- A Chieftec klasszikus dizájnú, kompakt házát táppal együtt árulják
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- Egérpad topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Korábbi vezére figyelmeztette az Intelt a legfontosabb célra
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paulie86
tag
Sziasztok
Teljesen kezdő vagyok a webszerkesztésben, egy hete kezdtem el csak a melót. Photoshopban már megcsináltam a külsőt ami viszonylag jóra sikeredett, ezt akarom átrakni a Dreamweaverbe, aztán ebből majd gondolom érdemes lesz template-t is csinálnom.
Az oldalra amit csinálok szeretnék regisztrációt, egy mini naptárat, egy üzenőfalat, Képgalériát, és egy fórumot, ebből viszont lehet hogy egy ingyeneset(sg-re gondoltam). A kívánságaim közül elég sok a dinamikus tartalom, már néztem rájuk pár scriptet. És ha dinamikus, akkor PHP, viszont ezeken kívül minden más statikus. Szóval Photoshop után jönne a Dreamweaver, és akkor azt szeretném megtudni, hogy PHP-t nyissak vagy HTML-t?
De a tippem az, hogy PHP kell.Scripteket már keresgéltem, találtam is, de az a baj, hogy nem elég részletes leírásokat készítenek hozzájuk, arról mit tudnak, meg mit lehet velük csinálni.
nekem olyan regisztrálós beléptető script kéne, amiben benne van az is hogy a felhasználó tudjon adatlapot is szerkeszteni, asszem valami hasonlót találtam is magyar oldalakon, meg egy mini chatbox. + a képnézegető amit kiszemeltem.még pár dolog, említettem fórumok közül az SG-t, ha ennél tudtok vmi jobbat légyszi ajánjatok egyet, és még egy utolsó :
Egy flashes képnézegető kéne nekem, ami baromira tetszik: ezek az oldalak ezt használják:Chip Foose galériája : [link]
Dilbert képregények : [link]Ezt a kérdést már feltettem a weblap készítés topicban, de ott eddig nem segítettek.
a választ előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Iqos cigaretta