Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PandaMonium

    őstag

    válasz Bici #29 üzenetére

    Haha, ezen jót röhögtem, köszi. :D

    Egyetértek a cikkel (bár igazából csak átfutottam rajta, holnap alaposabban átolvasom), túl fragmentált az OpenGL jelen pillanatban (mondom ezt úgy, hogy naponta fejlesztek vele), nagyon sokan ragaszkodnak a legacy cuccokhoz ami egyértelműen visszatartja a fejlődést, már rég megmondták, manapság már a state machine dolog nem a legjobb megoldás, gyenge dokumentáció (legalább is ami a 3.1+t illeti, legacy tutorialokból annyi van mint a fene), kevés debugolási lehetőség (már a glGetError() -on túl :DDD ), ami van az is pedig elég vicc szinten van a Direct3D megfelelőkkel szemben. AMD-ékről rég tudjuk, hogy nem tudnak OGL drivert írni, az Intelt már meg sem említem, azt viszont furcsálom, hogy állítólag az NVidia sok helyen eltérne az OpenGL specifikációtól, nekem nem ez a tapasztalatom. :N

Új hozzászólás Aktív témák