen az új carmack engine (RAGE). (mert nem fér bele a textúra a videoramba, vagy ha belefér se abba tárolgatják nagy részét, hanem realtime tuszkolják át egyfolytába szerencsétlen buszon)
Vita befejezve, szerintem, ismétlen saját vélemény el se kell olvasni, ez nekünk a végeredmény tekintetében nem hoz semmi újat a batár nagy textúrákon kívül, mint az eddigiek, meg kéne csinálni sima UV map-el ekkora felbontású textúrákkal ugyanezt, szerintem nem sokan tudnák megmondani melyik melyikkel készült... (de hogy jobban futna az biztos) -
M@trixfan
addikt
Ez azért van mert más-más módon értelmezik az emberek. Teljesen más egy nem interaktív filmet nézni és játszani egy játékkal. Utóbbinál legtöbb esetben az inputra való reagálást kötik össze az fps értékével. Azt én is szoktam érezni, hogy a késleltetések csökkennek, részletesebb az input felolgozása magasabb fps mellett. Még régebben beszélt erről JC a Doom 3 idején, hogy miért lenne jó lerögzíteni 60 Hz-re az egész játék világát, többek között a fizika és az irányítás folyamatossága miatt. Az olyan csalókra most nem gondolok akik tudnak valamilyen engine tulajdonságról és pl. 120 fps felett nagyobbat ugrik vagy gyorsabban fut, stb..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elolvastam, de nem tudom értelmezni. A virtuális textúrázás egyáltalán nem felesleges dolog. Pláne nem a PTEX alkalmazása. Nem véletlen, hogy ennyire építeni akar rá az NVIDIA és az AMD. Persze vannak ennek jelenleg nehézségei, mint például a PCI Express link szűkös képességei, de ezek idővel lényegtelenné válnak. Az sokkal nagyobb előny, hogy a művészek a munkát nem a modell agyonkozmetikázására, hanem még több modell tervezésére fordítják. Szintén hatalmas előny, hogy virtuális textúrázással a teljes világ egyedi lehet. Nem lesz több illúzióromboló tapétaeffektus.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellációnak ehhez semmi köze. Ez az UV mapok szükségességét eliminálja. Ezért lesz egyszerű a művészek dolga, mert úgy tudnak textúrázni, hogy a PTEX automatikusan illeszkedik a felületi kialakításhoz, bárhogy is változzon az, akár real-time. De ezt konkrétan leírtam a hírben.
A modell részletessége részletkérdés, mivel a PTEX nem követeli meg a nagy részletességűt, noha nyilván jobban fog kinézni, ha részletesebb, de ez általánosan igaz. A különbség annyi, hogy a részletesség növelésével a PTEX nem igényel új UV mapokat, mivel lényegében primitívhez kötött virtuális textúrázásról van szó, vagyis biztos, hogy jól fog kinézni.
Egyértelmű, hogy a PTEX egy erőforrásigényes rendszer, ezért alkalmazták eddig csak offline renderhez, de az AMD PRT technológia használhatóvá teszi real-time is. Az pedig kétségtelen, hogy a művészek órákig tartó munkát intéznek el vele pár kattintással. Nem véletlen, hogy a Disney kidolgozta, hiszen rengeteg erőforrást takarítanak meg vele.
Ahol ez a rendszer, illetve maga a virtuális textúrázás problémát jelent az a PCI Express link sebességének és késleltetésének korlátozó hatása. Ez egy valós probléma, de tekintve, hogy az integráció felé tartanak a gyártók, így ennek később nem lesz jelentősége.Egyébként köszönöm a PTEX-et használó játékok listáját. A linkek hiányával igazoltad, hogy mi teszi ezt űberforradalmivá (a saját szavaddal élve), még ha nem is akarod látni.
-
Jack@l
veterán
Nem kell annyira túlspilázni, [link]
PTEX=Per-Face Texture Mapping
Magyarul minden élre meg csúcshoz az objektumban hozzárendelnek egy texel-t(gyengébbek kedvéért szines pötty) és azt rendereli a vedeokártya, ez csak szimplán másfajta textúrázási mód, mint amit eddig alkalmaztak a játékok, cserébe viszont olyan tesszellációt kell alápakolni, hogy ne legyen ronda, hogy belegebed minden. Azért nem használták a játékok, meg valószínű még jó ideig nem is fogják, mert rohadtul pocsékolja mind a ramot, mind a procit, feleslegesen. (realtime-ban ez nem okos) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Pusztitusz #110 üzenetére
Véleményem szerint a folyamatos sebesség definíciója, hogy az FPS sosem esik 25 alá. Persze ez csak az én definícióm. Valaki 30-at, vagy 60-at igénye, de ismerek olyan embert is, akinek a 120 is kevés. Ebbe most ne menjünk bele, de abban biztos mindenki egyetért, hogy ha 25 alá esik, akkor az már nem jó.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Jack@l
veterán
+1 Motorheadnek, rajzfilmfigurákkal elég nehéz különbséget tenni jövőbemutató és 3-4 éves techdemók között, semmi olyat nem látok benne, ami annyira űberforradalmivá teszi. Bf3 és crysis2 is használja a realtime GI-t, nem sok köze van a realtime raytracinghez, még mielőtt sokan összekevernék. Egy szép techdemó, gcc-s kártyára "optimalizálva", ami az összes többi kártyán jó sz* megy(simán mehetne jobban is, de nem ezért fizették a demókészítőket
), nem több és nem kevesebb.
-
Brae
őstag
Letöltöttem a videót és megnéztem. Szerintem egyáltalán nem látványos, ezt a szintet látványban a 4-5 éves techdemok is elérik szvsz...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
MCBASSTION #87 üzenetére
Az nagyobb kérdés, hogy mitől lehet a target EXTERNAL_VIRTUAL_MEMORY_BUFFER_AMD. Erre egyelőre nincs válasz. A GCN architektúra nyilván kell hozzá, de azon kívül fontos, hogy a PC-ben mit követel még.
Arról van adatom, hogy Full HD-ben, géptől függően 40-60 fps közötti átlagot tol a HD 7970. Ugye a demó paraméterezhető text fájlból, de alapból mindent maxra tesz. A felbontást pedig az asztalé lesz. Nyilván, ha buherálod az AA-t, és a felbontást, akkor gyorsabb is lehet a termék.
A PRT abból a szempontból korrekt, hogy minden konfigon működik, csak a sebességben lehet nagyobb eltérés. Platform szintjén ez lehetne rosszabb is. Például, hogy csak AMD-vel megy és kész.
Nincs whitepaper, de szerintem később lesz. A PTEX sok fejlesztőt érdekel. Sokat lehet vele spórolni, csak egyelőre meg kell oldani, hogy a PC-k elviseljék a terhelést.
-
p87
senior tag
7970-es kártyán :
min. fps: 39
avg. fps: 50
max. fps: 69 -
motorhead
aktív tag
Lehet, hogy egyedül vagyok ezzel a gondolattal, de számomra ez egy gagyi meseanimáció.
Ilyet grafikai minőséget már láttam, egyáltalán nem vagyok tőle elájulva. Semmivel nem szebb a korábbi pl. nvidiás Supersonic Sled vagy akármelyik korábbi ATI-s techdemótól. Sőt sokkal szarabb azoknál. Egy ilyen, amúgy is elnagyolt és semmihez nem hasonlító karakterekkel nem tudom minek próbálják egy új kártya képességeit bemutatni. Miért nem lehet valós környezetet bemutató animációban megmutatni a cucc képességeit.
Mint anno a Crysis ahol valós környezetet láttunk. Növényi vegetációt és valós karaktereket. Számomra még mindég az nvidia Human Head techdemója az amivel tudok mit kezdeni. De hány éves is az???
Nem látok ezen a bemutatón semmi extra fejlődést. Az, hogy esetleg a háttérben milyen technikai újdonságok és textúrázási meg egyéb programozókat elősegítő komplexebb dolgok vannak, valljuk be egy felhasználót nem érdekelnek, főleg ha ugyanazt látják a képernyőn mint 3 évvel ezelőtt. Engem egy dolog érdekel, mennyire közelít a valósághoz a látható grafika. Na azt egy ilyen bugyuta demonstráción elég nehéz lesz bemutatni. Az esetek 90%-ban ilyen meseszerű semmiket látok mind az nvidia mind az AMD színe alatt. -
stfx
aktív tag
válasz
Badman 4ever #94 üzenetére
A, a gun metal ezerszer szebb volt a 69xx-es techdemonal. Nemtudom a toyshop, vagy a ruby demok utan, hogy mertek ezt a gagyit kiadni.
-
Med1on
aktív tag
Grat. Abu mesternek megint nagyon odatette magát.
A technikai demonstráció elég meggyőzőre sikeredett.
-
hallari
tag
Hmmm. Ha belegondolok, hogy a realtime ray-tracing-et pár hónapja egy cikkben (de lehet, hogy csak a kommentekben) több évnyi távolságban látták...
-
rocket
nagyúr
Az ATi Toyshop techdemojat ezuttal se sikerult felulmulni
-
zseko
veterán
6850-el 8-12 fps, hehe
1920x1200-ban. Látni hogy darabos, de nem úgy mint egy játékban lenne, nem 'szaggat'. Lehet azért mert nem is játék. -
M@trixfan
addikt
Le kell töllteni a a nagy HD videót mert nagyon sok részlet csak úgy jön ki.
-
#60252516
törölt tag
HD5670 és nem diavetítés.
Állam leesett.
Jó anyag nagyon. -
MCBASSTION
aktív tag
köszi
ez elég érdekes... valszeg a 20 fps a másolgatásból jön össze, kérdés hogy ez 30FPS-nél +20, vagy 100-nál...
ha platform kell hozzá, akkor így az amd saját magát (és a fejlesztőket
) lőtte lábon, plusz el nem tudom képzelni, hogy mi van a 8150-ben ami egy SB-ben nincs és ehhez kell...
közben elolvastam az AMD oldalán is:
"Specifically, this demo uses DirectCompute to cull and manage lights in a scene. The end result is a per-pixel or per-tile list of lights that forward-render based shaders use for lighting each pixel. "
magyarul a Frostbite 2-ben használatos tile-based renderinget ötvözték a forward renderinggel.
nincs ehhez valami whitepaper? én nem találtam sehol...
-
stfx
aktív tag
Azok utana, hogy a 69xx-es csaladhoz ezt a gyenge demot adtak ki, ez igencsak jora sikerult.
-
Socket A
aktív tag
A letölthető videóval valóban jobban jártok mint a youtubessal,észrevehető a különbség!
-
BoB
veterán
6950 + Phenom II x4@3.7GHz kombóval (1920x1080) FPS-ek:
min: 17
max: 31
átlag: 24 -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
szabi80sz #75 üzenetére
Fontos, hogy real-time és real-time között is különbség van. Az NVIDIA demója ez volt. [link] - Ez bizonyítja, hogy működik, de nem bizonyítja, hogy egy komplex jelenetben is használható-e a megoldásuk. Az AMD-nek a PRT teszi lehetővé, hogy gyors legyen, anélkül korlátozott a sebesség.
-
szabi80sz
tag
Én a helyedben rákattintanék a cikkben lévő Plex-es linkre
De idézek (ellenőrizd!) :
"Aug 11, 2011 Real-time Ptex demonstrated by NVIDIA at Siggraph 2011."
Szóval: mintha az Amd lenne egy kicsit lemaradva.
Egyébként túl sok reklámnak dőltök be: nem olyan jelentősek (meg egyediek) az újítások az egyes Amd generációknál, mint amilyennek a marketingesek beállítják (mire kihasználnád ezeket: már gyenge lesz az aktuális kártyád és vehetsz újat). Egyébként kb az Nvidiánál sem sokkal jobb a helyzet, de itt a sok várakozási időt általában valami nagyobb ugrás követi, míg az Amd kisebb lépésekkel, ad ki többet.
Arról sem szabad elfelejtkezni, hogy az Amd-nek van saját processzora és a jövő a rendszer-integrációé, így az Nvidia kénytelen ilyen irányba is fejleszteni (ami plusz idő), ha nem akar eltűnni az informatika történelmi süllyesztőjében. -
szacsee
nagyúr
Remélem a videót az oldalra 23,976FPS-el rakták fel, hogy intel IGP-vel röcögjön.
-
byZsolt
tag
Nem az volt , hogy most hétvégiéig kijön a 7950-es is?
és egyenlőre semmit nem hallani róla. -
#16939776
törölt tag
Ha FX-8150-nál nagyobb a pciex-en a mozgolódás, de a processzor csak kicsivel jobban terhelődik, akkor valószínű a memóriavezérlőt dolgoztathatja.
Ha tényleg ez lesz a jövő:
1-2 generáció múlva minden fejlesztés alkalmával cserélni kell mind a cpu-t és vga-t is hogy a legújabb "szintet" teljesen ki lehessen használni. Innen már nincs messze a konzol...
Ha tényleg kivonul a piac felső részéről nv(nem fejleszt ide/pénzeli a programozókat) akkor sokkal könnyebb, gyorsabb dolga lesz a játékfejlesztőknek is->konzol...
Persze ekkora igényt generálni nem lenne tisztességes, ha nincs olyan anyagi háttér, amivel ez le is gyártatható, rövid idő alatt. Itt tud belenyúlni a dologba az ellenérdekelt...
-
MarcZ
senior tag
Olyan aranyos ez a demo.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
MCBASSTION #46 üzenetére
Azt nem írja a kiterjesztés, hogy mi szerint határozza meg a targetet, csak a lehetséges két állapotot részletezi. Szerintem a GCN nem elég, ehhez platform is kell. Ezt az alapján következtetem, hogy egy FX-8150 alatt jelentősen gyorsabb a HD 7970, mint egy hatmagos Sandy Bridge-E procin. Gyanítom utóbbin sem lesz a target EXTERNAL_VIRTUAL_MEMORY_BUFFER_AMD, de ezt biztosra véve monitorozni kellene. Az látszik, hogy a procikat nem igazán terheli program, tehát kérdéses, hogy honnan szedi az AMD proci a plusz ~20 fps-t elő.
Ez nem ray-tracing. Amit mondasz per-pixel forward render GI-vel. A DirectCompute azért kell, mert azzal számolják a fénysugarak fizikailag korrekt szimulációját. Hasonlít a ray-tracinghez az elv, de nem az. Sok trükközés van benne.
-
orbano
félisten
"Ezt az AMD kiegészítette egy globális illumináció effekttel, ami származtat egy virtuális pontfényforrást, ott ahol a fény eléri a virtuális felületet."
Ilyet már lehetett látni kb. 8 évvel ezelőtt is
-
csabicsepp
aktív tag
Tényleg ütős.
A jövő játékait remélem 2 blueray lemezen adják ki:
1. lemezen a játék, hátha valakit érdekel...
2. lemezen a fél-1 órás végigjátszás full hd avi-ban -
azbest
félisten
szerintem is a letöltős eredeti videót érdemes nézni, mert a youtube és a másik online nézős esetén is rengeteg apró részlet elveszett, pl a háttér vásznának szövése, a szereplők arcának részletei, szálló szöszök...
-
Vigilante
őstag
Nagy fekete kép és csak az egyik GTX480-am megy, nah szép, akkor marad a vidi letöltése, Flsh Get-el is, hogy egyszerre 10 részét szedi le ilyen 150-200-al jön.. AMD erre ennyit tudok csak mondani!
-
PikkPukk
csendes tag
Visszavonva... (lassú voltam)
-
BiP
nagyúr
Aki türelmetlen, annak nagyon jól jöhet ez a youtube-os link.
De aki ki bírja várni, hogy a hírben is szereplő AMD-s linkről lecsorogjon a FullHD videó, az utána nézze meg úgy is, mert érdemes, jobb a minősége. -
SzlobiG
félisten
Jó hogy nem csak 7000-es kártyával megy, megnéztem én is szép.
-
Darren82
tag
-
Apika
addikt
Ez derék munka volt...
-
rocket
nagyúr
válasz
Psychopeti #51 üzenetére
Igy
"D3D11\SuD3D11Device.cpp(84) : [21:15:00] ERROR: 1 OUTSTANDING REFERENCES TO D3D11 DEVICE. CHECK DEBUGGER OUTPUT FOR DETAILS." -
BiP
nagyúr
válasz
Psychopeti #51 üzenetére
Nagy fps-ssel menne a fekete képernyő, zenei aláfestéssel
-
Psychopeti
senior tag
Szerintetek 2DB EVGA GTX 580-al SLI-be hogy menne?
-
stranger28
addikt
Ötletes kis demó.
HD6950-nel, 2560x1440-ben 15 FPS egyébként. Éppen nézhető szerintem. -
MCBASSTION
aktív tag
Abu, azt jól értettem, hogy a PRT attól függően választja a RAM-ot vagy a VRAM-ot, hogy GCN videokártya van a gépben vagy sem?
mellesleg nagyon tetszik ez a PTEX...
"A program a DirectCompute 5.0-s felület képességeire is épít, amivel nagyon komplex megvilágítási modellt sikerült kreálni. Az úgynevezett forward rendert alkalmazó rendszer menedzseli a jelenetben a fényeket, aminek az eredménye egy pixelalapú megvilágítási modell. Ezt az AMD kiegészítette egy globális illumináció effekttel, ami származtat egy virtuális pontfényforrást, ott ahol a fény eléri a virtuális felületet. A fénysugarak fizikai interakcióját a felületekkel teljesen a cGPU számítja."
akkor ez most egy per-pixel forward renderer GI-vel, vagy pp ray-tracer GI-vel? és ha forward, akkor mit számítanak ki a DCompute-tal?
-
djculture
félisten
1280*1024 ben simán megy 5870 esen is.
A végén mikor a sárkány megszólal hogy bocs srácok akkor majdnem lefordultam a székröl
-
M@trixfan
addikt
Nagyon tetszik ez a demo is, de én ebben régimódi vagyok. Mindig hiányolok valami AAA kategóriás high-tech dolgot. Pl. egy über brutális Stalker jelenetet vagy hasonlót. Látom emögött a technológiát, de mindig jobban megmaradnak bennem az olyan demók ami sugallják milyen is lehet majd egy AAA játék. A városban robot elől menekulő Ruby vagy a Samaritan valahogy jobban megfogott.
-
BeLucZ
addikt
jelentem 480on is lefut, igaz totál hibásan és csak kép foszlányok vannak de elindult
amúgy a ladybug meg mecha demo megy nvn is hibátlanul és egész jól -
BeLucZ
addikt
Szerintem a Metro 2033ban látott por effekt is odabasz 1-2 helyen igencsak
(#33) Ueda : amúgy egyet értek, megnéztem a videot az egyik linken és igencsak steril az egész, olyan nagyon műanyag szaga van, de mondjuk gondolom ez volt a célja, hogy az animációs filmek hangulatát keltse csak real time
-
urdongo
tag
Nem jut eszembe az effekt neve, de a szálló por effekt az már talán a 6600 GT és X700 pro óta létezik. Egyébként én a legszebb formában való megvalósítását a Stalker COP Complete-ban (LINK) láttam, illetve az újabb BF3-ban.
Persze a Stalker-nél csak akkor jön elő ez az effekt ha úgy állsz egy ablak mögött hogy téged még nem ér a fény.. akkor remekül látszódik.
Ennek a videónak meg kifejezetten az a lényege, hogy ne szemeteljék tele minden féle effektussal... így szerintem jobban hasonlít a mozis animációs filmekhez.
-
hackeeeee
Jómunkásember
30k-val jön a videó..
Nos, HD5750-nel ~10-15 FPS...
Asztal felbontást használ?
-
Ueda
senior tag
A videóról : Ez nekem még mindig túl steril, több kosz kéne bele. Nem érzékelem, hogy levegőt vennék, levegő venne körül. Ha pl. valaki elhúzza függönyt és besüt a nap, akkor lássam azt a milliósok szálló porszemet. Nahh...
-
urdongo
tag
Itt megtekinthető JÓ MINŐSÉGBEN és HD regisztráció nélkül is a LEO techdemo videója: KATTINTS IDE!!!!
Tényleg fantasztikus. Kell egy ilyen kártya. -
radi8tor
MODERÁTOR
Köszöntem!
De ez a link jobb lett volna: AMD Demo Leo v1.0 -
BeLucZ
addikt
nvidiával megy ?
teraflopsok számítanak itt ?
-
mghltm
addikt
-
hackeeeee
Jómunkásember
Jah, értem, köszi!
Épp nézegetem, hogy a ptex oldalán letölthető az API, plusz ott vannak "demók", .mov-ban.
Érdekes ez az út, amire rálépett ezzel az AMD, de reméljük, hogy sikeres lesz, ráadásul minél hamarabb.. Amúgy ezzel akkor talán még sikeresebb lehet a DX11?
HD5750-nel nem merem megnézni, maradok a videónál inkább.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Akkor elindul nem 7k-s Radeon-nal is?
Csak gondolom akkor közel sem úgy néz ki, mint kéne neki, mivel ugye az 5-6k-s Radeon-ok nem tudják ezeket a fícsöröket, ami ehhez kell(ene).
-
UnSkilleD
senior tag
már csak arra leszek kíváncsi hogy vajon a játékfejlesztőket mennyire érdekli ez az uj dc5 alapú forward render, szerintem a deferred rendert nem mostanában fogja ez leváltani bár fsaa szempontjából jó lenne mert mehetne újra az msaa
-
#16939776
törölt tag
Érdekes útra lépett ezzel AMD.
Így biztosan kompromisszumokra lesz kényszerítve a vásárló.
Mindenesetre szép a demó. Ha lenne ilyen kártyám akkor megnézném hogy ez a sárkány mennyire terheli a gpu/cpu-t ha 5% alatt van akkor tényleg szintet léptek, ha 99% akkor várni kell még vele 2-3 generációt.
-
DraXoN
addikt
Impozáns képek.. a videóra is kíváncsi vagyok, sajnos lassan jön le. De hát kivárom.
elgondolkodva most ezen... az intel épp hogy csak kezdi beépíteni a GPU-iba a 10évnyi technológiai lemaradását, de ezen képességeket vajon mikor fogja berakni... úgy 2016-17előtt van rá mód majd?
-
Ueda
senior tag
1. Ha jól értem, ez félig olyan már, mint a ray-tracing. Hurrá !!!
2.Miért nincs erről egy Youtube-os videó ?Bocsi azt hittem csak a progi van.Biztos sokan kíváncsiak lennének rá.
-
juzer78
tag
Csak annyi, hogy a Leo techdemo 6870-en is megy, de eléggé akadozós, javít kicsit ha kikapcsoljuk a AA-t. (Auto helyett 1-es értéket adunk meg)
-
adrian23
csendes tag
És ez hogy játékban is működjön, gondolom a megatextúrázáshoz kell kapcsolódnia.
Szóval akik az id tech 5-öt szidták, majd néznek nagyot, ha a megfelelő hardverek és az engine a Doom4-ben kiteljesedik.(Megkövezhettek, ha nem így van) Nvidia-s vagyok, szóval lassan léphetne valamit, mert ha lenne pénzem, már lehet a piros oldalra ülnék...
-
Tibor_560sec
aktív tag
A haladás útján ...
-
Titagyerek
tag
nagyon jó cikk, szép képek
UP az AMD-nek -
mikej95
aktív tag
Na, a zöldeknek fel van adva a lecke. AMD-s vagyok, de nem szeretném, ha olyan aránytalanná válna a VGA versenyhelyzet mint a proci Intel-AMD között.
-
#56573440
törölt tag
képek alapján nagyon baba. az amd megint lépett egy olyan szintet amihez megint kell vagy 2 év legalább amire a fejlesztők is felzárkóznak, és kijönnek olyan játékok, amik érdemben ki is tudják használni.
-
gordonfreemN
addikt
Grat a cikkhez. Most elég fáradt vagyok angolozni, mert valószínű, magyarban nem sok mindent találnék, de ez a disney ptex formátum mit is takar egész véletlen? Most ez egy olyan szabvány, ami a disney által vált elérhetővé és ezt ők fejlesztették ki? Ők is ezt használ/ták-ják?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bitcoin Miner Eladó Bitmain Antminer S19 JPro 104 Th 3150 watt
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged