- Bemutatkoztak a be quiet! Light Base 500 szériás, kábeleket rejtő házai
- A Chieftec néhány terméke fehér köntöst öltött
- Sokkal drágább lett az „olcsó” Tesla, mint várták
- Egy fontos tényező akadályozhatja a csúcstechnológiás chipgyártást az USA-ban?
- Visszatért a mítosz, a legenda, a világ leghasznosabb terméke!
- Házimozi és Hifi kábelezés!
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Videószerkesztés
- OLED TV topic
- A Synology visszatáncolt a kötelező saját márkás HDD-től
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Házimozi haladó szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az alapoktól nem, de azok a kiterjesztések, amiket a cégek ehhez írtak, és amire lényegében épül a modern OpenGL nem teljesen kompatibilisek a régi OpenGL-lel. Ez azon segít, hogy az API többletterhelését csökkentsék a fejlesztők, így az eredmények közelebb lesznek a Mantle-höz és a DX12-höz. Azon viszont nem segít, hogy az API túl átláthatatlan (inkább ront rajta), és mindenképp kell egy-két külön path az egyes gyártókhoz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem átütő sikert akarnak a fejlesztők csak azt, hogy a beírt kód gyorsan és stabilan működjön, de ha nem működik, akkor annak az okát tutira vissza lehessen keresni.
A játékfejlesztés időre megy, és ha nem találod a kódban a hibát, akkor elég kellemetlen, hogy újra kell írni az adott részt. Mi van ha következőre sem lesz jó? Újraírod megint? Nem tehetsz mást. Ezért akarják az alacsony szintű elérést sokan, mert nem akarják, hogy a driver varázsoljon. Ez ugyanis vagy sikerül vagy nem. És ha nem, akkor igen kicsi az esélyed, hogy kiderítsd miért nem sikerült.
Roppant kellemetlen egy elvileg két hónapos melót egy évig végezni, mert a driver és az aktuális API modell egy bazinagy feketedoboz, amire nincs rálátás. Hogy megcsinálják? Persze. De hogy örömmel dolgoznak? Kétlem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy fogalmaznék, hogy a Mantle koncepciójának mintájára, de nem a strukturális működésének mintájára. Ilyen a DX12 is. És elsősorban azért mert ezt eleve játékfejlesztők dolgozták ki.
Az alacsony szintű elérésnél nem kell olyan dolgokra gondolni, amit évek óta nem tesznek meg a fejlesztők. Aki dolgozott konzolra (Xbox 360, PS3, PS4, stb.) annak teljesen ismerős lesz az egész. Ez lényegében csak azt jelenti, hogy a programod működésének minden részletével tisztában leszel. Ez képessé teheti az adott stúdiót a gyártók segítsége nélkül is AAA kategóriás játékok kifejlesztésére. Még drivert sem kell igényelned a startra. Ez nem jelent gépi szinthez közeli kódolást, sőt a programozás szintje igazából nem változik, csak megkapod a teljesítmény felett a kontrollt.
Új hozzászólás Aktív témák
- pechman8: 300B vs GU50 A Herceg és a Koldus
- Házimozi és Hifi kábelezés!
- Battlefield 6
- Windows 11
- Arc összefoglaló szerkesztés
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- Építő/felújító topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN Apple Watch Ultra 2 Natural Titanium 49mm -1 ÉV GARANCIA - 100% Akkumulátor, MS3220
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3403
- 8 GB GeForce RTX 3070 - garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest