- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
Haha, ezen jót röhögtem, köszi.
Egyetértek a cikkel (bár igazából csak átfutottam rajta, holnap alaposabban átolvasom), túl fragmentált az OpenGL jelen pillanatban (mondom ezt úgy, hogy naponta fejlesztek vele), nagyon sokan ragaszkodnak a legacy cuccokhoz ami egyértelműen visszatartja a fejlődést, már rég megmondták, manapság már a state machine dolog nem a legjobb megoldás, gyenge dokumentáció (legalább is ami a 3.1+t illeti, legacy tutorialokból annyi van mint a fene), kevés debugolási lehetőség (már a glGetError() -on túl ), ami van az is pedig elég vicc szinten van a Direct3D megfelelőkkel szemben. AMD-ékről rég tudjuk, hogy nem tudnak OGL drivert írni, az Intelt már meg sem említem, azt viszont furcsálom, hogy állítólag az NVidia sok helyen eltérne az OpenGL specifikációtól, nekem nem ez a tapasztalatom.
What I cannot create, I do not understand
-
GeryFlash
veterán
Hát azért ez durva, oké hogy Abu ,,picit" AMD párti de azért...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Jack@l
veterán
Khmm, ilyen manapság az objektív tájékoztatás. (tudtam én hogy blikk, csak nem sejtettem... )
@Fiery: 3-5 év és eltűnnek ezek a problémák, megy a levesbe az egész shadinges hóbelebanc (legalábbis játéknál meg grafikai progiknál tuti nem lesz sok keresnivalója)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kevés játék támogat OpenGL-t. Az egész API láthatóan egy nagy átláthatatlan kódhalmaz.
Az API-n a driver újraírása nem javít. A core profile-ra gyors lett a driverük, de ennyi. Persze írtak jobb kiterjesztéseket, amelyek már szabványosak és amelyekre a GDC-s modern OpenGL előadások is épültek, de igazából ezek sem érték el a hatást.
A kérdés az, hogy meddig éri meg foltozgatni? A piac resetet akar. Innen pedig egy üzlet az egész, hogy minél tovább húzódik a reset annál többen fogják a Mantle-t választani. Lehet, hogy Graham odateszi magát amennyire tudja, de a vezetőségben meg felmerül, hogy miért is kellene ezt támogatni, amikor pont a mostani gondok viszik hozzájuk a fejlesztőket. Mafiamódszer? Valahol az, de amíg működik nem érdekli őket.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Az a baj, hogy tervező/modellező progik nagy része azt használja windows alatt is. Oda se ártana egy stabil és gyors működés.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minden gyártó magasról leszarja valamilyen módon a Linux tábort. Az NVIDIA nem segíti a nyílt driverprojekteket, ezért sok linuxos utálja őket. Az Intel segíti a nyílt driverprojekteket, de nem ad gyári támogatást ezért linuxos utálja őket. Az AMD segíti is a nyílt driverprojekteket és adnak is gyári támogatást, de mindkettőre csak félgőzzel figyelnek ezért linuxos utálja őket. A helyzet az, hogy minden cég a saját érdekeire rendezkedett be, és eközben a Khronos nem elég kemény ahhoz, hogy a háttérbe szoríttassa a cégérdekeket.
Ami közös ezekben a cégekben, hogy mindannyian tesznek rá, hogy ki mit gondol és arra is, hogy Linuxszal mi lesz konzumer szinten.(#53) Jack@l: A Windows nem azokat a drivereket kapja. Ott beépítenek FirePróhoz való rutinokat is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PandaMonium
őstag
Igen, ezekkel tisztában vagyok, csak az a gond, hogy pl. AMD driverekből már most is van nyílt forráskódú és közelében sem jár stabilitásban és teljesítményben a hivatalos zárt drivernek. Legalább is ez volt a helyzet mikor legutóbb linuxal foglalkoztam egy AMD HD7870 XT-n, azóta persze lehet, hogy változtak a dolgok.
What I cannot create, I do not understand
-
vinibali
őstag
pont a te általad linkelt cikk is ezt vetiti előre. nagyon sok GPU-hoz köthető kernel patch érkezik mostanában a kernelhez és lesz az xorg meghajtó része. nem rossz a nyilt driver, de hw-es gyorsitásnál szokott hibázni. nekem például a google térkép csak egy fekete háttér
BIOS/UEFI írás, helyreállítás, törlés, mentés! https://www.bvinarz.org/bios-iras/
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...