Hirdetés
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagy@gmx.com
tag
Jól félreértettük akkor egymást!
Megnéztem a linket, de az az ebay oldala.
Én nem akarok semmit vásárolni az ebay-en.
A kérdésem a PayPal fiókból-fiókba történő pénzküldésre vonatkozott, hogy a még nem 21 napos regisztráció korlátozás arra vonatkozik, aki küldi a pénzt, vagy a címzettet? -
válasz
Avicularia #23994 üzenetére
-
válasz
nagy@gmx.com #23992 üzenetére
Teljesen félreérted. Semmi köze a regisztrációhoz, nem véletlen adtam linkeket, hogy hogyan lehet növelni a rangodat.
Ha eladsz valamit és kifizetik, akkor 21 napig nem férsz hozzá a vételárhoz. Ha több dolgot adsz el, több pozitív értékelésed lesz és folyamatosan jönnek, akkor majd nem kell várnod a pendig állapotra, azonnal felhasználhatod a vételárat -
Beni2360
félisten
válasz
Avicularia #23994 üzenetére
DE ott lesz és a lejárat után rá klikk és szerkesztés és ott tudod majd törölni.
A pénzt meg vissza utalják csak a hitelesítés végett terhelték meg. -
Avicularia
veterán
Kaptam új bankkártyát mert a régi lejár ebben a hónapban. Hozzáadtam az újat a PP-hoz. Ráterheltek a számlámra 15 SEK-et és le is könyvelték, szóval nem csak befoglalva van. Ezt visszakapom valahogy vagy ennyi volt az új kártya regisztrálásának a díja?
Valamint a régi kártyámat nem engedi törölni, de gondolom következő hónapban már nem lesz ott. -
válasz
nagy@gmx.com #23990 üzenetére
-
A Gearbesten tudomásom szerint már elég régóta, az eBay-n a de és uk oldalon előfordulhat, illetve ha valahol gyors fizetéssel megy a dolog.
Korábban többször volt szó róla, hogy a beállításokban hiába állítom be, hogy a bankom váltson, azt minden tranzakciónál egyedileg, újra meg kell adni.
Ez sajnos egyedi, a napokban is néhányan panaszkodtak erre, viszont másoknál meg nem kell állítgatni.Volt egy olyan megoldás, hogy a Paypal-n a kártya újból hozzá lett adva, valami frissitésként működött, mert nem adott hibaüzenetet és nem vont le pénz. Lehetséges, hogy neked is segíthet ez.
-
air
nagyúr
Egy gyors kérdés.
Mióta nem lehet fizetés során a deviza váltás opciót módosítani?
Reggel fizettem GearBest-en, 2 hete ebay-en és egyiknél sem volt ott az az opció, aminél korábban be lehetett álltani hogy a bankom váltsa a devizát.
Korábban többször volt szó róla, hogy a beállításokban hiába állítom be, hogy a bankom váltson, azt minden tranzakciónál egyedileg, újra meg kell adni. Mostanában viszont nincs ott ez az opció. -
válasz
nagy@gmx.com #23985 üzenetére
Itt írják. és itt az UK oldalról
Eladóként vonatkozik rád és amint írtam ha növekszik az eBay rangod akkor nem lesz.
Az eBay ismertető és szabályok itt ezen az oldalon, a rang növelésről is van leírás link. Pl ez is.
Sokat segít ha a Seller Center-ben lévő leírásokat áttanulmányozod. -
SRII
őstag
szia, megoldódott minden, igaz másik kártyát kellett hozzáadnom, és 1 perc alatt megoldódott minden, a törölt kártyát nem engedni hozzáadni újból, csak is másikat, a limit és utalás s minden elérhető, a biztonsági kódot is 1 perc alatt kiküldte telefonra és meg is erősítettem az új kártyát.
nem tudom ,hogy a törölt kártyát miért nem engedni újra aktiválni, de pár hét múltán újra megpróbálom hozzáadni.
Annyit mondhatok, ha valaki törli a régi kártyát és újra hozzá akarja adni, nem fogja engedni, mindenképp új kell, az hogy az új kártya után engedi e a régit aktiválni, megírom, pár hét múlva.V/ minden segítséget köszönöm,nagyon fontos volt számomra. hálás vagyok.
-
De erre mi a szituáció?
If you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.
Esetleg a fiók állapotáról kép, most 100%-os vagy?
Jöhet privátba és majd a megoldást megosztjuk később. -
SRII
őstag
most kaptam rá pénzt, szeretnék limitet beállítani, szeretnék utalni, stb stb stb, minden egyes tevékenységem után ezt kapom, és nem tudom semmit sem végrehajtani.
If you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.
If you came to this page from another website, please return to that site (don't use your browser's Back button) and restart your activity.
If you came from PayPal's website, click the PayPal logo in the upper-left corner to return to our home page and restart your activity. You might have to log in again.
-
Igen két különböző dolog, a kártyával és az egyenleggel vásárolsz, a bankszámla meg az egyenlegről történő pénz kimentésre van.
De amit itt ír your email for a transaction confirmation nincs az e.mailjeid közt semmi ilyen és a Purchase history-ban sincs semmi Pending?
Nem találkoztam még ilyennel. -
SRII
őstag
igen próbáltam. ha Kártya hozzáadás oldal, mondjuk az új felületen a Link a card akkor az írja ellenőrizze a kártyát ha a My money-s felületen akkor pedig ezt kapom: Sorry — your last action could not be completed
If you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.
If you came to this page from another website, please return to that site (don't use your browser's Back button) and restart your activity.
If you came from PayPal's website, click the PayPal logo in the upper-left corner to return to our home page and restart your activity. You might have to log in again)ha hozzá adok egy másik kártyát, akkor tudok utalni a régi hozzáadott számlaszámomra? mert akkor minden megoldódik.! mert ahogy írtad nincs köze egymáshoz.
-
SRII
őstag
visa kártyám volt hozzáadva, 04-2017 a lejárta, töröltem a címmel együtt, mert megváltozott a címem, (amit nem kellett volna)majd az új címmel szerettem volna hozzáadni a régi kártyám, de nem engedi.
Írtam nekik,hogy nem engedi hozzáadni, mindig az írja ellenőrizze a kártyát.(vagy ezt írja: Sorry — your last action could not be completed
If you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.
If you came to this page from another website, please return to that site (don't use your browser's Back button) and restart your activity.
If you came from PayPal's website, click the PayPal logo in the upper-left corner to return to our home page and restart your activity. You might have to log in again)Most az írásomra a fent említett segítséget kaptam. és itt tartunk.
Megpróbáltam minden honnét és minden módon hozzáadni, de semmi, ellenőrizze kártyát, ezt kapom.pénz van mindegyiken jócskán. így nem értem mi a bibi.
-
arch7nGel
csendes tag
Valaki tudna nekem segíteni?
A PP számlámon van egy kisebb összeg, amit szerettem volna átutalni az OTP-s számlámra. Az első alkalommal sikertelen volt és le is vont 1500Ft-ot. Gondoltam fordítva volt a vezeték/keresztnevem ezért csináltam egy új PP fiókot és átutaltam a pénzt. Ismételten elutaltam a pénzt a számlámra, de megint vissza dobta és levonta megint a "fee amountot". Másodjára kaptam egy e-mailt is, hogy érvénytelen a bankszámla adatom. Mind a két alkalommal a Webkártyámhoz (virtuális) tartozó számlaszámot adtam meg. Lehet ez a gond? OTP-nek írtam, de nem válaszoltak még. -
SRII
őstag
belépést megnéztem, minden modon megcsináltam, de semmi eredmény..DE
ezt a választ kaptam:
Thank you for contacting PayPal regarding adding the card ending in XX92 back to your PayPal account.
Good afternoon Mr. E. Thank you very much for your patience while you were waiting for our reply and a resolution of this situation.
Please accept my apologies for the delay in replying to your email. It is our intention to reply the emails within 24 hours, however we have had a large volume of contacts in the past few days which has delayed our response time.
My name is Rafaela and I am happy to resolve your query today.I have carefully reviewed your situation and I would like to explain that after you have completed some changes on your address, your card could not be added back because your bank did not allow us to process this transaction.
As you mentioned you have changed the address, it could be the case that the billing address of your card did not match the one on your account and your bank refused the transaction.
We would like to kindly ask you that you add a new card to your PayPal account. Even prepaid cards can be used, as long as they offer statement services and are valid for at least 06 months.
I believe that the information that I have provided resolves your query. However, please do not hesitate to contact us if you require any further information and we will be more than happy to resolve it for you. Have a good day Mr. E.
It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.
Most mit tegyek? találkoztál már ezzel az esettel?
-
válasz
Motion_Blur #23972 üzenetére
Oké, kipróbáltam a linket, ez jött be alul a Contact-al felvenni a kapcsolatot velük?
A böngésződben az automatikus fordítás tiltva van?Közben azt is megnéztem, ha valaki ismeri a Paypal azonosítódat az küldhet pénz bekérőt, annál a Cancel-l el lehet utasítani, ez lehet a te 9 $-os valamid, ha a Type Bill From. Persze ehhez a fiókodhoz hozzá kell férned.
-
válasz
Motion_Blur #23970 üzenetére
A böngésző link cím sorát be tudod másolni ide?
Még egy belépési próba link, talán megmarad az angol szöveg. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #23969 üzenetére
Közben sikerült lefordítani a kínai oldalakat sorban, de az SMS küldésre kiírta hogy érvénytelen a mobil szám és csak útlevél, személyi stb. szkennelése a megoldás
A "legszebb" az egészben hogy az aktív bankkártyám is fel van regisztrálva
-
Motion_Blur
félisten
Nem, sajnos idáig nem jutok el. Bejelentkezés után ugye egyből kiírja azt a nem engedélyezett tevékenységet + igazolja személyazonosságát. Rámegyek a továbbra, de onnantól minden lépés kínai és nem fordítja le a gúgli.
droidos appal be tudtam lépni, de ott semmit nem tudok módosítani csak nézelődni...
-
zsupyro
csendes tag
válasz
zsupyro #23854 üzenetére
Ma csináltam egy utalást én is OTP-ből egy másik bankba, és utólag vissza nézve nálam is betette a közlemény elé az "EB" karaktereket, tehát akkor haver is mindent jól csinálhatott "top up" - nál, nem értem miért kerül oda az EB? Otp-s nem is tud topup-ot használni paypalon? Járt már valaki így? Kíváncsi leszek mi lesz a válasz a kérelemre..
-
bluyoo
nagyúr
Azért kikapcsoltam hátha.
Kipróbáltam Mozilla Firefox, Internet Explorer-rel beállítva fizetve.
Az eredmény ugyan az. -
bluyoo
nagyúr
Évekig jó volt, majd hirtelen gondolt egyet és elállítódott a beállításom.
Szerintem az ESET -nek ehhez kevés köze van.
Vagy ahhoz hogy a fizetési oldal és a valóság nem ugyan az.
Az OTP oldalát folyamatosan használom semmi anomália nincs.
Az OTP és a PayPal közti gebasz ok, de nem az OTP oldalán áll vissza egy beállításom, hanem a PayPal-nál.
Ismétlem: Úgy hogy semmit nem állítottam át jó pár hónapja, csak fizettem, évekig működött.
Ez az egy beállításom pár napja csak úgy elállítódott és azóta nem működik rendesen. -
válasz
bluyoo #23964 üzenetére
Én a ESET Smart Security Netbank- és tranzakcióvédelem oldalán intézem a pénzügyeket.
Ez biztos hogy normálisan kompatibilis a Paypal, a Visa vagy Mastercard kártyahitelesítési és az OTP banki rendszerével?
Azt kell mondjam, hogy nagy valószínűséggel ez lesz a gond. A vírusvédelmi rendszere is problémás, nem véletlenül mondtam le az előfizetést a cég termékeiről.
Én meg zárszóként annyit írok, hogy nálam minden működik normálisan évek óta, így sem a Paypal, sem az Erste bank hibája nem lehet. -
bluyoo
nagyúr
Végül is így már tudok úgy fizetni úgy ahogy akarok és ez a lényeg.
Bár azt nem értem, hogy lehet, hogy a fizetési oldalon Dollárt jelöl (amit előzőleg beállítottam) és Forintot von le (ha a fizetési oldalon nem állítom be újra).
Így amit elsőnek írtál, hogy ellenőrizzük a fizetési módot mert az a biztos, nálam sajnos semmit nem ér.
Én a ESET Smart Security Netbank- és tranzakcióvédelem oldalán intézem a pénzügyeket.
Így mindegy, hogy a Mozilla Firefox, Internet Explorer vagy Google Chrome -ot használok.
Na meg évekig működött, nem állítgattam semmit, így maradnék a PayPal vagy az OTP hibájánál.
De miután az ugyancsak OTP-s webkártyámmal normálisan működik, így részemről marad a PayPal hiba. -
válasz
Motion_Blur #23962 üzenetére
Amit Kernel javasolt, a nyelvet nem tudod átállítani?
Account options
Language sor
A legelső bejegyzés az angol, a kínai a legalsó.
Ha sikerülne az angolt elő csalni, akkor meg kellene próbálni a fiókot lezárni. Angol nyelven hamarabb megtalálod az opciókat. -
Motion_Blur
félisten
Nem megy sajnos, a belépést engedi de egyből kínaira vált.
Fordítóval azt írta hogy ki valszeg feltörték a fiókomat és a fiók megerősítés után megint kínaira vált és nem tudok mit csinálni.A mail-ek amik jöttek azok is kínai írásjelekkel vannak meg hogy valaki vár tőlem 9 dollárt.
Megmondom őszintén én inkább nem is foglalkoznék ezzel, inkább regelek új accuontot. A felregelt bankkártyám már nem aktív, nincs egyenlegem se. Mondjuk ennek fényében nem is értem ezt a mailt:
Kedves ---,
Aleg Rozeniv remélem akkor fizet a PayPal.
További információ
Követelések összege: 9,00 USD
Az Ön e-mail címe: ---
Kattintson az alábbi gombra, és küldje el az összeget Aleg Rozeniv Lásd részletes kifizetési kérelmet.Azonnali fizetés!
Ezzel van nekem valami teendőm?
A fiókkal nem tudok már mit csinálni. -
Azt hittem érhető vagyok.
Kártya hozzáadás oldal, mondjuk az új felületen a Link a card ( a kártyán van 800 Ft fedezet)
Kiválasztod a kártya tipust
Beírod a kártyaszámát
A lejárati időt
A CSC kódot
Kiválasztod a címedet (azt ajánlja fel eleve)
és SaveNem kell levél, nem kell név.
De most a "régi" kártyád nem láható a Paypal felületen sehol? Ha jól emlékszem.
De ők leírták a szükséges lépéseket, itt szerintem a nem megfelelő oldalon való belépés tűnik gondnak. -
válasz
bluyoo #23955 üzenetére
Nem akartam kétségbe vonni a hozzáértésedet,
de nem egyértelmű, hogy a Submit után újból el kell menteni. Ezért kérdeztem rá.
Nem tudom, hogy az lenne a probléma gyökere, de akiknek mostanában ilyen gondjai vannak, azoknál a bankjuk nagyobb karbantartást végzett az utóbbi időben. Azt is észrevettem, hogy nem mindegy, hogy milyen böngésző van használva. Valójában megmagyarázhatatlan, hogy elfelejtődik a beállítás, másnak ugyanazzal a tipusú kártyával meg nem, illetve egy kártya "hozzáadás" frissítés megoldja a gondot másnál meg nem. -
SRII
őstag
szia..
My money - Debit and credit cards - Add a card - kitöltök mindent..és ezt kapom---
Sorry — your last action could not be completed
If you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.If you came to this page from another website, please return to that site (don't use your browser's Back button) and restart your activity.
If you came from PayPal's website, click the PayPal logo in the upper-left corner to return to our home page and restart your activity. You might have to log in again.
-
-
TiberiusX
tag
Lenne egy olyan kérdésem, h a paypalomrol ha vissza akarok utalni a számlámra annak mi a menete és mennyi annak a díja?
-
válasz
Motion_Blur #23943 üzenetére
Töröld a sütiket és itt próbálj belépni.
-
Kernel
nagyúr
válasz
Motion_Blur #23943 üzenetére
-
Kártya hozzáadássnál ilyen szöveget eddig még sosem láttaam: f you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.
De a Profil oldal elérésed a felső menüsor Wallet, majd balra alul a Old account view, és My money volt? -
SRII
őstag
Megtaláltam az opciokat végig is mentem, de sajna ezt írja..
f you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.
If you came to this page from another website, please return to that site (don't use your browser's Back button) and restart your activity.
If you came from PayPal's website, click the PayPal logo in the upper-left corner to return to our home page and restart your activity. You might have to log in again.
Mi az istenért ilyen nehéz hozzáadni egy kártyát.
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
jópár éve regeltem már, de most léptem be hosszú idő után és kínai(?) írásjelek fogadnak. Többféle böngészővel próbáltam, nem az a gond.
Találkozott már valaki ilyesmivel?
most nézem, lefordítottam a kínai írásjeleket, valami 9 dolláros követelésről jött email ma hajnalban
-
bluyoo
nagyúr
válasz
KamuMazsola #23895 üzenetére
Webkártyával nekem is normálisan működik (kíváncsiságból hozzáadtam a fiókomhoz és működik), de normál bankkártyával állandóan visszaáll.
Plusz ahogy Góbi írta [link] mégis úgy mutatja, hogy a bank vált, mégis forintban von.
Szóval minden tranzakciónál hamis tájékoztatót ad és újra be kell állítani a banki váltást.
Az érdekes, hogy nekem a virtuális kártyámmal problémamentes, Góbinak meg az a problémás. -
SRII
őstag
Szia!
Kaptam választ, (előzmény...töröltem a kártyám véletlen, és most újra hozzá szeretném adni)de nem értem és nem találom azon opciókat amiket kell tennem ahhoz ,hogy újra a kártyám hozzáadhatnám.2. Click 'Profile' near the top of the page.
3. Click 'My money.'
4. Click 'Update' beside 'Debit and credit cards.'
5. Click 'Add a Card.'
6. Select the 'Card Type' and enter the required information.
7. Click 'Add Card.'Hol találom ezen opciókat, sehol nem találom.
ez kaptam még.
• Some merchants cannot accept American Express. Consider adding a backup card to your account.
• You can link up to 8 credit cards or debit cards to your PayPal account.
• The card you add must be in the same name as the PayPal account and issued in the country in which the account was opened.Here's how to change your card's expiry date:
1. Go to www.paypal.com and log in to your account.
2. Click 'Profile' near the top of the page.
3. Click 'My money.'
4. Click 'Update' beside 'Debit and credit cards.'
5. Click 'Edit' next to the card you want to update.
6. Enter the expiry date.
7. Enter your card's security code and click 'Save'If you have any cards on PayPal that you are no longer using you can remove these cards.
Here's how to remove a debit card or credit card:
1. Go to www.paypal.com and log in to your account.
2. Click 'Profile' near the top of the page.
3. Click 'My Money'.'
4. Click 'Update' beside 'Debit and credit cards'
5. Select the card you want to remove and click 'Remove.'
6. Review the information and then click 'Remove.' -
-
válasz
TiberiusX #23937 üzenetére
Milyen kártyád van? Ha van neki CVC kódja, és ez mindegyiknek van már az utóbbi időben, akkor használható. Nincs hátulján az aláírás mező után külön 3 db szám?
De ha nem akarsz kedvezőbb árfolyammal fizetni mint a Paypal-é, akkor nem kell kártyát hozzáadnod.
A profil % egy marketing fogás, nincs jelentősége. Ki nem akar 100%-os lenni? -
TiberiusX
tag
Pedig használtan valuta váltóz, gondolom ez a paypalé. Akkor lehet ez a gond.
De lenne még 1 kérdésem. Az én bankkártyám nem alkalmas online fizetésre, így hozzá sem tudtam rendelni azt. Csak annyit tud a paypal h k&h bank és kész. Igy 75% osnak írja a profilom. Muszály paypal fizetéshez credit cardot rendelnem a profilomhoz? -
TiberiusX
tag
Szasztok!
Paypalomra feltettem 1600 ft-ot, 4.99 eur ért szeretnék vásárolni.
Nincs credit card kapcsolva a paypalomhoz. Az lenne a gond, hogy nem tudok fizetni, de ott a pénz rajta. Miért? -
Irvine81
csendes tag
Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy február 12-én volt egy jogosulatlan vásárlás és a bankszámlámról 21 ezer Ft-ért vásároltak.
Ezt megreklamáltam el is fogadták ahogy én látom mert február 24-én megjelent a paypal oldalamon a +75 dollár de azt sem vissza utalni sem elkölteni nem tudom. Csak a tranzakcióknál jelent meg a jobb oldalon viszont a bal oldalon az elérhető összegnél nem.
A bankszámlámra sem érkezett meg a pénz ahogy itt olvastam ahogy javasolták bementem a bankomhoz de ők sem látták semmi nyomát hogy próbáltak volna nekem utalni.Mi lehet a gond ennyi idő után van még rá esély hogy vissza kapom a pénzem.
Próbáltam az oldalon tájékozódni de az angolom elég gyenge még. Illetve egy ismerős segítségével írtunk már nekik de csak automatikus választ küldtek amitől nem lettem okosabb.
Irkálnak ott 60 napot de az is rég letelt már. Az első hsz-be meg 5 napot írnak
Köszönöm! -
zsupyro
csendes tag
-
válasz
_stick_ #23927 üzenetére
A számlaszám az a Paypal általános magyar számlája, értelemszerűen a kedvezményezett is, ezek is állandóak.
Téged és a fiókodat a fix transfer id-el azonosítanak amikor pénz érkezik a számlájukra, ez csak a tiéd.
A legfontosabb, hogy azon kívül semmi más szöveg ne legyen a közlemény rovatban. -
válasz
_stick_ #23925 üzenetére
PÉNZTÁRI MŰVELETEK
Befizetések – számla javára
Számla devizanemével egyező valutában Díjmentes
Unicredites számlára, Unicredit pénztárban.Édesapámat ugyanúgy hívják, mint engem.
Akkor az ő számlája lesz eltárolva. Arra a számlára tudsz kiküldeni pénzt később. A pénzügyi törvények alapján kérhetik igazolni a jogosultságot, akkor a lakcím is kötődik már hozzá, a személyes okmányok is. Nem biztos hogy járható út. -
_stick_
őstag
Kösz a segítséget, meglátom még mi legyen.
Csak mellesleg kérdezem. Édesapámat ugyanúgy hívják, mint engem. Ez már elég ahhoz, hogy fel tudjon tölteni pénzt a PP számlámra?A leginkább költség hatékonyabb úgy lennék, ha az ingyenes pénzkivétellel kivett összeget feltolom a PP-ra az unicredit banknál és, mint linkelted, ez ingyenes bankon belül.
Nekem nincs unicredit számlám, akkor is ingyenes?
-
A refund, esetleges visszatérítés miatt okozhat gondot.
Az hogy te mindig ugyanazt a kártyát adod hozzá az eltér a normális folyamattól.
De ha valaki eltávolít egy kártyát és kap visszatérítést, akkor mivel ahhoz a kártyához tartozó számlára kerülne vissza, az nem fog összejönni, neked kell a bankodban megkerestetni és lekönyvelni.
Másik a kártyás fizetések banki könyvelés lehet akár 5-6 nap is. -
_stick_
őstag
Hát ezt nagyon sajnálom. Eddig csak így használtam a PP-t és ennyiben ki is merül a PP tudásom. Közös számlám vagyunk a nejemmel és az ő nevén van a folyószámla, a PP az enyémen, vagyis a sima Top Up-os utalás nem játszik. Akkor hozzá kell kapcsolnom egy bankkártyát vagy hitelkártyát, de gondolom legjobb lenne egy internet-vásárlós bankkártya (korábban az MKB-nél volt ilyenem).
Mit javasoltok, hogy intézzem a vásárlásaimat? -
Nyilván akkor még nem ismered az SMS belépési védelmet, így 0-hoz közelít a feltörési lehetőség, ha viszont minden alkalommal küldözgeted oda-vissza a kártya adatokat az szerintem kevésbé biztonságos.
Valójában minden kártyán lehet a limiteket csökkenteni és növelni ha van netbankod, mobilbankod.
Azt hogy véded ki, hogy a bolti fizetésnél, automatából pénzfelvételnél ne lopjanak meg?
Én nem a szabályosságra utaltam, amit csinálsz az ellentmond a Paypal használat logikájának. Egyébként meg feleslegesen terheled a Paypal rendszerét. -
Ne haragudj, de tudtommal semmi szabálytalan nincs benne, a termék, szolgáltatás kifizetésre kerül, mindig ugyanazt a kártyát adom hozzá, nem cserélgetem. Nem webkártya, (citis, ott nincs webkártyára lehetőség) hogy csak egy bizonyos összeg van rajta, így tartom biztonságba. Folyamatosan jelennek meg a hírek, hogy megint feltörték ezt meg azt az oldalt, nem hiányzik, hogy egyszer azt vegyem észre, hogy ismeretlenek szívják le a lét a számlámról, mert beléptek a paypalomba.
-
Nem engedi törölni a Paypal a hozzárendelt kártyámat, meg van bolondulva, eddig nem volt gondom, mindig hozzáadom, ha fizetni akarok vele, majd el is távolítom kifizetés után. Néha egy-egy napot várnom kell rá, hogy meg tudjam ezt tenni, de egy április 8.-i vásárlás óta, amit kétszer is kiszámlázott, majd gondolom rájöttek, hogy nem kéne, egyiket le is vette, így helyrehozta a hibát, de nem engedi levenni azóta a kártyám.
Ezt írja: Sorry, you can’t remove this card right now. Please try again after all transactions have been processed.
Mit lehet tenni? -
válasz
maestro87 #23903 üzenetére
De tud vásárolni az is akinek nincs bankszámlája. (Magyarországról beszélek)
A megoldás a következő:
Egyenleg feltöltés.
A Top Up menü pontra kattintva látja az utaláshoz szükséges adatokat.
Besétál egy Unicredit bankfiókba.
Ott kitölt egy pénztáron keresztüli utalási nyomtatványt.
Megadja a nevét, a számlaszámot, az összeget és a közlemény rovatba beírja a transfer id-t.
Sorszámot húz.
Hívja a pénztáros, odaadja a kitöltött nyomtatványt és a pénzt.
Ha ez 15:00 óra előtt történik akár már másnap az egyenlegen a pénz, de legkésőbb 48 órán belül. -
Kernel
nagyúr
válasz
shield #23418 üzenetére
Csak az a bökkenő, hogy nem rendeltem hozzá bankszámlát.
Mindegy, hozzárendeléssel egyenértékű, amikor pénzt utalsz rá és automatikusan megjegyzi a forrásszámlát. Nekem már duplán is eltárolta, noha ugyanazon számláról utaltam:
Másik dolog, hogy amikor regisztráltam a PayPal-t, később vásároltam vele, egy idő után automatikusan ellenőrzött státuszba került a fiók. Figyeli ilyenkor a tranzakciókat, azok összegét, vagy ilyesmi.
(#23907) _stick_
Azt nem ismerem, jelenleg nem is működik a funkció, de bizonyára azért van, hogy elfogadják azt is.
-
_stick_
őstag
válasz
Kernel #23904 üzenetére
Kérdés, Én 4-5 éve, mikor nyitottam a PP számlámat, akkor hozzárendeltem egy MKB-s webkártyát. 2 éve viszont megszüntettem az MKB-s számlámat és töröltem PP-ról a kártyát. Azóta (még előtte is) csak top up-al toltam a pénzt a számlára és azzal fizettem. Nem lesz ebből előbb-utóbb gond, hogy nincs számla vagy kártya csatolva a PP fiókomhoz?
-
Kernel
nagyúr
válasz
maestro87 #23903 üzenetére
Épp erről volt szó, hogy egyezni kell a névnek (pénzmosás elkerülése stb.), különben visszadobja, de előbb még levonja a visszautalás, kezelés nem kis költségét is.
A PayPal önmagában nem bankszámla, csak egyfajta "pótzsebnek" tekinthető, ami mögött kell állni valamilyen rendes bankszámlának is, amit valahol személyesen nyitottál, megnézték az igazolványod, be lettél azonosítva.
-
_stick_
őstag
Srácok, mióta nem működik a Add funds using Trustly funkció?
-
válasz
shield #23900 üzenetére
Igaz nem a webkártya számlájáról töltöttem fel Ha a Top Up adatokkal saját számláról ment, akkor eltárolódhat. Mivel az van meghatározva, hogy onnan mehet csak pénz, így nyugodtan tárolható az adat.
A felhasználóknak segítség, hogy azt a számlát nem kell bepötyögni. Ha így működik.
Nincs károd abból, hogy 100%-os a fiókod és ezután ha az egyenlegről pénzt akarsz kiküldeni egyből a bankszámládra megy, nem kell írogatni.
De ezt én sehol nem látom a felületen a banki adatoknál: a bank neve, település még az utca és a házszáma is
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
- HP DL380 G7 /2x X5660, 9GB DDR3, 7x600GB SAS, 2x10G SPF+/
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- Garanciális Gamer Számítógép (RX 6600 8GB, Ryzen 5 Pro 4650, 16GB Ram, 500GB SSD) Beszámítás! (27)
- Hp Laptop Alkatrészek Eladók!
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 64GB RAM 2TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest