Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
mad1
veterán
válasz
}{3@Đ$}{0ot #149 üzenetére
Igazabol minden elesebb,es reszletesebb.Itt sokan magukat vigasztaltak mert nincs dx11es kartyajuk..
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
Én annyi különbséget látok hogy DX11-ben élesebb a fény a kocsi ablakán,meg az árnyékok!
-
#25422592
törölt tag
Hallo
Tudom hogy nem ide illik, de ti biztos tudtok nekem megoldást!!!
COD Modern Warfare2
X1950 Pro-m van, Win7 7100 oprendszer!!!
a játék indításánál a szöveg helyén színes maszatok jelennek meg, a menüt sem látom a háttérkép teljesen tiszta!!!
Mi lehet a gond???
Fos a kártyám ehhez a játékhoz???
Segítségeteket előre is köszönöm!!! -
syC
addikt
válasz
dangerzone #142 üzenetére
De örülök hogy nem cseréltem le a jó öreg 280-ast. És még 1-2 évig nem is fogom
-
dangerzone
addikt
Kb semmi különbség nincsen.
Talán majd 1 év múlva már jobban látszódnak a dx 11 előnyei, de most még semmi. Felesleges is új vga-t venni csak a dx 11 miatt. -
syC
addikt
Nesze neked dx11
Pláne 1-2 tesztben eddig lassabb mint a dx10
-
kpal
nagyúr
Na nem azért ,de ennyi minimális különbségmiatt kiadni 1 VGAért 100-150k,nem valami nagy gurranás a dx11 ,ez még megené dx10-nek is vagy 9-nek.
-
tome.jr
addikt
Élességben látom jobbnak egyedül a DX11-es képet, meg abban hogy a másodiknál nagyobb lett a pali füle.
Mindenesetre szerintem nem nagy durranás ez a DX11 mód. Azt is simán el tudom képzelni hogy a DX9-es képet erősen lebutították, mert nagyon ratyi módon homályos az egész.
A videón olyan az utolsó víztócsa mintha higanyba mentek volna bele a kocsival. Egyébként is elég gyenge az a vizes effekt. Azért a DX11-től meg a tesszelátortól többet vártam volna. A videón a közönségnek állati jó mozgása van, de azt nem tudom megfigyeltétek-e hogy nagyon otrombán kidolgozatlanok az emberek.
A VGA tesztben meg ugye ez a csodás DX11 + tesszelátor kombó azzal van megfejelve, hogy a majdnem 100k-s 5870 az 4870 szintjén teljesít. LOL.
A STALKER-ben meg ugye még az 5870 is játszahatatlan fps-t produkál DX11 + tesszelátor módban.
Ideje lenne már ha ezen eredmények tükrében csillapodna kicsit a mostani ATI 5xxx xénia láz.
-
vergilx
őstag
semmi különbség,de majdnem fele FPS?
Gratula,nem ezt ígérte az amd.... -
Tutykos
csendes tag
én se látok semmi különbséget!!!
-
frankie!
őstag
Nem akarok hinni a szememnek. A víz a videón valami szégyen. Ez főleg a fizikára, nem a grafikára igaz.
Az is szégyen, hogy milyen apró marhaságok döntenek egy olyan játék utódján (CMR 1;2) ami etalon volt a maga korában, s rallyrajongók ezrei nőttek fel rajta (a grafika szinte lényegtelen volt). -
-
P100
senior tag
Szerintem inkább a modellek valósághűségén kéne javítani. Pl. a grimaszokat, arckifejezéseket jobban kidolgozni. Ehhez nem kell DX11, csak időráfordítás, hogy mondjuk ha füst/port van akkor az emberke élethűen hunyorogjon, esetleg néha törölje ki a csipát a szeme sarkából. Vagy mondjuk kidolgozni az emberek kézujjait is, körmeit is.
Ez nyilván sok idő, de ettől lesz élethű. Illetve az emberek mozgásán is lehetne javítani, a legtöbb mai játékban még mindig nem az igazi, néha lebegnek járkálás közben és mondjuk a küszöbön is ugyanúgy lépnek át, mintha teljesen sima lenne a talaj.
-
Silenzio
addikt
válasz
PowerBuldog #3 üzenetére
Miért lenne látványosabb a végeredmény? Mozgásban megszépül, vagy mi? Szerintem ez is egy parasztvakítás. Na jó, a videóban már többet mutat. Lehet, nem a jó képeket emelték ki.
-
sislaciii
aktív tag
Amúgy sok ember, hogy nagyon hamar tükörsima lesz a víz.. Nem tudom, hogy ez minket/titeket mennyiben befolyásol 120-140-es tempónál..
-
Navaze
tag
válasz
pechman8 #127 üzenetére
Igen hát fizikailag való világban is úgy megy, hogy ha egy Rally versenyről lecsúszik a kedves delikvens akkor át „barangol” egy másik sarokra, és ott várja egy újabb küldi. Út közben el kaszál néhány kukát, ami alatt pénz van és így, lehet, futja a kocsi mosásra előtte. Na ja. Ha meg veszít dühében be Carmageddon-ozhat a nézők közé akik addigra a Német cenzúra miatt itthon is zöld vérű zombik lesznek. Szerintem gondold végig.
Ez az utolsó olyan autó verseny ami mindenki által fogyaszthatóan meg álja a helyét, a Hardcore autó szimulátorok és a tingli-tangli Nfs-ek között. Utóbbi miatt el nézést ha bárkit meg sértettem. Tessék kérem békén hagyni, legalább ezt. -
pechman8
tag
Hát én sem dobom el az agyam. Szép mind a kettő. Szerintem már nem a látványon kéne javítani, hanem a fizikailag valódi világon. Pl. ne zárt pályák lennének. Hanem interaktív világ. Ha kedvem tartja bemehessek Carmaggedonozni a közönség közé.
-
Azért Photoshopban néznék egy maszkolást, hogy hány pixelben tér el a kettő egymástól.
Ja és emiatt még 50%-os lassulás is. Abszolút hasznos a DX11...
-
Navaze
tag
válasz
PowerBuldog #122 üzenetére
Jaj tényleg. Hát ha teszt korrekt akkor tisztán látszik hogy a Tesselator használatával Dx11 alatt kb. 50-60fps-re zuhan vissza a sebesség. Hát én nem is tudom komolyan engem lehet, hogy annyira degradálna a dolog, hogy keresnék egy kötelet a sufniban a nyakam és a gázcső át hidalása céljából.pffff….
-
Navaze
tag
Azért az 5870, Dx11 alatt produkált min. 51fps, még bőven a játszható minimum érték felett van. És akkor valószínűleg, itt már mindent látunk.
Jók ezek a tesztek, csak hát, ha valahova oda van írva, hogy mivel lett tesztelve, akkor oda ahova nincs oda írva, hogy mivel tesztelve, ott mivel lett tesztelve?
És különben is hová tűnt a 9800gt? -
WesTM
őstag
Az tény hogy különbség (számottevő) valljuk be nincs, de hogy még a dx11 ilyen perverzül lassú legyen ebben az esetben az azért vicc... tesszaláció ennyire fogná a dolgokat?
vaccsdiszÉs ez még csak 1280...
-
suraki
tag
Ollie: átgondoltam.
Lehet én voltam a figyelmetlen de a cikkben nem láttam utalást arra, hogy teljesen azonos HW mellett tesztelték csak a DX-et váltva alatta.
Én abból indultam ki, hogy a GFX kártyát cseréltek ki. Ami bizony könnyen okozhat mosottabb képet, mint ahogyan színtér beli elcsúszásokat is.
S ezek könnyen okozhatják az általam említett és a képeken is látható eltérések egy részét.
Hol bukik a logikám? -
leviske
veterán
Basszus, ha már a korlátot képesek voltak megcsinálni tesszellátorral, akkor azoknak a szerencsétleneknek a képét miért nem tudták jobban kidolgozni??? A csajnak mind a két képen olyan a feje, mintha képen törölték volna egy tepsivel.
Remélem a jövőre megjelenő játékok jobban ki fogják használni a DX11 újdonságait. Amúgy azt lehet tudni, hogy a jövőre tolt címek hány százaléka kap még a megjelenés előtt egy DX11 patch-et (pl: a ME2?)? Esetleg arról, hogy a mostani játékok közül melyek lesznek DX11-esre patchelve (pl DA: O?).
-
atee
őstag
Asszem bölcs döntés volt egyelőre nem kiadni 70 ezret 5850 re. Ráérünk majd 35-40 ezer körül megvenni.
-
P100
senior tag
"DX11 az utolsó releváns DX API."
Ez mit jelent? Nem lesz több DX? Mi lesz helyette?
-
Navaze
tag
Hmm.. Engem inkább a Dx10-Dx11 közötti különbség érdekelt volna. Mivel én is szebb vagyok és gyorsabban futok, mint egy darab kő ugye. Egyébként is ekkora Ati-s plecsnikkel, alapjáraton necces a dolog. A Dirt első részénél is csak 2. 3. nv driverre sikerült döccenés mentesen bevennem a kanyarokat Gtx260-an. Ezzel szemben Hd4850-en fele annyi memó-val, fele akkora processzorral úgy szakított, hogy epilepsziás rohamot kaptam tőle. Úgyhogy, nesze nekünk bakker, kapunk a pofánkra a Shift miatt. Mehetünk sírni a mamának, csak az a baj evvel is, hogy ő most épp a Fermit hímezgeti.
mami:„ Jól van kisfiam majd a Fermivel menni fog”
Köszke. -
64b0r
aktív tag
Hogy ez mekkora kamu! Kábé fogták a képeket, azt mondták, hogy ez dx11, aztán megfotosoppolták egy kis homályos szűrővel, arra meg ráfogták, hogy dx9. Erre aztán kár várni!
Még szerencse, hogy a gamma önmagában jó, nem a dx11 fogja eladni a pc-s verziókat, az is tuti. -
mephi666
nagyúr
én ilyenekben látnám a tesszelátorok hasznát még, hogy csomó pluszmunkát lehetne nekik adni... egyik a törés, másik meg, hogy mondjuk fps-ben teljesen dinamikus legyen a környezet... pl a gránát hagyjon maga után krátert, ha olyan helyen robban... a falon pedig kalibertől függően ne csak egy ráhúzott textúra legyen a golyó nyoma, hanem szaggassa a vakolatot, vagy vékonyabb fal esetén üsse át és lehessen akár átlátni is rajta... így tényleg szaporodnának a poligonok szépen és változna a környezet is... tudom, hogy ilyet sem pite lemodellezni, de hasonló irányban lehetne mutogatni szépen az új funckiók előnyét... és ezeket alapértelmezetten fel lehetne használni később is bárhol
az opengl-re áttérve meg a rage-ből eddig látott videók elvileg egytől-egyik a készülő motorral készültek és szerintem brutál jól néznek ki... carmackék inkább a meglévő dolgokra építenek és nem az új dx-ficsőrökkel próbálják reklámozni a motort... nagyon várom már a végeredményt, de szerintem nem lesz kész még egy darabig
-
Móci
addikt
Sok különbséget én sem látok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából mindkét konzolnak saját felülete van, de a Xenos eléggé DX közeli. Amúgy elfogadják a rendszerek az OpenGL-ból kialakított kódokat is, csak célirányosan érdemes programozni a legjobb teljesítményért.
P100: A DX11 az utolsó releváns DX API. Nincs mit hozzátenni ehhez a futószalaghoz.
mephi666: Lehet ilyen gyűrődést csinálni. De ehhez nem elég három hónap pluszmunka.
-
mephi666
nagyúr
jah, a monolith lithtech akárhányas motorja volt alatta... ennek az elődei voltak pl a sogo mad, blood2 meg még csomó játék alatt... nekem sem jön be ez a sok blur effekt...
pár helyzetben jó, de amikor szanaszét mosódik már minden, akkor az túlzás... fps-ek közül engem a jericho-nál zavart kicsit, hogy hirtelen fordulásoknál folyt a kép is... az rendben, ha egy 150kilós dög lekever kettőt és képzavar van, mert a doom3-nál is jók voltak a hasonló effektek, de a folyamatos mosódás nem kellene...
ui: olyan technikai kérdésem lenne, hogy töréseknél dolgoztatják-e a tesszelátorokat? én ebben látnék még fantáziát, ha rendesen gyűrődhetnének az autók... (nem csak egy pár helyen megtört, textúrázott papírlap lenne pl. a motorháztető) itt tényleg lehetne munkát adni ezeknek az egységeknek rendesen és innováció is lenne... már vagy 10-15éve erőltetik a "realisztikus" töréseket, de még mindig nem győztek meg...
-
arpeen2
senior tag
Kíváncsi leszek a hangokra is ilyen hangsúlyt fektetnek-e, mert eddig egyik Colinban sem volt sok köze az autók hangjának a valósághoz. Aki volt már rally versenyen valaha és hallott élőben egy WRC-t pl az tudja mire gondolok. Ettől függetlenül, mindegyik részt végigjátszottam és szerettem is, de a hangok tuti több 10%-ot emelnének a játékélményen, ha csiszolnának rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPhone topik
- OLED monitor topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen routert?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- További aktív témák...
- Samsung 64GB (2x32) DDR5 4800Mhz CL40 UDIMM
- iPhone 16 Pro Max Desert Titanium 256gb
- iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium - Akkumulátor 92%
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 6 14IRH8 - 14" WUXGA OLED - i5-13500H - 16GB - 512GB - Win11 - 2+ év garancia
- Mini PC - Lenovo ThinkCentre M920q Tiny / i5-8500T / NVMe / USB Type-C / HDMI / 27% számla
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Zalman N4 Plus FSP 400W
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital RED Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Honor X7b 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest