Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
#20844032
törölt tag
Kipróbáltam őket, sikítófrászt kaptam tőlük. A dolog ott kezdődik, hogy van ugye egy audioengine(middleware), amit az adott játék használ. Mondjuk fmod, vagy bármi. Az előállítja a hangeffektet 3d leképzését, a játékra(scene) vetítve a "valós" felépítményt figyelembe véve. Fázis/eq/chorus/stb baszkurációval. Azaz előállítja a térbeli hangot. Audioenginekről érdemtelenül kevésszer esik szü a grafenginek mellett, pedig ez a téma is megér egy misét. Szóval adott a térben leképzett hangunk, majd jön a VSS, és leképzi a térben újra a térben leképzett hangot, és elkezdi a audioengine által belőtt fázisokat szétbaszkurálni.
Erre vajon mi szükség van? Ha szükség van, miért nem paraméterezi fel eleve így a készítő a middlewaret? Sőt. Miért nem építi eleve bele a VSS-t? DSP-DSP, mindegy lenne.
Hát azért mert nincs rá szükség. El lehet vele szórakozni, de jó ebből nem lesz sosem. Engem zavar, sőt, kimondottan idegesít játék közben.
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX 360 Games - Fiók kisöprés
- Nintendo Switch OLED garanciális
- Nintendo Switch OLED 19.0.1 Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival!
- Ultimate előfizetés akár 2100 Ft/hó áron? Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Xbox One X 1TB 2db kontroller + játék jótállás cégtől
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest