Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz JColee #9842 üzenetére

    a kipörgésgátlót igénylik sokan, a pedálra is rá lehet fogni, hogy miért ne tiltsuk be, de egy pálya ha jobban csúszik, akkor másnak is jobban csúszik... remélem a nyári felkészülések után azért kevésbé fog nehézséget okozni a kocsik beállítása :K

    egyébként szerintem egy csúszósabb pálya esetén azért magas a rinya-faktor, mert pl. vegyük valenciát, ott egy szürkeség volt először a pálya, ami irreálisan jól tapadt, néhány napig az volt a szerveren. Aztán fel lett rakva egy másik pálya, ami kinézetre is tisztességesebb volt, jobban hasonlított a valós pályára és csúszósabb is volt, ami a valóshoz közelebbi köridőket eredményezett. Sokan egyből mondták, hogy rakjuk vissza az előzőt, mert ez fos (=nem tapad). Miért szenvedtek? Azért mert hozzászoktak a rövidebb féktávokhoz. Amikor itt megpróbálták a pályát, a rövidebb féktáv nem vált be és amikor esetleg még be sem tudtak kanyarodni rendesen a falak meg a rázókövek előtt, még inkább frusztráltabbak lettek. Bezzeg, ha jobban tapadt volna, akkor a rövidebb féktáv kicsit sok lett volna, ugyanúgy rossz időt mentek volna, mintha a rosszabb tapadású pályán lett volna kicsi a féktáv, csak az eredeti pályához képest ez jó köridőnek számított volna. De a különbségek ugyanúgy meglettek volna az emberek között. Végül Speedg miatt az eredeti pályán maradtunk, mert azt hittük csak az új pálya akad neki. :U

Új hozzászólás Aktív témák