- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gymnova81
tag
Sziasztok!
Elnézést ha rossz helyen keresgélek válaszok után, de remélem itt is kapok segítséget.
Az a lényeg, hogy szeretnék programozást tanulni, és elsősorban blokklánc fejlesztéssel/programozással szeretnék majd foglalkozni. Amit elsősorban tudni kell rólam. Full kezdő vagyok programozás téren, valamit próbálkoztam autodidakta módon a HTML/CSS-el és elég jól kezdett is menni, de aztán az abbamaradt, egyrészt azért is mert sokat olvastam arról hogy webprogramozókból Dunát lehet rekeszteni, másodsorban pedig nem igazán találok itthon erre (blokkláncfejlesztés) oktatást, ami arra enged következtetni, hogy még mindig gyerekcipőben jár (itthon) a dolog. Lehet én tévedek...
Próbáltam utána járni magyar oldalakon milyen programozási nyelvet kellene tanulnom hozzá, de semmi hasznosat nem találtam, a külföldi oldalak pedig a Python-t és a Solidity-t ajánlották. Nem tudom ezek között mi a külömbség, illetve Ti mit ajánlanátok?
Ha másik topic-ban kell erre a választ megtalálnom megteszitek hogy iránymutatást adtok merre tegyen fel ezt a kérdést?
Előre is köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Okos Otthon / Smart Home
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- További aktív témák...