Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy fogalmaznék, hogy a Mantle koncepciójának mintájára, de nem a strukturális működésének mintájára. Ilyen a DX12 is. És elsősorban azért mert ezt eleve játékfejlesztők dolgozták ki.
Az alacsony szintű elérésnél nem kell olyan dolgokra gondolni, amit évek óta nem tesznek meg a fejlesztők. Aki dolgozott konzolra (Xbox 360, PS3, PS4, stb.) annak teljesen ismerős lesz az egész. Ez lényegében csak azt jelenti, hogy a programod működésének minden részletével tisztában leszel. Ez képessé teheti az adott stúdiót a gyártók segítsége nélkül is AAA kategóriás játékok kifejlesztésére. Még drivert sem kell igényelned a startra. Ez nem jelent gépi szinthez közeli kódolást, sőt a programozás szintje igazából nem változik, csak megkapod a teljesítmény felett a kontrollt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem átütő sikert akarnak a fejlesztők csak azt, hogy a beírt kód gyorsan és stabilan működjön, de ha nem működik, akkor annak az okát tutira vissza lehessen keresni.
A játékfejlesztés időre megy, és ha nem találod a kódban a hibát, akkor elég kellemetlen, hogy újra kell írni az adott részt. Mi van ha következőre sem lesz jó? Újraírod megint? Nem tehetsz mást. Ezért akarják az alacsony szintű elérést sokan, mert nem akarják, hogy a driver varázsoljon. Ez ugyanis vagy sikerül vagy nem. És ha nem, akkor igen kicsi az esélyed, hogy kiderítsd miért nem sikerült.
Roppant kellemetlen egy elvileg két hónapos melót egy évig végezni, mert a driver és az aktuális API modell egy bazinagy feketedoboz, amire nincs rálátás. Hogy megcsinálják? Persze. De hogy örömmel dolgoznak? Kétlem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze. Ha visszamehetnénk az időben akkor ezt meg azt lehetne tenni azért, hogy ne ide lyukadjunk ki végül ... de jelen pillanatban nehezebb időgépet építeni, mint új grafikus API-kat írni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az alapoktól nem, de azok a kiterjesztések, amiket a cégek ehhez írtak, és amire lényegében épül a modern OpenGL nem teljesen kompatibilisek a régi OpenGL-lel. Ez azon segít, hogy az API többletterhelését csökkentsék a fejlesztők, így az eredmények közelebb lesznek a Mantle-höz és a DX12-höz. Azon viszont nem segít, hogy az API túl átláthatatlan (inkább ront rajta), és mindenképp kell egy-két külön path az egyes gyártókhoz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.