- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Bluetooth hangszórók
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Egér probléma
- ASUS ROG Ally
Új hozzászólás Aktív témák
-
hardzsi2
aktív tag
Még jobban kilóg a lóláb, ha azt nézzük, hogy pl. a Prius 4 nem kaphat zöld rendszámot: https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2016/06/09/toyota-prius-ez-tenyleg-4-litert-fogyaszt/
A cikkíró véleménynét is ideidézem, mert remekül összefoglalja és maximálisan egyetértek vele:
Miért nincs zöld rendszáma? - Bár a szabályalkotó biztos meg tudja indokolni, hogy míg a BMW X5 hibrid, vagy a Mercedes GLE hibrid több száz lóerővel zöld rendszámmal parádézhat, parkolhat ingyen, addig a Prius – ami tisztán elektromosan nem tud 25 kilométert megtenni – kénytelen meghúzni magát a “normális” rendszámú tömegben. Amíg az előbbi modellek már megjelenésükkel, sőt, szimpla létükkel is arcon köpik azt, amit környezetvédelemnek hívunk, addig a Prius a teljesen vállalható 100 lóerő alatti benzinmotor teljesítményével és valós 4 literes fogyasztásával sokkal inkább rászolgálna a zöld rendszámra. Én biztos nem adnék semmiféle kedvezményt, zöld rendszámot mondjuk 2 tonnánál nehezebb, és 130 lóerőnél erősebb hibrid autóra. És önök?[ Szerkesztve ]
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest