Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hardzsi2
aktív tag
Még jobban kilóg a lóláb, ha azt nézzük, hogy pl. a Prius 4 nem kaphat zöld rendszámot: https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2016/06/09/toyota-prius-ez-tenyleg-4-litert-fogyaszt/
A cikkíró véleménynét is ideidézem, mert remekül összefoglalja és maximálisan egyetértek vele:
Miért nincs zöld rendszáma? - Bár a szabályalkotó biztos meg tudja indokolni, hogy míg a BMW X5 hibrid, vagy a Mercedes GLE hibrid több száz lóerővel zöld rendszámmal parádézhat, parkolhat ingyen, addig a Prius – ami tisztán elektromosan nem tud 25 kilométert megtenni – kénytelen meghúzni magát a “normális” rendszámú tömegben. Amíg az előbbi modellek már megjelenésükkel, sőt, szimpla létükkel is arcon köpik azt, amit környezetvédelemnek hívunk, addig a Prius a teljesen vállalható 100 lóerő alatti benzinmotor teljesítményével és valós 4 literes fogyasztásával sokkal inkább rászolgálna a zöld rendszámra. Én biztos nem adnék semmiféle kedvezményt, zöld rendszámot mondjuk 2 tonnánál nehezebb, és 130 lóerőnél erősebb hibrid autóra. És önök?[ Szerkesztve ]
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest