- Milyen RAM-ot vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Használt VGA / videókártya ajánló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
A haverodnak szerezni kell egy white sign soapstone nevű tárgyat egy NPC-től (Solaire). Ezzel a fickóval normális esetben a második boss után lehet találkozni. Könnyű megismerni, a Napot bámulja.
A kővel le lehet tenni egy jelet. A remasterben le is jelszavazható asszem, hogy más ne tudjon megidézni.
Ekkor te - emberalakban - megkeresed a haver jelét, és rányomsz. Ekkor a havert beidézed fantom alakban a te játékodba.
Ha meghalsz, vagy legyőzitek a pálya végi főellenséget, akkor automatikusan kidobja a világodból játék. -
MageRG
addikt
Nem spoileres jótanácsot nem biztos hogy lehet adni.
Ne tegyél pontot a resistance-re. A kovácsot ne bántsd.
Van egy jó gyűrű, amire írja hogy ha leveszed, eltörik. Jól gondold meg hogy kell-e, mert nem lehet javítani, elvész. Egyébként ebben a részben csak két gyűrű slot van.
Van egy másik jó gyűrű (tankoknak), amit egy erős ellenséges NPC-től lehet elvenni. Ő nehogy leessen valami szakadékba harc közben, mert ugrott a gyűrű.
Van egy hasznos NPC, aki a sztori egy pontján meghalhat. Ha megtalálod a lelkét, akkor fel lehet támasztani. De ha elhasználod a lelkét (ezt viszonylag könnyű elbénázni), akkor annyi.
A többi bénázást nagyjából vissza lehet csinálni.
Ja, és eredeti élményért ne master key-t válassz az elején. -
hubai38
aktív tag
Sziasztok hogyan lehet a Dark Souls Remastered coop-ban tolni?
Előre is köszi a választ. -
belan
addikt
Végig szeretném játszani ezt a játékot esetleg valami jó tanács van? Ds3 400 órám van benne ng4 játszottam vele platina is lett, nioh 1,2 is platina, bloodborne nem jött be, demons souls nyomtam le most ps5. Azt mondják ds2 legnehezebb a darksouls sorozatban , ds1 azért választanám mert ds3 nagyon be jött meg demons souls is, na persze még 60 fps is számít.
-
woryz
senior tag
Ezt se lehet (érdemes) billentyűzet + egérrel játszani? Kell a kontroller hozzá?
-
Yodamest
veterán
válasz
#71043776 #49 üzenetére
Én is amondó vagyok, hogy nem szabad csalni semmilyen játékban, még akkor sem ha azt hisszük jó lesz mert nem.. nem lesz jó, csak magunkat csapjuk be vele. Most mi értelme van, hogy ad magának soult és felhúzza a karaktert, ha utána játéktudás híján ugyanúgy meghal a bossoknál... ha nem tudja hogyan kell harcolni, lehet akár lvl500-as karaktere is ugyanúgy meghal majd, csak mondjuk nem 2 ütésből hanem 6-ból, de meg fog történni ugyan úgy.
Ez olyan mint amikor futball managerben könnyíteni akartam a dolgomon, mert nem láttam át a taktikai beállításokat teljesen és editorban beállítottam a csapatomnak valami eszement sok pénzt. Utána persze 1-2 órán át poén volt, hogy fú nálam játszik minden világsztár, de tudjátok mi történt? Fos volt a csapat!!! Sorra kaptam ki kisebb csapatoktól, BL-ből kiestem stb. mert hiába voltak világsztárjaim meg végtelen büdzsém egyszerűen semmi taktika nem volt mögötte nem tudtam vesztes-nyertes helyzetben mit kéne lépni, szóval inkább kezdtem egy new game-t ás megtanultam játszani.
Šolaire nagyon szépen leírta pár hsz-el ezelőtt, nem a cél a fontos, hogy végigvidd örökélet kóddal meg ilyenek, hanem, hogy az út során szerzett tapasztalatokkal más emberré válsz. Lehet nagyon légből kapott szövegnek tűnik, de a soulsborne szériában ez tényleg így van.
-
MageRG
addikt
Szerintem a panaszkodók már eleve el vannak tévedve.
Ez nem egy átlag megmentem a világot power fantasy, ahol a legelső kis goblintól a legutolsó sárkányig mind azt várja, mikor tiszteli meg őket a nagybetűs HŐS a kardja élével.
Itt a világot nem érdekli, élsz-e vagy halsz. A játékostól függetlenül létezik.Nem hiába mondják, úgy kell hozzáállni, mint pl. a Super Mario Bros-hoz, vagy a KJK-könyvekhez.
Természetes hogy sokszor meghalsz, mert így van tervezve a játék.
Viszont minden egyes kudarc után egy kicsit többet értesz meg, míg végül valódi tapasztalattal, gyakorlattal győzöl. És nem azért, mert 120. szintű lett a karaktered. -
smilod0n
csendes tag
Én az asszonnyal rágtam át magam a DS sorozaton, imádtuk mindketten
Viszont remastered-ből igazán kivehették volna a chain backstab-et (bár van akinek ez nem bug hanem feature)
-
Šolaire
veterán
válasz
johnyblaze #76 üzenetére
Nekem nem jött be de nagyon erős karit lehet belőle építeni.
-
Šolaire
veterán
válasz
johnyblaze #73 üzenetére
Nehéz ilyet fejleszteni sok meló
-
johnyblaze
aktív tag
https://www.youtube.com/watch?v=iBRpNdY1i8o
na egy ilyen buildet szeretnék én is -
#71043776
törölt tag
Jó neked
Én sokat szidtam a játékot. Ugye a From elég erősen bekorlátozza a játékteret, kicsit túlzásba is viszik (mikor elakadsz egy téglában is, meg a 20 centis buckára nem lehet felugrani), és ha véletlenül rossz helyre ugrasz, akkor lecsúszol valamelyik irányba, mint egy csúszdán. A hitboxról nem is beszélve
Persze a legtöbb esetben azért a türelmetlenség, meg az a bizonyos "még egy ütés" az oka.
Az Aldia's Keep-ben van egy lépcső az olvasztós részen, amin egyszerűen nem lehet oldalra leugrani, a végén meg még el is lehet akadni. Olyan lépcső máshol is van, és nincs ilyen korlátozása. Mikor két ellenség között menekülnél, de elakadsz a semmiben, az kellemetlen. -
Šolaire
veterán
-
#71043776
törölt tag
Talán a Demon's Souls-é sem volt ilyen. Meg készülnek a videók, hogy invadelik a sok noobot, és mondják, hogy jajj iszik, meg jajj nem tudja használni a szar kardot, stb. Nem tudom miért kell ez.
Mondjuk azért vannak vicces részei is, a fashion souls, meg a kreatív harcok, stb. -
#71043776
törölt tag
Semmi gond, csak nem értettem hirtelen.
Amúgy olyan közösségek alakultak ki a Souls játékok körül, hogy keményen megmondják, hogy hogyan kell játszani. Csak online, csak ezzel, csak azzal, a Havel a noobok csaló páncélja, stb. Ilyenkor az ember említené, hogy túl nehéz, arra jön a git gud. Persze nem a topikra értem, hanem általában a neten. Ha valaki saját magának csal/könnyít/nehezít/tangás modot rak be, akkor nyugodtan.
A csalókat nagyon utálom, részben miattuk nem foglalkozok már semmilyen multis dologgal. Mikor még egy Pacman leaderboard-ra is felteszik magukat 1 másodperces időkkel... a DS-nél meg az a kretén, aki szórta az átkot meg az egg head-et...Szerk.: Nem használok trainert, egyetlen DS-sel játszok, az a második rész. A többi nem tetszik, nem is játszottam azokat végig
Az örök életnek nem tudom mi értelme a gyakorláson kívül, de a 99-es statoknak végül is van haszna, könnyíteni tudnak. És azt tudjuk, hogy pusztán magas statokkal nem lehet nyerni a játékban. -
#71043776
törölt tag
Ha az embert bosszantja a játék valamilyen tulajdonsága, akkor vagy nem játszik, vagy a kedve szerint alakítja. Rengetegszer hallani azt is, hogy ez egy multiplayer játék, offline nem szabad játszani, mert elveszik a lényege. Ez is pont olyan. (Érdekesség, hogy a DS2-ben a 9 covenant-ből 7 max. szintre fejleszthető offline is)
Egy pontig szórakoztató, utána idegesítő, és az a pont mindenkinek máshol van. Ha az ember nem fizetett érte, akkor hagyja a francba, de ha még meg is vette, akkor az pluszban zavaró
Inkább trainerrel menjen plusz pár soul, és játssza végig. Szerintem.
-
No, itt igazodjon ki az ember.
Akkor a BB a legkönnyebb? -
#71043776
törölt tag
Ezzel sokan tudnának vitatkozni, különösen a Souls játékokkal kapcsolatban
Kinek mit jelent a játék.
Viszont ha nem gond a trainer, akkor csak húzd fel 99-re az életet meg a staminát, és próbáld úgy. Szerintem nincs olyan critical hit, ami képes lenne lecsapni egyből. Igazából a plusz soulok nem annyira számítanak csalásnak szerintem, mert hosszadalmas farmolással bármennyi lehet nálad, így csak az időt rövidíted le. Vannak páncélok meg gyűrűk a hátbatámadás ellen, stb. Nagyon összetett játékok ezek, ha sikerül átlendülnöd a kezdeti nehézségeken.
A DS2 DLC-i nagyon durvák, szerintem átgondolatlanok. Az összes bosst le lehet gyűrni az alapjátékban, de ugyanazzal a karakterrel két ütéssel megöl egy sima DLC-s ellenség is, mert csak, legyen nehéz. -
kolopele
nagyúr
válasz
#71043776 #41 üzenetére
Bevetettem csalásokat már a játékhoz, kivéve az életerőt, mert úgy viszont már semmi értelme nem lett volna, hiszen nem tudtak volna soha megölni, viszont úgy meg némelyik sima mezei ellenfél képes volt valami speciális ütéssel lecsapni , na itt végleg elment a kedvem. Nekem egy játék ne a kihívásról szóljon hanem a szórakoztatásról, a kihívást a való életben kell keresni, ezek csak játékok.
-
#71043776
törölt tag
válasz
#80123904 #42 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy minden egyes summon növeli a boss életét? Legalábbis az első részben igen, a másodikban a def statjait növeli. Ha nincs megfelelő fegyvered, akkor inkább nehezít.
Szerintem lehetne easy fokozat, de nem úgy, hogy két ütéssel átgázolsz mindenen. A bossok élete lehetne 75%, vagy egyszakaszos bossharcok lehetnének, vagy lehetne plusz bonfire itt-ott, stb. Lehetne kreatívan csinálni. Persze akkor nem lehetne mondani, hogy "én bezzeg az öklömmel lecsaptam a Four kings bosst", mert akkor jönne a kérdés, hogy milyen fokozaton.
Nem tudom, hogy milyen lehetőségek vannak az 1-ben meg a 3-ban, de a második részben van egy covenant, ami pont neked való, a Company of Champions. Nincs summon, nehezebbek a harcok. Ez felfogható hard mode-nak, tehát létezik a dolog.
robogo81: Nekem is kellett egyszer-kétszer, mert elegem volt abból, hogy újra meg újra ugyanazokon a helyeken kell átmennem, és a bosshoz percek alatt értem oda, hogy minden optimális legyen. Azóta belejöttem, és már nem gond a dolog.
-
robogo81
senior tag
válasz
#71043776 #41 üzenetére
Ez a mentés másolás/visszatöltés elég sok hajszálamat megmentette mostanában(is),nagyon nem vagyok rutinos játékos a ds1-ben,de már annyit össze raktam a próbálgatásokkor,hogy végre rászántam magam arra hogy teljesen kijátszom,először megyek egy elég nagy öngyilkos túrát a firelink környékén(először elmenni a uchigatanért,meg távolsági fegyverért a kereskedőért,utána,vissza a halott sárkányhoz a pajzsért meg a kardért,a sárkány völgybe,utána a temetőbe egy gyors tura a felszerelésekért,meg ha van kedv,még benézni a katakombákba a nagy kaszáért,utána,még egy szuszra elmenni Blighttown-ba a sárkányvölgy felől a flaska tuning lélekért,szerintem a másik katana szerintem nem tud többet,ami a másik kijárat felől van a ház tetején),és ezzel kezdtem el a komolyabb játékot,és most értem először Anor Londo-ba.
Bocs a hosszú monológért,meg az egybe mindenért. Csak sokat segített a majdnem gyors mentés mód. -
#80123904
törölt tag
Szerintem a dark souls-ok legnagyobb hibája az, hogy megengedi az NPC/emberi segítséget a bossoknál. Én ezt nem engedném NewGame+-ig.
Ha már egy csökött npc társad is van a bossnál, akkor az összes nevetséges szintre egyszerűsödik. Pont a lényegi (szerintem lényegi) részét veszi el a játéknak."A 2 meg valahogy nemtudom, volt olyan palyaresz ahol 2 phantomot is segitsegul tudtam hivni a bejaratnal, es vegigszaladtam bossig, megoltam es kesz 5 perc alatt. Csak ugy pislogtam hogy ez most mivolt. Nem az lesz a kedvenc reszem."
Ez tökéletesen mutatja, hogy miért nem lehet ezekbe a játékokba nehézségi szint állítót rakni. Ha lenne easy fokozat, akkor az megölné az egész játékot. Úgy nem lehet élvezni, mert a nehézség nélkül a játék 0. Ha nincs benne kihívás, akkor nincs miért játszani."A 3 latvanyra, erzesre nagyon jo volt, de nekem nem volt nehezebb mint az 1."
Gondolom ott is hívogattad a bossokhoz az NPC-ket, úgy jó hogy nem nehéz. -
#71043776
törölt tag
Ha ilyen érzelmeket vált ki belőled a játék, akkor nem gondoltál még egy edző (trainer) bevetésére? Pont neked találták ki. A saját ritmusodban játszol, gyorsíthatod a farmolást, gyakorolhatod a harcokat, sokkal kevésbé bosszantó a pályarészek újrajátszása.
Aztán ha már kb. mennek a dolgok, akkor új karaktert csinálsz, és máris jobban élvezed a játékot, és nem törsz össze semmit.Egy másik megoldás, hogy a fontosabb pillanatokban (mikor nagyon sok soul van nálad hosszas farmolás után, vagy fog gate előtt állsz) kimásolod a mentésed biztos helyre. Megpurcansz, és visszamásolod a mentést. Hopp, megint ott vagy!
Ezt arra, hogy nincs elég bonfire.
Ha nem élvezed a játékot úgy, ahogy ki van találva, akkor legyél kreatív. Erre vannak a modok is minden játéknál. Csak legyél offline, úgy tisztességes.---
Egyébként ha már leírtátok, szerintem a második rész a legkönnyebb mind közül. Gyors fejlődés, könnyű fejlesztések, teleportálás az elejétől, a bossharcok könnyítésének lehetősége, sok NPC summon, opcionális bossok, a pontok újraelosztása.
-
Feverke
tag
Erdekes, nekem pont hogy nem tunt olyan neheznek a DS3. Bar tenyleg az 1 meg a 2 utan biztos segitett a rutin.
Az 1ben farmolni kellett a humanityt a patkanyoktol hogy tudjak segitseget hivni Anor Londohoz
mert olyan nehez volt kinyirni Ornstein es Smoughot.
A 2 meg valahogy nemtudom, volt olyan palyaresz ahol 2 phantomot is segitsegul tudtam hivni a bejaratnal, es vegigszaladtam bossig, megoltam es kesz 5 perc alatt. Csak ugy pislogtam hogy ez most mivolt. Nem az lesz a kedvenc reszem.
A 3 latvanyra, erzesre nagyon jo volt, de nekem nem volt nehezebb mint az 1.
OFF: Most kezdtem el a Nioht tegnap, az mennyire nehez akkor most ezekhez kepest?
-
sp8787
addikt
válasz
atainprison #27 üzenetére
Azt ugy erdemes jatszani. Ugye az elso vegigjatszasnal honapok etltek el a DLC-k kozott igy mindenki mindent kipucolt. De most a masodiknal tunt fel ,hogy milyen ugymond konnyen lehet unlockolni. Remelem ezt a 2-ben atalakitjak. Egyebkent ez az unlockolas regen nehezebb volt csak ahogy jottek a DLCk meg a patchek mindig engedtek vmennyit a rinyalasnak. Nem lett volna szabad.
-
kolopele
nagyúr
A tipikus Monty Python esete
Én akár még meg is szerethettem volna ha legalább minden boss előtt lett volna egy bonfire, de nem............Ha már nehézségi szinteket szentségtörés lett volna beletenni (hogy miért azt ma sem értem) legalább ennyit megtehettek volna, meg esetleg valamivel sűrűbb mentési lehetőséget.
-
kolopele
nagyúr
Ha választanom kellene inkább százszor játszanám ki a COD új részét vagy az AC Originst mint ezt egyszer. Én a 3. résszel ismerkedtem meg először, és itt törtem ketté egy alig 40 ezres kontrollert. Mielőtt még a monitor vagy a gép is sorra került volna inkább delete.....................
-
Šolaire
veterán
válasz
yericho800 #28 üzenetére
Nekem meg a 2 tűnt a legnehezebbnek főleg a dlc. A 3 k@csög volt a kedvencem
egyébként ez teljesen változó. Ha most megkérdeznéd itt a széria legnehezebb esetleg legjobb Boss harcait mindenki mást írna
-
yericho800
aktív tag
A ds 1 pálya dizaj,meg lehetőségek mint kovácsok,árusok. Meg bla bla... ezekbe hamarabb be lehet bukni mint a ds3, ds2 az biztos! Sokat játszottam mindegyikkel. Ds1 ha lehet ilyet mondani a legnehezebb... ds3 is nehéz. Főleg ha nem vagy tapasztalt benne... de a 2-3. Végigjátszás után már ott a pálya ismeret és okosabb vagy.
nekem a 3. Rész jött be a legjobban. 2 könnyűnek mondanám.de ez is nézőpont kerdese.
-
-
Megvettem, azóta se játszottam vele.
Itt a remastered. Deal of the century. -
sp8787
addikt
válasz
atainprison #21 üzenetére
De ez csak akkor igaz ha ahhoz tartod magad amit irtam mas esetben inkabb vhogy igy nezne ki sztem
BB>DS3(DS3>BB)>Nioh>DS>LOTF
-
Šolaire
veterán
Ez az én véleményem. Bossok nehezebben a 3-ban. Viszont az első rész játék menete fapadosabb és nem csak a teleportálást írtam hanem több dolgot is. Ash lake-Ben átkozódj meg kétszer és nincs nálad purping stone meg még nem lehet teleportálni verekedd magad vissza negyed életerővel az árusig. Vagy írtam az emberré válást. Az elsőben csak a tabortűznél tudsz így út közben a bossig betamadhatnak többször is míg a 3-ban a Boss előtt is meg tudod tenni. Az hogy az elsőben nehezebb a játékmenet maga azt úgy értsd hogy sokkal kevesebb a kényelmi funkció mint mondjuk a 3-ban.
-
sp8787
addikt
válasz
AxBattler #14 üzenetére
A DS2-rol nem tudok nyilatkozni.
Ha feltetelezzuk a kovetkezot, sima melee jatekot jatszol, nem cheese-elsz, beleszamitjuk a DLC-ket NG+-okat is akkor sztem es ismetlen ez szigoruan szubjektiv akkor:Nioh>BB>DS3>DS>LOTF. A BB>DS3 az lehet akar foditva is DS3>BB mivel nekem erzesre nagyon kozel van a 2 jatek.
Ismetlem ez full szubjektiv!
-
sp8787
addikt
Nezd ezek egyike sem jelenti azt ,hogy a DS "nagyságrendekkel" nehezebb mint a DS3. Ez egyszeruen nem igy van. A teleportalas hianya is valojaban nem neheziti a jatekot csak hosszabbitja. En pl. a rengeteg backtrackingtol feltem mint a tuztol. Es nem, nincs annyi ,hogy ez zavaro/idegesito/nehez lenne.
A Bossok meg sztem a legjobb pelda mivel a DS3-ban a Bossok igazi roadblockok. Osszehasonlithatatlanul nehezebbek a bossok a DS3-ban. Es a ugye a bossok a jatek reszei tehat....
-
És a DS2, meg a BB?
-
Šolaire
veterán
A bossok a 3. Részben szerintem nehezebben mint az elsőben. Viszont az első rész játékmenete nehezebb,mert fapadosabb nincs csak közepén teleportálás az árusok a fejlesztéshez szükséges cuccok szét vannak szórva,csak tábortűznél lehet emberré válni,estus szám nem fix külön kell izzitani őket amihez humanity kell stb.
-
sp8787
addikt
Mielott belekezdenek elore leszogezem ,hogy nem a flamekeltes a celom.
Namarmost "...kétségtelen, hogy a Dark Souls III már nagyságrendekkel könnyebb volt, mint az első rész...".
Szandekosan nem mondok erre a mondatra semmilyen jelzot csak sajat velemenyemet/tapasztalatomat irom le. A DS3 osszehasonlithatatlanul nehezebb mint a DS(R). Ez egyaltalan nem azt jelenti ,hogy a DS(R) konnyu lenne csak ez egy egyszeru teny sztem.
Kivancsian varom barki velemenyet/indokalasat ...etc. aki szerint ez nem igy van. Tenyleg erdekel!
-
ribizly
veterán
Ebbe mindenképpen beleszaladok egyszer.
Majd 10€ alatt...
-
Mans20
addikt
Ha jönne a billentyűzetre javítás még el is lehetne kezdeni.
-
A régi vicc, miszerint az új hanghordozókat mindig azért találták ki, hogy újra és újra megvehesse a zenekedvelő a kedvenceit, úgy tűnik lassan a játékosokat is eléri.
5-10 évente mindig jön majd egy remastered verzió, az aktuális konzol (és PC) generációra, teljes árú új játékként.
-
Vampyr is lesz?
-
Šolaire
veterán
A 3. Részt “áramvonalasították”. Itt nem lehet egyből teleportálni,az átoknak valóban van hatása mert felezi az életerőt akár véglegesen is ha nem orvosoljuk,csak a tabortűznél lehet emberré válni így a bosshoz útközben ha be akarunk idézni valakit simán betámadhatnak,a fegyver fejlesztés is kicsit bonyolultabb a kovácsok árusok szanaszét vannak nem egy helyen, a különböző ember-ek amik a fejlesztéshez kell pl:divine,occult,very large ember ami a +15-ös fejlesztéshez kell stb is szét vannak szórva és még sorolhatnám. Ha innen nézzük igen nehezebb.
-
... kétségtelen, hogy a Dark Souls III már nagyságrendekkel könnyebb volt, mint az első rész, így aki annak kiismerése után valami mélyebb kihívásra vágyik, az itt bizton megtalálja azt.
Hogy mi? Nekem azt írták, hogy kezdjem inkább az 1-el, a későbbiek fokozatosan nehezednek... a BB-vel együtt. Akkor most hogyisvane'?
-
Šolaire
veterán
Köszi a tesztet
Áldassék a Nap
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Egy nagyszerű játék egy sok extrát nem tudó újrakiadása – valahogy így lehetne legyszerűbben összefoglalni, hogy mit tud a friss Dark Souls Remastered.
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen autót vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Építő/felújító topik
- iPhone topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest