- Windows: mi történik valójában Leállításkor, Alvó módban és Újraindításkor?
- Gyenge Wi-Fi otthon? – a leggyakoribb hibák és megoldások
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- Új, belépő szintű Radeont kapnak az OEM-ek
- Hamarosan találkozhat az USA és az Intel vezetője
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paulie86
tag
Sziasztok
Teljesen kezdő vagyok a webszerkesztésben, egy hete kezdtem el csak a melót. Photoshopban már megcsináltam a külsőt ami viszonylag jóra sikeredett, ezt akarom átrakni a Dreamweaverbe, aztán ebből majd gondolom érdemes lesz template-t is csinálnom.
Az oldalra amit csinálok szeretnék regisztrációt, egy mini naptárat, egy üzenőfalat, Képgalériát, és egy fórumot, ebből viszont lehet hogy egy ingyeneset(sg-re gondoltam). A kívánságaim közül elég sok a dinamikus tartalom, már néztem rájuk pár scriptet. És ha dinamikus, akkor PHP, viszont ezeken kívül minden más statikus. Szóval Photoshop után jönne a Dreamweaver, és akkor azt szeretném megtudni, hogy PHP-t nyissak vagy HTML-t?
De a tippem az, hogy PHP kell.Scripteket már keresgéltem, találtam is, de az a baj, hogy nem elég részletes leírásokat készítenek hozzájuk, arról mit tudnak, meg mit lehet velük csinálni.
nekem olyan regisztrálós beléptető script kéne, amiben benne van az is hogy a felhasználó tudjon adatlapot is szerkeszteni, asszem valami hasonlót találtam is magyar oldalakon, meg egy mini chatbox. + a képnézegető amit kiszemeltem.még pár dolog, említettem fórumok közül az SG-t, ha ennél tudtok vmi jobbat légyszi ajánjatok egyet, és még egy utolsó :
Egy flashes képnézegető kéne nekem, ami baromira tetszik: ezek az oldalak ezt használják:Chip Foose galériája : [link]
Dilbert képregények : [link]Ezt a kérdést már feltettem a weblap készítés topicban, de ott eddig nem segítettek.
a választ előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Avata 2 - Googles 3 - Fly More Combo - RC3 - ND Filter - Care Refresh