Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

• -dino--

csendes tag

válasz toth_janika #25706 üzenetére

"Bocs, hogy belevau, de nekem már lassan 1 éve van Rpi-m és Médiacenternek és egy kis torrent szervernek használom... Nem mondom, hogy teljesen kezdő vagyok linuxban, (bár azért nem igazán érek sok itteni kolléga lábnyomába sem) de nekem még nem sikerült egy értelmes duálboot-ot sem összehozni, nem hogy egy triplát... Inkább azt javaslom, hogy döntsd el, mi a fontosabb. Azt a rendszert rakd fel. Próbálkozz, ismerkedj a rendszerrel, parancsokkal, lehetséges hibákkal és utána lépj tovább. Én is ezt csinálom... 1 éve sz*pok mindennel, de csak így lehet tanulni :) Lassan én is tovább lépek és az OSMC mellé felmegy egy RetroPie :K"

Az alap szamitastechnikai dolgokkal nagyjabol tisztaba vagyok, alapjavaveve szeretek nagyon barkacsolni is, ezert ugygondoltam, hogy az egesz PIt beleepitem egy regi C64 hazba a billentyuzetet egy ilyennel oldom meg,
    http://www.vesalia.de/e_keyrahv2.htm (ha kesz lesz, dobok fotokat, ha akarjatok) azaz mar meg is vannak az osszetevok, csak meg hianyzik egy HDMI kabel amivel kivezetem a C64hazbol.
    Mindenkepp triplabootot szeretnek, a rertopien is futogatnak mar a jatekok, a kodin is ki tudom jelolni a penndriveot, honnan nyomja a mediat. Egy 32GB os microSD n vannak a redszerek, vettem lapos, kicsi 64GB pendriveot a filmeknek, meg a zeneknek. Ezert vettem meg tulkeppen a PIt :) Csak raspian alatt nem jovok ra, hogy miert nem tudom a pendriveokat megnyitni. Nezegettem tobb magyar Raspberry forumot, nem sok elet van, itt meg lattam, hogy elegge segitokeszek az emberek meg porog is valamennyire a forum, azert gondoltam, hogy hatha. Itt videken, az istenhatamogott nem ismerek senkit, aki vindozon kivul foglalkozna barmi massal is.