Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #32839680 #119 üzenetére

    Nem a pénzről van szó, hanem a Tegráról. Egy GCN tudású hardver többet fogyaszt, mint egy Maxwell tudású. Az AMD nem épít telefonokat a GCN-re, míg az NV nem került be a konzolokba. Ennyi a különbség csak, és ez már elég ahhoz, hogy másképp tervezzék az architektúrát.

    A GameWorks is egyszerű. Bepipálod milyen effektekre van szükséged és kész, talán picit bele kell nyúlni a motorba, ha nem tökéletes a kompatibilitás, de nem nagy gond. Eleve a shader a forráskódját a fejlesztő nem is módosíthatja. Ha nem jó, akkor az NV javíthatja ki. Ez nyilván a sebesség mesterséges kontrollálására megy ki. Ha kevés hardvert vesz a piac, gyorsan be lehet lassítani az új játékokat. Ennél nagyobb kontroll nem is kell.

Új hozzászólás Aktív témák