Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coco2

    őstag

    válasz Bencom ™ #8124 üzenetére

    Biztos én nem vagyok képben a fogalmakról, de egy rts szerintem még többet húz, mint egy rpg. Durván többet. Meg pláne egyáltalán real-time akarsz vezérelni valamit szerver oldalról? A szerver nem szokott saját akciózgatni. A hagyományos webszerver nem arra van kitalálva. Egyáltalán nincsen olyan funkciója.

    Az egyetlen eszköz, amit használni lehet rá, hogy elindítani kliens oldalon egy xmlhttprequest-et, és szerver oldalon addig váratni azt a kérést scripten belül, míg letelik a hozzá rendelt idő szelet (kliens oldalon a javascript callback-jére lehet rádrótozni a tennivalót).

    Ha te ezt meg tudod írni php-ban, akkor valamit nagyon tudsz.

    (Szerk.)
    Ez az e-republic oldal nem akar tovább engedni a sign up-ról. Le van halva vagy én nem tudom. Nálam fehér képernyő és semmi. Most nem tudom megnézni.

  • Bencom ™

    őstag

    válasz Bencom ™ #8124 üzenetére

    Megnéztem ezt a nadirimet, egész érdekes, de én abszolúte nem ilyen fajta dologra gondoltam, sokkal inkább valami ilyesmire: Erepublik.com

    Ez egy rendkívül leegyszerűsített, mármár bugyuta valami, számos klónja létezik, de mikor még nem volt ennyire lebutítva, a harcrendszere ennek is hexa alapú volt, és lépkedni kellett a térképen... most már csak egy "fight" gombot kell nyomogatni, ami röhejes, ha belegondolok, milyen volt régebben...

    Szóval az alap oldal valami ilyesmi lenne, csak visszahoznám a hexás mapot teljes világtérképpel (valami google map szerűen kisebb részekre osztva persze, és leegyszerűsített "háttérképekkel", plusz domborzatot adva az egésznek) amin rögzítve lennének az egyes nyersanyagok, városok, a karakterek épületei, infrastruktúra, és dinamikusan mozognának rajta az egységek (vicces volt a megoldás, amit ebben a Naridimban láttam, hogy mindenhol gyönyörű, részletesen kidolgozott képek, erre a karakterek nem mozognak vagy járnak (még a jó kis HOMM3-os 2d-ben sem) hanem csak "lebegnek" ide oda... de mondjuk az én stratégiai vackomban ez a lebegés sem lenne feltűnő, térképen való tilitolihoz tökéletesen elég lenne, az meg, hogy megvannak e animálva az egységek már nem különösebben terheli a szervert, csak nekem kell megcsinálni a kis gifeket, vagy bármilyen formátumot, aztán hozzárendelni őket egy bináris kódhoz, és majd azt a felhasználók gépei egyénileg lejátsszák, gondolom én...

    szerk.: ha megnézitek az erepet, és ott a térképet, az ne tévesszen meg benneteket, az csak egy régiókra osztott valami, a régi harcmodul nem ezen zajlott, hanem a térkép 1-1 "kiragadott" részén, amit hexákra osztottak, bár én inkább hajlok az olyan megoldásra, ahol a teljes térkép váltás nélkül mindig elérhető, és kinagyítható (aztán, valóba, mint pl a google maps-nál) csak az adott rész töltődik be, amire ránagyít a játékos, és a hexák sem lennének láthatóak, hanem kb úgy működne a "közlekedés" mint ahogyan a linkelt naridimban is.

Új hozzászólás Aktív témák