- GeForce RTX 5050 kártyák az MSI portfóliójából
- Megérkezett a Phanteks új mikrotornya, akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- Jövőre veti be az FSR 4-et a Sony a PlayStation 5 Pro konzolon
- Angol futball: 30 szezon statisztikáiból gyűjt érdekességeket a Microsoft AI
- Kifarolhat az üvegszubsztrátumok piacáról az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- HP notebook topic
- Milyen széket vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Megérkezett a Phanteks új mikrotornya, akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- Apple asztali gépek
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mad1
veterán
válasz
}{3@Đ$}{0ot #149 üzenetére
Igazabol minden elesebb,es reszletesebb.Itt sokan magukat vigasztaltak mert nincs dx11es kartyajuk..
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
Én annyi különbséget látok hogy DX11-ben élesebb a fény a kocsi ablakán,meg az árnyékok!
-
#25422592
törölt tag
Hallo
Tudom hogy nem ide illik, de ti biztos tudtok nekem megoldást!!!
COD Modern Warfare2
X1950 Pro-m van, Win7 7100 oprendszer!!!
a játék indításánál a szöveg helyén színes maszatok jelennek meg, a menüt sem látom a háttérkép teljesen tiszta!!!
Mi lehet a gond???
Fos a kártyám ehhez a játékhoz???
Segítségeteket előre is köszönöm!!! -
syC
addikt
válasz
dangerzone #142 üzenetére
De örülök hogy nem cseréltem le a jó öreg 280-ast. És még 1-2 évig nem is fogom
-
dangerzone
addikt
Kb semmi különbség nincsen.
Talán majd 1 év múlva már jobban látszódnak a dx 11 előnyei, de most még semmi. Felesleges is új vga-t venni csak a dx 11 miatt. -
syC
addikt
Nesze neked dx11
Pláne 1-2 tesztben eddig lassabb mint a dx10
-
kpal
nagyúr
Na nem azért ,de ennyi minimális különbségmiatt kiadni 1 VGAért 100-150k,nem valami nagy gurranás a dx11 ,ez még megené dx10-nek is vagy 9-nek.
-
tome.jr
addikt
Élességben látom jobbnak egyedül a DX11-es képet, meg abban hogy a másodiknál nagyobb lett a pali füle.
Mindenesetre szerintem nem nagy durranás ez a DX11 mód. Azt is simán el tudom képzelni hogy a DX9-es képet erősen lebutították, mert nagyon ratyi módon homályos az egész.
A videón olyan az utolsó víztócsa mintha higanyba mentek volna bele a kocsival. Egyébként is elég gyenge az a vizes effekt. Azért a DX11-től meg a tesszelátortól többet vártam volna. A videón a közönségnek állati jó mozgása van, de azt nem tudom megfigyeltétek-e hogy nagyon otrombán kidolgozatlanok az emberek.
A VGA tesztben meg ugye ez a csodás DX11 + tesszelátor kombó azzal van megfejelve, hogy a majdnem 100k-s 5870 az 4870 szintjén teljesít. LOL.
A STALKER-ben meg ugye még az 5870 is játszahatatlan fps-t produkál DX11 + tesszelátor módban.
Ideje lenne már ha ezen eredmények tükrében csillapodna kicsit a mostani ATI 5xxx xénia láz.
-
vergilx
őstag
semmi különbség,de majdnem fele FPS?
Gratula,nem ezt ígérte az amd.... -
Tutykos
csendes tag
én se látok semmi különbséget!!!
-
frankie!
őstag
Nem akarok hinni a szememnek. A víz a videón valami szégyen. Ez főleg a fizikára, nem a grafikára igaz.
Az is szégyen, hogy milyen apró marhaságok döntenek egy olyan játék utódján (CMR 1;2) ami etalon volt a maga korában, s rallyrajongók ezrei nőttek fel rajta (a grafika szinte lényegtelen volt). -
-
P100
senior tag
Szerintem inkább a modellek valósághűségén kéne javítani. Pl. a grimaszokat, arckifejezéseket jobban kidolgozni. Ehhez nem kell DX11, csak időráfordítás, hogy mondjuk ha füst/port van akkor az emberke élethűen hunyorogjon, esetleg néha törölje ki a csipát a szeme sarkából. Vagy mondjuk kidolgozni az emberek kézujjait is, körmeit is.
Ez nyilván sok idő, de ettől lesz élethű. Illetve az emberek mozgásán is lehetne javítani, a legtöbb mai játékban még mindig nem az igazi, néha lebegnek járkálás közben és mondjuk a küszöbön is ugyanúgy lépnek át, mintha teljesen sima lenne a talaj.
-
Silenzio
addikt
válasz
PowerBuldog #3 üzenetére
Miért lenne látványosabb a végeredmény? Mozgásban megszépül, vagy mi? Szerintem ez is egy parasztvakítás. Na jó, a videóban már többet mutat. Lehet, nem a jó képeket emelték ki.
-
sislaciii
aktív tag
Amúgy sok ember, hogy nagyon hamar tükörsima lesz a víz.. Nem tudom, hogy ez minket/titeket mennyiben befolyásol 120-140-es tempónál..
-
Navaze
tag
válasz
pechman8 #127 üzenetére
Igen hát fizikailag való világban is úgy megy, hogy ha egy Rally versenyről lecsúszik a kedves delikvens akkor át „barangol” egy másik sarokra, és ott várja egy újabb küldi. Út közben el kaszál néhány kukát, ami alatt pénz van és így, lehet, futja a kocsi mosásra előtte. Na ja. Ha meg veszít dühében be Carmageddon-ozhat a nézők közé akik addigra a Német cenzúra miatt itthon is zöld vérű zombik lesznek. Szerintem gondold végig.
Ez az utolsó olyan autó verseny ami mindenki által fogyaszthatóan meg álja a helyét, a Hardcore autó szimulátorok és a tingli-tangli Nfs-ek között. Utóbbi miatt el nézést ha bárkit meg sértettem. Tessék kérem békén hagyni, legalább ezt. -
pechman8
tag
Hát én sem dobom el az agyam. Szép mind a kettő. Szerintem már nem a látványon kéne javítani, hanem a fizikailag valódi világon. Pl. ne zárt pályák lennének. Hanem interaktív világ. Ha kedvem tartja bemehessek Carmaggedonozni a közönség közé.
-
Rhino666
addikt
Azért Photoshopban néznék egy maszkolást, hogy hány pixelben tér el a kettő egymástól.
Ja és emiatt még 50%-os lassulás is. Abszolút hasznos a DX11...
-
Navaze
tag
válasz
PowerBuldog #122 üzenetére
Jaj tényleg. Hát ha teszt korrekt akkor tisztán látszik hogy a Tesselator használatával Dx11 alatt kb. 50-60fps-re zuhan vissza a sebesség. Hát én nem is tudom komolyan engem lehet, hogy annyira degradálna a dolog, hogy keresnék egy kötelet a sufniban a nyakam és a gázcső át hidalása céljából.pffff….
-
Navaze
tag
Azért az 5870, Dx11 alatt produkált min. 51fps, még bőven a játszható minimum érték felett van. És akkor valószínűleg, itt már mindent látunk.
Jók ezek a tesztek, csak hát, ha valahova oda van írva, hogy mivel lett tesztelve, akkor oda ahova nincs oda írva, hogy mivel tesztelve, ott mivel lett tesztelve?
És különben is hová tűnt a 9800gt? -
WesTM
őstag
Az tény hogy különbség (számottevő) valljuk be nincs, de hogy még a dx11 ilyen perverzül lassú legyen ebben az esetben az azért vicc... tesszaláció ennyire fogná a dolgokat?
vaccsdiszÉs ez még csak 1280...
-
suraki
tag
Ollie: átgondoltam.
Lehet én voltam a figyelmetlen de a cikkben nem láttam utalást arra, hogy teljesen azonos HW mellett tesztelték csak a DX-et váltva alatta.
Én abból indultam ki, hogy a GFX kártyát cseréltek ki. Ami bizony könnyen okozhat mosottabb képet, mint ahogyan színtér beli elcsúszásokat is.
S ezek könnyen okozhatják az általam említett és a képeken is látható eltérések egy részét.
Hol bukik a logikám? -
leviske
veterán
Basszus, ha már a korlátot képesek voltak megcsinálni tesszellátorral, akkor azoknak a szerencsétleneknek a képét miért nem tudták jobban kidolgozni??? A csajnak mind a két képen olyan a feje, mintha képen törölték volna egy tepsivel.
Remélem a jövőre megjelenő játékok jobban ki fogják használni a DX11 újdonságait. Amúgy azt lehet tudni, hogy a jövőre tolt címek hány százaléka kap még a megjelenés előtt egy DX11 patch-et (pl: a ME2?)? Esetleg arról, hogy a mostani játékok közül melyek lesznek DX11-esre patchelve (pl DA: O?).
-
atee
őstag
Asszem bölcs döntés volt egyelőre nem kiadni 70 ezret 5850 re. Ráérünk majd 35-40 ezer körül megvenni.
-
P100
senior tag
"DX11 az utolsó releváns DX API."
Ez mit jelent? Nem lesz több DX? Mi lesz helyette?
-
Navaze
tag
Hmm.. Engem inkább a Dx10-Dx11 közötti különbség érdekelt volna. Mivel én is szebb vagyok és gyorsabban futok, mint egy darab kő ugye. Egyébként is ekkora Ati-s plecsnikkel, alapjáraton necces a dolog. A Dirt első részénél is csak 2. 3. nv driverre sikerült döccenés mentesen bevennem a kanyarokat Gtx260-an. Ezzel szemben Hd4850-en fele annyi memó-val, fele akkora processzorral úgy szakított, hogy epilepsziás rohamot kaptam tőle. Úgyhogy, nesze nekünk bakker, kapunk a pofánkra a Shift miatt. Mehetünk sírni a mamának, csak az a baj evvel is, hogy ő most épp a Fermit hímezgeti.
mami:„ Jól van kisfiam majd a Fermivel menni fog”
Köszke. -
64b0r
aktív tag
Hogy ez mekkora kamu! Kábé fogták a képeket, azt mondták, hogy ez dx11, aztán megfotosoppolták egy kis homályos szűrővel, arra meg ráfogták, hogy dx9. Erre aztán kár várni!
Még szerencse, hogy a gamma önmagában jó, nem a dx11 fogja eladni a pc-s verziókat, az is tuti. -
mephi666
nagyúr
én ilyenekben látnám a tesszelátorok hasznát még, hogy csomó pluszmunkát lehetne nekik adni... egyik a törés, másik meg, hogy mondjuk fps-ben teljesen dinamikus legyen a környezet... pl a gránát hagyjon maga után krátert, ha olyan helyen robban... a falon pedig kalibertől függően ne csak egy ráhúzott textúra legyen a golyó nyoma, hanem szaggassa a vakolatot, vagy vékonyabb fal esetén üsse át és lehessen akár átlátni is rajta... így tényleg szaporodnának a poligonok szépen és változna a környezet is... tudom, hogy ilyet sem pite lemodellezni, de hasonló irányban lehetne mutogatni szépen az új funckiók előnyét... és ezeket alapértelmezetten fel lehetne használni később is bárhol
az opengl-re áttérve meg a rage-ből eddig látott videók elvileg egytől-egyik a készülő motorral készültek és szerintem brutál jól néznek ki... carmackék inkább a meglévő dolgokra építenek és nem az új dx-ficsőrökkel próbálják reklámozni a motort... nagyon várom már a végeredményt, de szerintem nem lesz kész még egy darabig
-
Móci
addikt
Sok különbséget én sem látok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából mindkét konzolnak saját felülete van, de a Xenos eléggé DX közeli. Amúgy elfogadják a rendszerek az OpenGL-ból kialakított kódokat is, csak célirányosan érdemes programozni a legjobb teljesítményért.
P100: A DX11 az utolsó releváns DX API. Nincs mit hozzátenni ehhez a futószalaghoz.
mephi666: Lehet ilyen gyűrődést csinálni. De ehhez nem elég három hónap pluszmunka.
-
mephi666
nagyúr
jah, a monolith lithtech akárhányas motorja volt alatta... ennek az elődei voltak pl a sogo mad, blood2 meg még csomó játék alatt... nekem sem jön be ez a sok blur effekt...
pár helyzetben jó, de amikor szanaszét mosódik már minden, akkor az túlzás... fps-ek közül engem a jericho-nál zavart kicsit, hogy hirtelen fordulásoknál folyt a kép is... az rendben, ha egy 150kilós dög lekever kettőt és képzavar van, mert a doom3-nál is jók voltak a hasonló effektek, de a folyamatos mosódás nem kellene...
ui: olyan technikai kérdésem lenne, hogy töréseknél dolgoztatják-e a tesszelátorokat? én ebben látnék még fantáziát, ha rendesen gyűrődhetnének az autók... (nem csak egy pár helyen megtört, textúrázott papírlap lenne pl. a motorháztető) itt tényleg lehetne munkát adni ezeknek az egységeknek rendesen és innováció is lenne... már vagy 10-15éve erőltetik a "realisztikus" töréseket, de még mindig nem győztek meg...
-
arpeen2
senior tag
Kíváncsi leszek a hangokra is ilyen hangsúlyt fektetnek-e, mert eddig egyik Colinban sem volt sok köze az autók hangjának a valósághoz. Aki volt már rally versenyen valaha és hallott élőben egy WRC-t pl az tudja mire gondolok. Ettől függetlenül, mindegyik részt végigjátszottam és szerettem is, de a hangok tuti több 10%-ot emelnének a játékélményen, ha csiszolnának rajta.
-
misx
senior tag
Erről az jut eszembe amikor TV-t vettünk (képcsövest) a Media Marktban, akkor a Panán sötétebb volt a kép mint a Samsungon és talán a színe sem volt olyan jó. Megkérdeztünk egy arra járó eladósegédet, aki szépen fogta a távírányítót és igazított rajta. Egyből jobb lett mint a Samu.
Mellesleg most játszom újra az AVP2-t még ratyi DX8-as motor hajtja (azt hiszem Monolitos), de a hangulat még ma is okés. Ennyit a grafikáról. Majd a 2010-es új AVP meglássuk, hozza-e a szintet, mert a DX11-ben csillogó Alien-nyál az kevés lesz.
-
P100
senior tag
Szerintem a DX9-es képe sokkal szebb, mint a DX11-é. A DX11 nem élethű... ezért kellett olyan nagy dobra verni a DX11-t? Csak médiahúzás az egész, hogy okot adjanak az új kártyák megvételére. Részemről várok DX12-ig.
-
#97544192
törölt tag
semmi különbség nincs, csak a tesszelátorért vegyél dx11-es kártyát köcsög.
mellesleg ilyen emberek 2005-ben voltak... -
Fáraó
őstag
Az alsó két kép nem is egyforma, így elvileg nem is lehetne összhasonlítani őket. Vannak apró megjelenítési különbségek, de én is többet vártam a DX11-től. Mondjuk a Colin sosem a közönség szép megjelenítésére hajtott, ezért sztem rossz döntés volt pont ezt a témát előhozni.
sTERNI: Azért azon a vízen még csiszolhattak volna kicsit.
Vizet csiszolni nagyon nehéz munka, látod, ők sem bírtak vele. -
hétalvó
addikt
ezek alapjan a kepek alapjan az ati el is kezdheti az arcsokkenteseit, mert keves ember lesz az aki ezert penzt ad.
-
Ren Hoek
veterán
Hát ez baromi látványos
A víz a videóban továbbra is rémes. Nemám felfröccsenik vagy valami, hanem hullámzik mint egy higanytócsa
Ehh...
Jobb lett volna ha ezeket a képeket meg videót nem is adják ki.
-
suraki
tag
Ez látható, de ugye te sem gondolod komolyan, hogy a D11 élesebb képet ad mint a DX9?
Mint ahogyan a DX9 sem sötétebb a DX11-nél.
Ezek mind csak beállítási kérdések.
Még abban sem vagyok biztos, hogy ezek a difik a Dirt2-esen múlottak és nem az aktuális VGA/Monitor kombó eltérő tulajdonságain (VGA/DVI kalibráció). -
SzlobiG
félisten
A dx11-es képen sokkal élesebb minden ha váltogatjátok a két képet azonnal látni fogjátok Dx9-es mintha homályos lenne. Az emberes képen valóban nem sok minden látszik.
-
suraki
tag
Ha a Gamepod célja az volt, hogy blamálja az MS-t, akkor sikerült.
Ez a két kép max annyit mond, hogy a Dirt2 esetében tökmind1, hogy dx9 v 11 fut alatta.
Szerencsére az Xboxon, játékok kapcsán már nem hülyítik a népet API verziók összehasonlítgatásával. Mivel ott nem tudnak ezzel rábeszélni egy újabb hardverre.
Ettől még a Forza3 legalább ilyen jó és lövésem sincs, hogy milyen DX-en fut. -
horvathkrisz
addikt
Miért a DX9-cel hasonlítják össze a 11-et, amikor még így is alig látható a különbség?
-
BalaNce87
addikt
válasz
PowerBuldog #86 üzenetére
Nem értelek csinálnak egy HD5850/70, HD5750/70 tesztet és abba szépen beleteszik a DX11-et, mert valószínűleg a többséget az érdekli hogy mit tudnak DX11-ben a DX11-es kártyák. Ezeknek Nvidia-s ellenfele úgy tudom nem lesz, mintha itt olvastam volna hogy befejezik a felsőkategóriás kártyák gyártását, ebből kiindulva meg nemhiszem hogy lesz ellenfele, lehetséges hogy lesz DX11-es kártya de az se csúcs lesz, ahogy DX10.1-es kártyái se érnek sokat.
-
BalaNce87
addikt
-
sTERNI
senior tag
Azért azon a vízen még csiszolhattak volna kicsit.. elég fura.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
PowerBuldog #81 üzenetére
A Xenos miatt be kellett vetnie magát a DX rejtelmeibe, de még nem mondott le teljesen az OpenGL-ről.
-
PowerBuldog
veterán
válasz
D4rkAv3ng3r #78 üzenetére
J. Carmack mióta gondolkodik szerinted DX9-ben? Vagy egyáltalán bármilyen DX-ben? Ő az OpenGL Alfája-Omegája. Doom3 motor is OpenGL-es volt.
Persze lehet, hogy én vagyok lemaradva, és átállt DX-re.Abu megelőzött.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
D4rkAv3ng3r #78 üzenetére
J. Carmack annyira DX9-ben gondolkodik, hogy OpenGL-en teker.
Az ID Tech 5 használ geometry shadert is, ami eléggé DX10 fícsőr. Amilyen szép kockás ujjai voltak a karaktereknek, még meggondolja a tesszellátort is.
-
T.Peter
őstag
Az Alien vs Predator-ban már kicsit jobb a helyzet, mint itt, azt elismerem. A Battlefield Bad Company 2-re pedig kíváncsi vagyok, hogy mit fognak tesszellálni. Remélem, hogy a tankok ágyúcsövei már nem lesznek szögletesek.
(#78) D4rkAv3ng3r: Sajnos nem használják a boxban sem, pedig jó dolgokat lehetne kihozni belőle. Például lehetne olyat, hogy az ingzseb ne csak az ing textúrával egybefüggő zseb legyen, hanem álljon ki rendesen. Persze mindezt csak akkor, ha közelebb megyünk a karakterhez.
-
D4rkAv3ng3r
senior tag
Érdekes módon bizonyítja a Dx11 szükségtelenségét az is, hogy J. Carmack is még DX9-ben gondolkodik, láttam is FullHD-s képeket a Rage-ből és igencsak meggyőzően fog kinézni. A sebességgel sem lesz gond, mivel a MegaTexture miatt a háttéren sok erőforrást megspórol a Tech5 engine.
Szóval aki akarja az kajálja be milyen jó lesz a DX11, de nem így lesz. A tesszalációt is X-Box360-ra a Mass Effect használta meg 1-2 cím. Szóval még X-Box-on sem elterjedt a dolog.
-
T.Peter
őstag
Aki nem programozik, azt hol érdekli, hogy milyen hasznos dolgok jelennek meg a fejlesztők számára az új dx-ben? Neki csak a látvány fontos, hogy jóval szebb legyen, mint az előző generációs dx-el készült játékok. A másik pedig, hogy szerintem nem azzal kéne reklámozni a dx-et, hogy mennyivel gyorsabb, mert az 5870 majdnem kétszeres teljesítményt nyújt a 4890-hez képest, szóval elvileg mindenféleképpen gyorsabbnak kéne lennie a játékoknak. Az pedig megint nem stimmel, hogy hiába van ekkora teljesítménye az 5870-nek, csak a közönség, a víz, meg a zászlók vannak tesszellálva. Valami nagyobbal kéne nyitniuk, mert ez így szerintem gyenge. Amúgy meg az xboxban is elkezdhetné mindenki használni a tesszellátort.
-
JColee
őstag
Ez a videó már régi, benne volt valami hírben, vagy talán abu linkelte
Szaby59 Ebben a sebesség dologban én nem hiszek, az informatika világának egyik alaptörvénye, hogy egy újabb szoftver nem lehet gyorsabb a régebbinél. Mindig ez van, beharangozzák, hogy ezzel majd háromszor gyorsabban csinálják ugyanazt, sőt még picivel jobb vakítást raknak rá, de érdekes módon mindig lassabbak lesznek a dolgok. Pl vga drivernél is, néha megfigyelhető egy lassulási tendencia bizonyos játékokban, ez mitől lehet? Talán így is megfelelő sebességgel fut, de mondjuk 10%al lassabban, mint régebben
/eddig egy kivétellel találkoztam, a win7el, csak ebben meg a videók állati pixelesek, nem értem, miért/
-
eXodus
őstag
Nem kell látszódnia. Ezt nem lehet felfogni? (Crysisnál is volt pl egérmozis felbontáson amikor a valósággal hasonlították össze és alig látszódott a különbség. Persze a játékban már más volt a helyzet.) Ezzel befejeztem. Nem is akarod megérteni! Erre is válaszolsz vmit, szmájlikkal szépen h tied legyen az utolsó szó.
(#72) BalaNce87
Minden számít. Sok apró effekt miat lesz egyre szebb a játék. Mellesleg a tesszellációnál nem csak minimálisan lesz több polygon, hanem sokkal több, és nem csak az éleket tünteti el hanemrészletesebb lesz pl a objektum. Ezt lehet fokozni víz effektnél, hullámzó szászlónál, stb. -
gV
őstag
CS két képén azt látom h dx9-ben AA off, dx10-ben AA on, ettől még nem kéne 3asára esni az fpsnek, viszont az tény h nem ugyanaz a látvány
elég gyengére sikerült összehasonlitó képek, pedig multkor még azt kérdeztem h miért nincsenek összehasonlitó képek a dirt 2-ről, mostmár legalább értem
-
PH-User
addikt
Nem látok semmi különbséget, ezért aztán híresztelhették annyira...
-
SalvadorLynx
aktív tag
Hát az első képen látható a különbség. Miért nem a dx 10 -el hasonlítják össze?
-
BalaNce87
addikt
Most nem kell mentegetőzni, ennél azért többet várt volna bárki, DX9 régi, akkor gondolná az ember hogy DX11 ha már 10 nem volt, akkor látványban és sebességben is sokkal jobb legyen mint a 9, csak az a baj hogy ez nem így van. Xboxra elég ocsmány volt a Dirt2 recés szélek, elmosott minden túl kontrasztosak voltak a színek zavaróan, reméljük gépen szebb és normálisabb lesz azért.
Az igaz hogy arra hivatkoztak hogy ez a DX11 inkább sebességben jön elő mint látványban, de a tesszeláció vagy mi az ugye javít a textúrák minőségén jobban kidolgozottabb lesz, és itt ezt minimálisan lehet csak látni, persze hangsúlyozom hogy itt, lehet más játéknál jobb lesz. Személy szerint még korai ez a DX11, megvásárlás szempontjából, senki nem fog semmiről leamardni ha nem vesz ilyet. -
KvPt
tag
Hagyjátok már ezt a parasztvakítás szöveget. Komolyan, szerintem az a parasztvakítás, hogy mindenki aki egyáltalán nem értsemmit a programozáshoz, minden egyes alakalommal leírja, hogy parasztvakítás. A directx-t nem csak a grafikáról szól. Van csomó egyébb programozási része, amikről nekönk fingunk sincs, de a programozóknak hasznos lehet. Ezt nem értem miért nem lehet már felfogni, annyi helyen lehet róla olvasni, vegyétek már a fáradságot az állandó fikázódás helyett.
-
Te valamit nagyon beneztel, ehhez semmi koze a gtx-nek.
De ahhoz se, h kinek milye van, pusztan latas kell hozza.
Mondhattam volna pl a clear sky-t is, az is kamu, arrol nem is beszelve, hogy ugyanazon a helyen, ugyanazt a latvanyt nyujtva, dx9-ben 3-szor gyorsabb: katt
(#60) Szaby59 A konzolosok mar reg vegignyomtak.
-
Robi BALBOA
őstag
Hátha ezeket a képeket direkt adták ki akkor nem jót csináltak vele hanem rosszat!
De hadjuk a jósolgatást, főleg pár gagyi képre hivatkozva.
Remélem azért jó lesz a gém! (főleg azért mert jár a karimhoz!)
-
#85552128
törölt tag
Mikor értitek már meg, hogy itt nem azon van a léneg, hogy milyen szép az effekt, hanem, hogy milyen GYORS!
Konzolra is lesz a játék, úgyhogy meg van írva az dx9-ben is, de ha már PC-s verzió, akkor miért ne tehetnék bele a 11-et??? 10.1-es kártyákon minden gond nélkül (persze 11-es effekt nélkül) futni fog, 10-esekkel meg lassaban. -
keIdor
titán
Nevetséges...
-
D.Orion
veterán
Hát ez a videó nagyszerű lett. Ekkora szar tech demot még nem láttam. Simán azt közölték vele, hogy lusták voltak dx9-ben megírni a bonyolultabb dolgokat. Inkább választották a dx11 + tesselation-t. Most őszintén van itt valaki aki nem látott ilyen "dx11" effekteket dx9-ben?
-
misx
senior tag
Szerintem már annyira jó a játékok grafikája hogy nem tudnak hova fejlődni (jelentősen). DX10 is egy akkora parasztvakítás mint az LCD TV HD-tartalom nélkül.
-
KvPt
tag
Komolyan ennél rosszabbul nem is választhattak volna képet. És így persze megint előjön a sok okos, hogy hú ezt csak parasztvakítás, meg nincs is semmi különbség. Az első képen, amit a videón is mondanak, a világítás a lényeg, a fényhatások, sokkal kontrasztosabbak, nem csak egy sima anizotróp szűrésről van szó. Ha megnézitek a háttérben lévő ház(?) ablakkerete, és az átjövő fény sokkal kontrasztosabb, aminek ugye semmi köze az anizotróp szűrőhöz, mert az ugye csak a textúrákat élesíti, szóval ebből következően a világítás miatt élesebb az egész kép. A másodikon meg ugye a tesszallált közönség lenne a lényeg, csak hát azok még tesszallálva is olyan rondák, hogy nem kéne őket közelről mutogatni, de azt kötve hiszem, hogy a Griddben így néz ki a közönség közelről...
-
bpx
őstag
de, többek közt
csak mindenki azt hiszi, hogy hú új dx, az azért van, hogy az majd valami olyan eget rengetően fasza grafikát tud majd az elődhöz képest, hogy még a vak is hd5xxx-ért rohan a boltba
aztán persze mikor kiderül hogy nem erről van szó, akkor lehet rögtön jönni fikázni, hogy fúdegagyi, felesleges, dx9azisten -
eXodus
őstag
Szép semmitmondó válaszaid vannak. Ilyeneket én is tudok: Azért válaszolsz így mert gtxed van... ha neked nem lehet gyorsabb/szebb, akkor másnak sem lehet.
(és természetesen a mondat végi kötelező szmájli sem maradhat le.)
Crysis hogy jön ide? Amikor kijött akkor tudni lehetett h kamu dx10 (nv közreműködés ugyebár) Azóta már van pár valódi dx10 engine.
(#37) Skizz Miért baj az h van benne +feature? Inkább adjanak ki bugos szart? (GTA4)
-
Inv1sus
addikt
Directx11-ben kikapcsolták a glowot, amit amúgy is egy trágya effektnek tartok. Ennyi különbséget látok.
-
hemaka
nagyúr
Egyiken be van kapcsolva az a motion blur vagy micsoda, a másikon meg nincs, kb ennyi a különbség szerintem.
-
Geffry
aktív tag
Én nem értek a lovakhoz de a dx11 hatalmas vívmánya nem a visszafelekompatibilitás? Amiben a dx 10 nem remekelt... ha jól tudom... és így ha valakinek nem megy a dx11 mert pl hardverje nincs alá, akkor csak szimplán lekapcsolnak az extra szemkápráztatások és dx9-ben látsz mindent.
De könnyen lehet hogy én félreértettem valamit, ezesetben vegyétek úgy hogy egy szót nem írtam.Amúgy, ahogy már máshol kifejtettem, per pill az 5k-s szériát hagyni kéne a polcokon. (bár AMD párti vagyok) Szvsz csak a fogyasztás szól mellette, amiért viszont nem érdemes ennyit ráfizetni. Az annyira új játékok amiknek meg már nem elég a 4k-s radeon, még láthatáron sincsenek.
-
edward2
addikt
Azonkívül hogy ronda nem látok különbséget. Mellesleg dx9 vs dx10 még ennél is értelmetlenebb. Bár azt magyarázták hogy gyorsabban fut stb. Hát én ezt nem vettem észre vagy valamit rosszul csinálok.
-
"Ha valóban ezért késik a játék -és ez nem csupán egy jól sikerült ürügy- akkor örülhetünk, hogy van legalább egy kiadó aki a PC-sek igényeit is szem előtt tartja."
A játékosok miatt? Ugyan már. A Codemastersnek van egy zsíros szerződése az ATI-val, ezért lesz benne DX11 támogatás.
-
átverés a köbön de nem kell meglepődni láttunk már ilyet ....
crysis ultra high kamu dx10 mód
érdekes módon simán futott xp alatt is
-
- = Zk = -
félisten
de ha azt mondom, hogy a Gridben pöppet részletesebb a közöznség, akkor kapom a bunkót, mi?
-
válasz
Dr. Romano #36 üzenetére
Pontosan, leszedtem a 2 képet és egymás után is csak mintha levették volna a szűrőt.
-
Dr. Romano
veterán
Tényleg olyan mintha csak valami AF ON vs OFF párharcot látnék a képeken
-
-
greensmoker
csendes tag
Sztem nem ezeket a képeket kellett volna választani.Sok különbség nincsen köztük, viszont nem vágtam hanyat a grafikától ahogy ránéztem a képekre.
-
BalaNce87
addikt
Itt jobban meg lehet nézni. DX9-be nemtudom miért ilyen homályos a kép, ezt direkt így csinálták meg vagy mi?
-
#Morcosmedve
veterán
persze itt nem jön át am meg a legtöbbet most még csak átfordítják nem irják meg külön az újabb dx re
-
fagy53
nagyúr
Bizony van különbség, a DX11-es alsó, a közönséget mutató képnél jól kivehető az a háttér ami a DX9-esnél szinte teljesen sötét. Az alakoknál szinte alig látható különbség, az autóknál csak élességbeli különbség van, ami nem biztos, hogy a DX11 érdeme. Készülhetett volna élesebb kép DX9-ben is.
Előnyként halljuk, hogy gyorsabb, több FPS lesznek a DX11-es játékok, mert a elvileg a DX11-ben az azonos effektek gyorsabban számolhatók, mint DX9-ben. Pontosan így , ezzel a szöveggel indult a DX10 is, jelentek meg annakidején a hasonlóan minimális különbségeket felvonultató képek és később nyilvánvalóvá vált, hogy jó esetben úgy futott a DX10-ben a játék, mint DX9-ben, bár az utóbbi sokáig gyorsabb volt.
Vegyetek Win 7 OS-t és DX11-et tudó VGA-t és tiétek a jövő! Legyetek profitgenerátorok! -
Shodan
őstag
ez röhej, menjenek a picsaba.
-
eL Geri
őstag
Hát hogy őszinte legyek, nekem úgy tűnik, hogy úgy csináltak szebb 11-es grafikát, hogy a 9-est, 10-est visszabutították volna
Mi is látszik ebből a 2 (4) képből?:
- A régebbi életlenebb. Ezt nem hiszem, hogy a régivel nem lehetett volna kiküszöbölni.
- Az újabbnál mintha nagyobb, részletesebb textúrákat alkalmaznának. Ha ez igaz, akkor ez is csak parasztvakítás és nem a dx különbségtől adódik.
- Az egyetlen jogos különbség az embereknél a valamivel részletesebb tesszeláció, de ez se eget rengető.De szerintem nem is ebben van az új kártyáknak az ereje, hanem a puszta gyorsaságukban / erejükben
-
Mappa
addikt
dx9 ide vagy dx11 oda ...szép szép de ez már nem colin rally ....szvsz
-
marcus.fenix
aktív tag
Remélem ezt csak viccnek szánták...
Kár hogy nem írja a felső sarokban az fps-t. Lehet ott lett volna különbség.
Mint a RE5-ben... bárki játszhatta DX10-ben, ha úgy érezte, hogy DX9-ben túl sok a frame másodpercenként...mert más különbség nem volt...
-
athomi
veterán
Az első képen mintha élesebb lenne a kép DX10 alatt (hogy DX9-be miért kell, hogy homályos legyen, azt nem értem).
A második képen a közönségen lévő tesszaláció előnyét láthatjuk, hogy ebből mennyit lehet élvezni egy autóversenyzős játék alatt, azt gondolom nem kell ecsetelni. -
nobela
senior tag
Nono, azért a legfontosabb nem derül ki.
Mi a helyzet mozgásban?
Mert lehet, hogy a dx11-es vason jobban optimalizáltan fog futni -
boeing
őstag
Szerintem ezt a DX11-egyet nem egy autos játéknál kéne eröltetni.
-
Silentfrog
veterán
meghát belerakhattak volna még egy dx 10-dx10.1 képet is.
És akkor a 4 kép közül lehetett volna keresni a nincset... -
Ez ultralol gyerekek....
eXodus Full hd-ban meg milyen kulonbseget latnank a kepeken?
-
eXodus
őstag
Ilyen gagyi képen minek kerestek különbséget?
650 x 500 felbontás...uhhh még mikroszkóppal sem lehetne látni semmit sem. Ráadásul a legfontosabb tulajdonság a sebesség, amit állóképen kizárt h lát valaki... -
Televan74
nagyúr
Hát ha csak ennyi lesz a különbség, akkor nem nagyon fogják az új vásárólak meggyőzni.
És az Nv fanok is nyugodtan várhatják fermis Geforce -t.Vagy ez megint egy olyan csel, hogy nem kell pc -n játszani, mert konzolon úgy is szebb lesz.És nem vagyok a pc -s játékok ellen,mivel konzolom nincs( na jó egy PS2 ott pihen a dobozában a szekrény tetején). De ha így lesz , akkor ezt megint összehozták a programozók. Dx11, nesze semmi , fogd meg jól...
-
Silentfrog
veterán
Ha az a két kép a délutáni betelefonálos müsroba lenne,és a feladat az lenne,hogy keresd meg a külömbséget szegény müsorvezető sokáig számolhatna vissza mire meglenne a válasz.
Olyan mindha az ati vs nv kártyái képét analizálnám.
Minimális külömbség biztos van... -
válasz
pengegyerek #9 üzenetére
tényleg nem sok különbség van
szerintem pont játék közben nem fogjuk észre venni a különbséget
állóképnél esélyesebb... -
D.Orion
veterán
Hát ez mekkora szar. Kb annyi a különbség, hogy ezt egy képlopó progi beállításaival(milyen minőségben mentsen) is el lehet érni. Majd, hogy nem fake-nek lehetne nevezni ezt az összehasonlítást.
-
pengegyerek
aktív tag
a 2. képnél mintha élesebb kidolgozottabb lenne a háttér meg az elsőnél élesebb a kocsi de tényleg nincs sok különbség.
Majd meglátjuk játék közben, hogy jön ki a DX 11 java(illetve akinek van DX 11- es karija az látja meg)
-
gYaLo
őstag
Ez nagyon gyenge lett..
-
Skizz
addikt
Brembo a szpozor?
Amúgy nem látok semmi különöset.
-
No-kia
addikt
lehet nekem is elég lesz a 4870 az 5770 helyett, itt so különbséget nem látok
-
JColee
őstag
én még a tesszalátor előnyét is észreveszem
utolsó képen keményen néz ki a jobb oldali emberke fülenajó a kukásinges csóka válla normálisan néz ki dx11nél, nem három poligon az egész
egyébként sztem ne erről a két képről vonjatok le végleges következtetést
lehet, hogy pl a víz sokkal jobban néz ki dx11el
másrészt meg nehogy egy játék miatt most gyorsan késztetést érezzetek új vgara, csak bedumálják, hogy csíra leszel, ha neked nem dx11el fut -
JoolsNOS
veterán
Olyan a különbség kb mintha trilinear vs antiisotrop lenne.Jöhetne már. De emiatt nem fogok dx11 kártyát venni. Sebességnél eltűnik ez a részletesség.
-
PowerBuldog
veterán
A kocsis képen csak annyit látok, hogy a DX11-es élesebb a kép.
Az embereknél meg egy kis tesszeláció van, aztán kész csók.
Nem látok ezeken a képeken semmi eget rengetőt, a végeredmény valószínűleg látványosabb lesz. -
Thom!
veterán
lehet h vak vagyok, de ez LOL
-
Tigerclaw
nagyúr
Én semmi különbséget nem látok, se pro se kontra. (1-2 apróságon kívűl, de azok nem az enginetől mások szerintem)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- BestBuy ruhás topik
- CNC topik
- Milyen egeret válasszak?
- HP notebook topic
- További aktív témák...
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest