- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Milyen egeret válasszak?
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gymnova81
tag
Sziasztok!
Elnézést ha rossz helyen keresgélek válaszok után, de remélem itt is kapok segítséget.
Az a lényeg, hogy szeretnék programozást tanulni, és elsősorban blokklánc fejlesztéssel/programozással szeretnék majd foglalkozni. Amit elsősorban tudni kell rólam. Full kezdő vagyok programozás téren, valamit próbálkoztam autodidakta módon a HTML/CSS-el és elég jól kezdett is menni, de aztán az abbamaradt, egyrészt azért is mert sokat olvastam arról hogy webprogramozókból Dunát lehet rekeszteni, másodsorban pedig nem igazán találok itthon erre (blokkláncfejlesztés) oktatást, ami arra enged következtetni, hogy még mindig gyerekcipőben jár (itthon) a dolog. Lehet én tévedek...
Próbáltam utána járni magyar oldalakon milyen programozási nyelvet kellene tanulnom hozzá, de semmi hasznosat nem találtam, a külföldi oldalak pedig a Python-t és a Solidity-t ajánlották. Nem tudom ezek között mi a külömbség, illetve Ti mit ajánlanátok?
Ha másik topic-ban kell erre a választ megtalálnom megteszitek hogy iránymutatást adtok merre tegyen fel ezt a kérdést?
Előre is köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Jövedelem
- Formula-1
- Mozilla Thunderbird
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Új Poco X7 Pro 512/12GB Black