Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz misx #100 üzenetére

    jah, a monolith lithtech akárhányas motorja volt alatta... ennek az elődei voltak pl a sogo mad, blood2 meg még csomó játék alatt... nekem sem jön be ez a sok blur effekt... :( pár helyzetben jó, de amikor szanaszét mosódik már minden, akkor az túlzás... fps-ek közül engem a jericho-nál zavart kicsit, hogy hirtelen fordulásoknál folyt a kép is... az rendben, ha egy 150kilós dög lekever kettőt és képzavar van, mert a doom3-nál is jók voltak a hasonló effektek, de a folyamatos mosódás nem kellene...

    ui: olyan technikai kérdésem lenne, hogy töréseknél dolgoztatják-e a tesszelátorokat? én ebben látnék még fantáziát, ha rendesen gyűrődhetnének az autók... (nem csak egy pár helyen megtört, textúrázott papírlap lenne pl. a motorháztető) itt tényleg lehetne munkát adni ezeknek az egységeknek rendesen és innováció is lenne... már vagy 10-15éve erőltetik a "realisztikus" töréseket, de még mindig nem győztek meg... :(

Új hozzászólás Aktív témák