Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz GeryFlash #4 üzenetére

    Ha ezt a SteamOS okozta volna, akkor a Valve már egy saját API-val mutatta be. Ezért is vártam a rendszert és ezért is legyintettem nagyot, mikor a legnagyobb újítása egy controller volt.
    A Valve nagyon valószínű, hogy az egész API fejlesztést rá akarta hagyni a Khronos-ra és egyszerűen egy saját, Debian/Ubuntu alapú konzol firmware-t akartak kiadni, ami alá a közösség majd bedolgozik, a cég meg kaszál tovább spontán a Steam-en.

    A Mantle pontosan, hogy a Valve-et ébresztette fel, hiszen ők vannak abban a helyzetben, hogy cselekvés nélkül olyan helyzetbe kerülhetnek a Windows-hoz képest, hogy simán félre lesznek söpörve. A DirectX12 már valószínűleg konszenzusban a Xbox One hardverével készült, csak a Mantle-el ellentétben nem egy gyártót kell meggyőzni az irányról.
    Amit a Mantle a DX12 kapcsán elindíthatott az maximum a várakozási idő lecsökkentése, hiszen a Microsoft aktuálisan a konzoljával bőven ráért volna, míg a Windows vonal lemarad.

    (#21) arn: Egy saját API munka és pénz lett volna, Ők meg ingyenből akartak egy saját konzolt tiszta profittal...

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz GeryFlash #49 üzenetére

    A szememben a Khronos nem egy tökös és keménykezű szervezet benyomását kelti, és ezt évek óta vallom. Úgy gondolom még ha akarnák is a változást, akkor is túl puhapöcsűek hozzá. És ezt most nem bántásból mondom rájuk, csak egyszerűen nem működnek jól. Azt nem tudom, hogy ki ezért a felelős, de én a vezetőt már most kirúgnám, mert évek óta lemaradnak az újításokról, amikor pont azért fizeti a sok cég a tagságot, hogy a Khronos abból a pénzből mindenkinél hamarabb meglássa a jövőt. A gondok egy részéért biztos felelős a mostani vezető.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák