Hirdetés
- OLED monitor topic
- CES 2026: a mechanikus billentyűzet és a Stream Deck házassága amerikai módra
- Dell notebook topic
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kompakt vízhűtés
-
PROHARDVER!
Az objektívekre két nagyon fontos adat jellemző, melyek alapján rendszerint azonnal be lehet őket sorolni. Ezek az objektív fényerejét és gyújtótávolságát jelző számok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa134
addikt
válasz
soldierboy
üzenetére
Értem köszi.
A fixet? mindenre
Turista fotózásra, városban mászkálás során épület, látképfotókra, ilyesmik. Külföldre költözöm és szeretném az élményeimet jó minőségben megörökíteni, abszolút amatőr vagyok.
Lehet az lesz, hogy D3100 váz + fix 35, utána gyűjtögetés és veszek egy 55-200 VR, bár az sem annyira fényerős. Az a baj, nem tudom, hogy szükségem van-e igazából a 18mm-es végre. Ez a nagy kérdés. Szerintem csak akkor tudom, meg, ha elkezdem használni a fixet, akkor fogom látni, merre tovább.
btw, Te az 50-es fixet mire szándékozod használni a 18-105 mellett? 50mm-en a fix sokkal szebben rajzolhat?
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED monitor topic
- Indul a ChatGPT Health
- CES 2026: a mechanikus billentyűzet és a Stream Deck házassága amerikai módra
- Dell notebook topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ZBook 14 G8 - i7-1165G7 I 16GB I 512SSD I Nvidia 4GB I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5500 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1060 6GB Zalman T3 Plus 400W
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic