Hirdetés
- Törvényben kötelezné az USA a hazai AI igények elsődleges kiszolgálását
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- Több új játék támogatásával bővült az Intel APO
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem okoz az adattárolón hibát a Windows 11 augusztusi frissítése
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vezetékes FEJhallgatók
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
martonx #16834 üzenetére
Egy végtelenül bonyolult banki ökoszisztémában sajnos ez nem ilyen egyszerű. Mert könnyen rá lehet mondani, hogy 90% mehet kessből, de egyrészt azonosítani kell ezen adatok körét, másrészt azzal is számolni, hogy ez a 90% 10 rendszerből jön össze, amiket fel kell térképezni, töltést kitalálni, embert keríteni hozzá. A végén pedig kijön, hogy mindez 3 évbe, és 1500 embernapba kerül (nyilván nem konkrétan ennyi, de elő szoktak jönni ilyen szituk). Szóval ez azért nem olyan, mint egy zöldmezős webapp, amivel a fejlesztők 90%-a szembesül életében.
Ugye ennek a szolgáltatásnak multifunkciósnak kell lennie, és illeszkednie a bank SL-ébe, hiszen más appok is akarják használni. Szóval nem lehet csak a mi appunkra kihegyezni, hiszen lehet, hogy másnak más adat "változatlan".
Most abba az irányba indulunk el alkalmazás oldalról, hogy szét fogjuk bontani a hívásokat (alapból paraméterezhető, de nekünk teljes adattartalom kell egyébként), kvázi megpróbáljuk többszálasítani a lekérdezést. Cachelés lesz alkalmazás backend oldalon, mert magát a szolgáltatást is többször hívjuk egy cikluson belül, az első hívás tartalmát bekesseljük, és csak akkor kérdezzük le újra, amikor tudjuk, hogy változhatott az adat.
Mint látszik, ez csupán tüneti kezelés, a forrás service ettől nem lesz gyorsabb, csak az ügyfél kevésbé szembesül a hátrányaival.
#16836martonx
Persze, ez annyira tipikus üzlet, mindenből friss adat kell, és ráadásul lassú se lehet
Nézd, az üzlet az ügyfél valid igényeire próbál referálni. Szerintem az teljesen jogos elvárás, hogy egy webes alkalmazásra ne kelljen perceket várni, és az ügyfél a valós szolgáltatásképét lássa.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2137
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Töredék áron! Csere-Beszámítás! DJi Air 3 Fly More Combo RC2! Garancia: 2027.09.27!
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3279, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest