Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dergander

    addikt

    válasz BiP #100 üzenetére

    Itt szerintem már csak büszkeségből se fognak úgymond behódolni a nagy vetélytársnak.

    Inkább az lett volna a legjobb megoldás ha nem a DXet erőltetik hanem lassacskán mindkét nagy cég(NV,AMD) áttér egy közös APIra. Mert ez az egész DX szerintem büzlik. A Mantle már igyis bizonyított hogy van mögötte tudás,nem is kevés,csak még kicsit fejlődnie kell.

    Az hogy most az MS csinál nekünk egy LowLevelApi-t nembiztos hogy olyan jó lesz.

    De még mindig nem értem,ha ezt eddig is tudták akkor miért akkor jelentik be a DX12 fícsöröket mikor a mantle tör be? Erre a választ sose kapjuk meg...Pedig egy sajtótájékoztatót meghallgatnék erről :U

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz BiP #100 üzenetére

    Nekik az volt a bajuk, hogy az AMD irányítja a fejlesztést. Ebbe nincs beleszólásuk. A Mantle eleve biztosít egy base funkcionalitást, amit szándékosan a Keplernek és a Maxwellnek alakítottak ki, de nyilván más is betérhet, ha ezt az alapot képes támogatni. Tehát új hardvert semmiképp sem kellett volna tervezniük, vagy ha fordítva nézed, akkor a DX12 teljes funkcionalitásához is új hardvert kell tervezniük, mert csak az alap szintet érik el a mostaniakkal. Szóval a gond itt csak az lehetett, hogy a Mantle-t nem egy független alapítvány fejleszti.

    A stratégiájukba igazából egyik API sem illik. Nekik az a jó, ha a konzolról nem portolja a fejlesztő az effektet, hanem a GameWorks alternatívát használja.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák