Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • crucified

    tag

    válasz Szirty #6490 üzenetére

    Pontosan. Garanciális géphez akkor sem nyúlok, ha leszakad az ég. Inkább tartsanak szögletesnek - abszolút nem vagyok az -, de ne legyen egymásra mutogatás abból, hogy - igaz a gyártó engedélyével de - hozzányúltak, tehát biztosan akkor romlott el. Nem. Olyan karbantartási szerződést kell kötni egy olyan céggel, hogy akár hétvégén hajnal kettőkor is tudjon segíteni ha nagy a baj. Természetesen az a korrekt, ha a felhasználó ezzel él és nem visszaél, de ugye a kölcsönös korrektség működik csak hosszú távon. Nekem sokkal több ilyen korrekt kapcsolatom volt / van ahogy említettem, elhanyagolhatóan kevés aki nem volt korrekt. És ahogy említetted garancia időn túl megkönnyítheti az életet az, ha monitorozni tudjuk a programot, ezáltal redukálódott a hibakeresés. Nem sokszor fordult elő ilyen, de szerintem is az a korrekt, ha valaki otthagyja a forrást a garancia időn túlra. És ugye a comparálással tudod bizonyítani a felhasználó számára, hogy az eredeti programmal működik miután visszaállítottad, ergo valaki ott helyben babrálta. Onnantól a már említett korrektség jegyében lehet elintézni a dolgot, de szerintem a legtöbb helyen működik. X év munkaviszony után azért ha valaki "beleszagol" a másik félbe, akkor jó megközelítéssel lehet tudni előre is, hogy milyen kilátások vannak a hosszú távú munkára.

    De ez csak az éb szubjektív véleményem, tiszteletben tartom az ettől merőben eltérőt is. Nálam az én verzióm működik.

Új hozzászólás Aktív témák