- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Egy gyártási hiba miatt nem bootolhatnak bizonyos Minisforum PC-k
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- E-book olvasók
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gymnova81
tag
Sziasztok!
Elnézést ha rossz helyen keresgélek válaszok után, de remélem itt is kapok segítséget.
Az a lényeg, hogy szeretnék programozást tanulni, és elsősorban blokklánc fejlesztéssel/programozással szeretnék majd foglalkozni. Amit elsősorban tudni kell rólam. Full kezdő vagyok programozás téren, valamit próbálkoztam autodidakta módon a HTML/CSS-el és elég jól kezdett is menni, de aztán az abbamaradt, egyrészt azért is mert sokat olvastam arról hogy webprogramozókból Dunát lehet rekeszteni, másodsorban pedig nem igazán találok itthon erre (blokkláncfejlesztés) oktatást, ami arra enged következtetni, hogy még mindig gyerekcipőben jár (itthon) a dolog. Lehet én tévedek...
Próbáltam utána járni magyar oldalakon milyen programozási nyelvet kellene tanulnom hozzá, de semmi hasznosat nem találtam, a külföldi oldalak pedig a Python-t és a Solidity-t ajánlották. Nem tudom ezek között mi a külömbség, illetve Ti mit ajánlanátok?
Ha másik topic-ban kell erre a választ megtalálnom megteszitek hogy iránymutatást adtok merre tegyen fel ezt a kérdést?
Előre is köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy ruhás topik
- Autós topik
- Kerékpársportok
- DJI topic
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- További aktív témák...